Ρώμη



   Κλείνοντας τον κύκλο αυτών των αναρτήσεων, μια μικρή βόλτα στη Ρώμη. Για την ιταλική πρωτεύουσα τρεις παλιότερες αναρτήσεις,  εδώ, εδώ κι εδώ. Αυτή τη φορά είχαμε στη διάθεσή μας μόνο λίγες ώρες  αφού η πτήση μας ήταν στις 8 το βράδυ, κι είπαμε να κάνουμε έναν περίπατο για να τη θυμηθούμε, για να πάρουν τα παιδιά μια μικρη γεύση απο την αιώνια πολη και... για μια τελευταία πίτσα πριν αφήσουμε την Ιταλία.

   Φεύγοντας απο τη Φλωρεντία, σε όλη τη διαδρομή Τοσκάνη- Ουμπρία- Λάτιο μας συντροφεύουν αμέτρητα μικρά, γραφικά και πανέμορφα χωριουδάκια. Στην κορυφή κάθε μα κάθε λόφου κι από ένα, να φαντάζουν σαν ψεύτικα!






   Μπαίνουμε στη Ρώμη, αφήνουμε το αυτοκίνητο και παίρνουμε το μετρό, που βολεύει πολύ, για να κατέβουμε στο κέντρο. Πρώτη στάση Κολοσσαίο.



  Πιάτσα Βενέτσια


  Φοντάνα ντι Τρέβι - που την προηγούμενη φορά δεν την είχαμε δει, λόγω έργων συντήρησης...


    Πιάτσα Κολόνα


   Πάνθεον


     Πιάτσα ντελα Μινέρβα


     Πιάτσα ντι Σπάνια




Ο συννεφιασμένος ουρανός -παρα τις λίγες ψιχάλες- δε μα στέρησε τη βόλτα μας. Η βροχή έπιασε λίγο πριν μπούμε στο μετρό για την επιστροφή...



CONVERSATION

24 σχόλια:

