Σε ποια οδό (θα θελατε να) μένετε;

Εσείς σε ποια οδό μένετε;
Έχει το όνομα κάποιου σημαντικού προσώπου, τόπου ή γεγονότος;
Εμείς εδώ δεν έχουμε ονόματα στους δρόμους, είμαστε λίγοι κι ο ταχυδρόμος μας ξέρει έναν- έναν...
Άραγε αν μετακομίζαμε σε ποια οδό θα διαλέγαμε να ζήσουμε;
Εδώ;


Ή μήπως εδώ;


Και σε τι σπίτι; Κάποιο ψηλό με μαρμάρινες σκάλες;

























Ή σε κάποιο πέτρινο χωριατόσπιτο;

























Όλοι μπορούμε να διαλέξουμε, έτσι δεν είναι;

Ντεκουπάζ πάνω σε παλιά κεραμίδια με πήλινα στοιχεία







CONVERSATION

29 σχόλια:

  1. Ονειρο τα κεραμιδοσπιτακια σου, Νικη μου!!! Τι ομορφο χωριουδακι εφτιαξες! Στην οδο Αγαπης πολυ θα μου αρεσε να μενω!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη μου σε όποιο από αυτά τα σπίτια και αν μέναμε θα ήταν υπέροχα, ονειρεμένα.
    Την καλημέρα μου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη συλλογή Νίκη!! Μπράβο!!!
    Ολόκληρο χωριουδάκι έφτιαξες!!!
    Εγώ θα έμενα άνετα σε εκείνο με την μαρμάρινη σκάλα!!! :))
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όποια οδό κι όποιο σπίτι και να διαλέξεις κανείς είναι όνειρο και φτιαγμένο με αγάπη :)
    Την καλημέρα μου! Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλημέρα Νίκη μου!!!Είναι τόσο όμορφα όλα!!!Δέν μπορώ νά ξεχωρίσω κάποιο!!
    Τά λάτρεψα τά κεραμιδοσπιτακια σου!!!!Μπράβο σου!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ ολα ομορφααααααααααααα..........τελεια γειτονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα είναι όόόόλα τέλεια!
    Ειδικά αυτό που έχει δίπλα και τις γλαστρούλες, εκεί που είναι και το χυμένο χώμα, την είχα ξεχωρίσει από τότε που την ανέβασες στο facebook!
    Μπράβο, λατρεμένη μου!!!
    Εσύ πια δεν είσαι απλή καλλιτέχνης.. είσαι... πολεοδόμος!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νίκη, πανέμορφα τα σπίτια σου. Εγώ θα διαλέξω τα χωριατόσπιτα, γιατί με έχουν κουράσει τα διαμερίσματα σε πολυκατοικίες. Τον θέλω τον κήπο μου ακόμα και μικρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα είναι όλα!!
    Και η λεπτομέρεια με τα μικρά κεραμίδια... μακάρι να ζούσαμε έτσι, σε τέτοιες γειτονιές, με ασβεστωμένα σπίτια και αυλές γεμάτες δέντρα και λουλούδια...
    Υπέροχη δουλειά Νίκη μου!! Μπράβο!!!!

    Καλή σου μέρα κορίτσι και φιλιά:)*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα σου τα σπιτάκια πανέμορφα..... μακάρι να ήταν σε μια αληθινή γειτονιά, θα διάλεγα το σπιτάκι στην οδό Ευτυχίας!!!! Πολλά φιλάκια Νικούλα!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ πάντως θα ήθελα χωριατόσπιτο και στην Οδό Ονείρων!!! :))) Λατρεύω το τραγούδι!!
    Αν και με τράβηξε και εκείνο με τις μεγάλες μαρμάρινες σκάλες!! Μην δω σκάλα... :)))
    Είναι πολύ όμορφα Νίκη μου και μου θυμίσανε λίγο από Αναφιώτικα!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στα παλιά σου κεραμίδια έφτιαξες ένα όμορφο χωριό με οδούς αγάπης , ονείρων !!!
    Εμένα βάλε με στην οδό των Ανθρώπων !!!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό που έχει αδειους τοίχους, για να βάζω αυτά που φτιάχνω.
    Κουκλιστικα έγιναν.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή σου μέρα Νίκη μου
    Πανέμορφα τα σπιτάκια σου.
    Θα ήθελα να έμενα σ΄΄ενα απλό χωριατόσπιτο στην οδό της Αγάπης.
    Νάσαι πάντα καλά Νίκη μου καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημερα αγαπημενη μου!
    ειναι ολα υπεροχα!
    μ αρεσουν τα ονειρα ομως! οποτε οδο ονειρων! :)
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε αυτό με τα πράσινα παραθυρόφυλλα ήθελα να μένω
    Νίκη !
    Υπέροχες οι δημιοουργίες σου και πολύ έξυπνα
    παρουσιάστηκαν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ νοικιάζω το χωριατόσπιτο!Θα φυτεύω, θα έχω τα ζωάκια μου, θα την περνάω τέλεια και δε θα με απασχολεί τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου! Οδός ευτυχίας θα έλεγα εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι γλυκιά ανάρτηση αυτή, Νίκη μου!!!
    Τα κεραμίδια υπέροχα!
    Λοιπόν, με τη μία θα διαλέξω την οδό Ονείρων!!!! Και το πέτρινο σπίτι, φυσικά!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι να πω....δεν μπορώ να διαλέξω γιατί είναι όλα υπέροχα .... Μπράβο Νίκη μου, θησαυρούς φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η γειτονιά που έφτιαξες Νίκη μου είναι από τις πιο όμορφες και για όλα τα γούστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφη η ...κεραμιδογειτονιά σου, Νίκη!! Τα κεραμιδάκια υπέροχα!!!
    Οσο για το που θα ήθελα να μένω , όπου μένει η υγεία και η αγάπη!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πω .πω ...τη όμορφα σπιτάκια ...πανέμορφα !!!
    πολύ μου άρεσε ...
    καλη εβδομαδα ..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χρόνια πολλά και χαλαρά
    με πολύ αγάπη και μόνο δημιουργία εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ τι όμορφααα! Στην οδό Αγάπης γιατί όταν υπάρχει αγάπη όλα τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γωνία οδού Αγάπης και Ονείρων...Πάντως τα δικά σου σπιτάκια είναι από αυτά που θα προτιμούσα να κατοικώ.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν μπορώ να διαλέξω... το κάθε σπίτι είναι ένα μικρό όνειρο φτιαγμένο με αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top