  1. Πάντα γοητεύει η αιώνια πόλη!
    Καλή εβδομάδα! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλώνω γοητευμένος ! Νίκη μου ένα ακόμα ευχαριστώ για τις όμορφες στιγμές που μας χαρίζεις. Πάντα τέτοια σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ αυτή την πόλη δεν τη βαριέμαι ποτέ! Σε κάθε στροφή και μια έκπληξη κι ένα φως ρωμαϊκό να αναδεικνύει και την κάθε λεπτομέρεια. Πάλι καλά που δε σας χάλασε τη βόλτα η βροχή Νίκη μου. Φιλάκια πολλά και πάντα να κάνετε τόσο όμορφα ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το φως κι η λάμψη που εκπέμπει είναι απο τα στοιχεία της που αιχμαλωτίζουν κάθε επισκέπτη, Ευγενία μου!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφο οδοιπορικό! Το καταχάρηκα όπως και την προηγούμενη ανάρτησή σου που δεν είχα προλάβει να δω. Πάντα όμορφα να ταξιδεύετε όπου σας αρέσει. Πάντως η ξενάγησή σου είναι φανταστική!
    Καλή σου εβδομάδα και καλό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τι ωραία
    Τα απόλαυσα - πολλά ωραίες φωτογραφίες
    Μου θύμισαν το δικό μας περσινό ταξίδι στη Ρώμη
    Και μεις λίγες ώρες μέχρι την ώρα της πτήσης , όμως είδαμε τόσα πολλά από την αιώνια πόλη
    Κολοσσαίο,Πιάτσα Βενέτσια,Φοντάνα τι τρέβι – ρίξαμε και τα λεφτά μας κάμαμε και την ευχή μας, Πιάτσα ντι σπάνια , σε τούτα πήγαμε εμείς
    Φαγαμε ιταλικό παγωτό gelato και ιταλικό φαγητό {μακαρόνια} μπροστά που το κολοσσαίο
    Μοναδική εμπειρία να περπατάς στην αιώνια πόλη , μέσα στο κολοσσαίο , να περπατάς στο σήμερα και να μεταφέρεσαι στην τότε εποχή
    Αν θέλεις δες και το δικό μας εδώ
    http://purple-delfinaki-sunset.blogspot.com/2018/04/4.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφη περιήγηση !!!! Σ ευχαριστούμε για τις ωραίες φωτογραφίες !!! Εύχομαι πάντα τόσο ενδιαφέροντα ταξίδια και να περνάς καλά !!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι εντυπωσιασμένη! Θέλω τόσο πολύ να την επισκευθώ! ελπίζω να γίνει σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο ταξίδι Νίκη μου.
    Πρέπει να ταξιδεύουμε όσο αντέχουμε γιατί αργότερα δεν περπατιουνται τέτοιες αποστάσεις .
    Να είστε καλά και σε άλλα με υγεία .
    Φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Νίκη μου!
    Με ταξίδεψαν ευχάριστα όλες οι πανέμορφες φωτογραφίες σου απο την υπέροχη Ρώμη!
    Πολυ εντυπωσιακό το Κολοσσαίο και τό Πάνθεον! Νασαι καλα να ταξιδεύεις και να περνάς υπέροχα!
    Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπορεί να μην πρόλαβα το προυγουμενο ταξιδι σου στην πανέμορφη Τοσκανη (εχει παει η κορη μου) Νικη μου ομως αυτό ειναι το καλο με την αργοπορία εδώ ..μπορούμε να τα δουμε και εκ των υστερων..με τις ομορφες φωτογραφίες που έχει βαλει..!!
    Οπότε το ταξιδι μου μεσω εσού..ηταν απο τα πιο μεγαλα αφου ταξιδεψα συνέχεια και στις δυο αναρτησεις σου !! οπως λεμε δύο σε ενα!!
    Μα έχεις βγαλει και εσύ κατι φωτογραφίες!!!!! μας ξελογιάζεις!!!ειναι σαν να ειμαστε και εμεις εκει παρεα σου!!
    Βλεπω ομως φιλη μου πόσο εχουν εκμεταλευτεί οι ιταλοί τα ιστορικα τους μνημεία!! ενω εμεις!!!
    Το καλυτερο δωρο που μπορεί να κανει ο ανθρωπος στον εαυτό του ειναι τα ταξιδια..!!
    Να περνας παντα τοσο ομορφα Νικη μου ..!φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένη Ρώμη, αχ τι μου θύμισες, Νίκη μου. Και πόσο πολύ είχα απολαύσει τη διαδρομή Φλωρεντία - Ρώμη. Υπέροχα τοπία και η Ρώμη σαν βγαλμένη από παραμύθι. Πανέμορφες και οι φωτογραφίες σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στιγμές ανεκτίμητες γεμάτες περιπλάνηση, εμπειρίες, συγκίνηση κι ένα εκατομμύριο αναμνήσεις που δε θα σβήσουν ποτέ. Ρώμη η αιώνια πόλη, Τοσκάνη η πιο όμορφη περιπλάνηση μιας λυρικής ομορφιάς.
    Καλογραμμένη ανάρτηση με ιδανικό συνδυασμό ενημέρωσης και φωτογραφίας, που κρατάνε το ενδιαφέρον και σε παρακινούν να συνοδοιπορήσεις κι εσύ μαζί με σας. Μπράβο Νίκη... Υπέροχο ταξίδι, το ευχαριστηθήκαμε!...Να είσαι καλά..Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η συννεφιά δεν καταφέρνει να στερήσει ούτε στο ελάχιστο τη λάμψη που εκπέμπει η ίδια η πόλη και τα αριστουργήματα που την κοσμούν!
    Να είστε καλά, κορίτσι μου, να επαναλάβετε το ταξίδι (και τις πίτσες!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νίκη μου, είχα καιρό να περάσω από τα σπιτάκια της μπλογκογειτονιάς μας και τώρα που τα κατάφερα, διάβασα μονορούφι όλες τις αναρτήσεις σου για το υπέροχο ταξίδι σας στην Ιταλία.
    Τι ομορφιά! Τι υπέροχα μνημεία! Μου θύμισες τα χρόνια που ήταν και τα δικά μου παιδιά μικρά και κάθε χρόνο προτιμούσαμε να πηγαίνουμε στην Ευρώπη παρά σε κάποιο νησί. Είναι πραγματικά ότι καλλίτερο για τα νέα παιδιά και είμαι σίγουρη πως και τα δικά σου το απόλαυσαν που είδαν και έμαθαν τόσα πολλά!

    Η ξενάγησή σου και οι φωτογραφίες σου άψογες! Ηταν σαν να είμαστε κι εμείς μαζί σας! Εύχομαι να κάνετε πολλά τέτοια ταξίδια στο μέλλον!
    Κατά σύμπτωση, και ο γυιός μου, αλλά και χωριστά η κόρη μου με τον άντρα της, πήγαν στην Τοσκάνη και στην Ρώμη φέτος!
    Πολλά φιλιά, και καλή σχολική χρονιά στα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. It’s really a great and helpful piece of information. I am happy that you simply shared this helpful information with us.

    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τυχερή! δεν εχουμε πάει ποτέ Ρώμη αν και το έχουμε σκοπό κάποια στιγμή! Με ταξίδεψες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου Νίκη με την όμορφη και " επιμελώς "φροντισμένη" οικογένιά σου Αγαπω παρα πολύ την Ιταλία και η επιθυμία μου ηταν να μείνω εκει για πάντα. μου ταιριάζει η κουλτούρα τους, μου αρέσει υπερβολικά η κάπως μελωδική γλώσσα τους και όλα τα κουσούρια τους γενικά (χαχα) αυτό δεν έγινε φυσικά και ακόμη αισθάνομαι σαν ενα παιδακι που βλέπει την σοκολάτα και δεν μπορεί να την γευτεί Ομορφα τα πλάνα που τράβηξες και ευχάριστη η όλη σου ανάρτηση....Καλό βράδυ με ενα φιλάκι καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ψυχή μου, από τα πιο όμορφα ταξίδια που έχω κάνει και θα έκανα ξανά και ξανά!!! Πόσο χαίρομαι που περνάτε τόσο μα τόσο όμορφα! Κάθε ταξίδι σας να γεννάει και ένα νέο επόμενο στόχο ταξιδιού!!!! Σας φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top