Βόλτα στη λίμνη του Λάδωνα και στην καρδιά του φθινοπώρου


   Την προηγούμενη Τετάρτη τα σχολεία ήταν κλειστά γιατί οι εκπαιδευτικοί είχαν εκλογές. Η εβδομάδα όταν έχει ένα κενό σα να μην την καταλαβαίνουμε πως φεύγει. Χαράς ευαγγέλια για παιδιά και γονείς -μη σας πω πιο πολύ για τους γονείς... Κι ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για μια κοντινή εκδρομούλα. Με συνοπτικές διαδικασίες η απόφαση πάρθηκε, πάμε στη λίμνη του Λάδωνα.

   Πήραμε την εθνική οδό Τρίπολης -Πύργου. Σιγά σιγά το τοπίο αλλάζει και εγκαταλείπουμε το ελατοδάσος. Πρώτη στάση στα Λαγκάδια, το πετροχτιστο χωριό, πατρίδα των ονομαστών άλλοτε χτιστών της πέτρας. Στο επιβλητικό κτήριο που στέγαζε το γυμνάσιο μέχρι πριν λίγα χρόνια λειτούργησε το πρώτο τεχνικό σχολείο της χώρας.


πηγή εικόνας


   Στην είσοδο του χωριού η εκκλησία των Ταξιαρχών με το ιδιαίτερο καμπαναριό της κι έναν ανάγλυφο εσταυρωμένο πάνω από την πλαϊνή πόρτα.



   Οι δυο πλατείες του χωριού μοιάζουν με αιωρούμενα μπαλκόνια.




    Επόμενη στάση τα Τρόπαια. Στην είσοδο μας καλωσορίζει το Δημοτικό σχολείο, πανομοιότυπο με το δικό μας και με τόσα άλλα σ΄όλη τη χώρα, όσα χρηματοδότησε ο Α. Συγγρός.






   Μετά από λίγα χιλιόμετρα αντικρίζουμε από ψηλά τη λίμνη να φιδογυρίζει ανάμεσα στα βουνά.



   Ο Λάδωνας πηγάζει από τα Αροάνια όρη στο νομό Αχαΐας και χύνεται στον Αλφειό. Από την αρχαιότητα συνδέεται με πολλούς μύθους. Μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο οι Ιταλοί χρηματοδότησαν και κατασκεύασαν το φράγμα που δημιούργησε τη λίμνη και το υδροηλεκτρικό εργοστάσιο, σαν ανταπόδοση για όσα προξένησαν στον τόπο. Η λίμνη φτάνει σε μήκος τα 15 χιλιόμετρα και σε βάθος τα 420 μέτρα, όταν είναι γεμάτη, μετά τις βροχές και τα χιόνια του χειμώνα. Αυτή την εποχή η στάθμη της είναι αρκετά χαμηλά αλλά είναι εξίσου όμορφη καθώς καθρεφτίζονται μέσα της ο ουρανός κι οι γύρω κορυφές.
    Το καλοκαίρι διοργανώνεται στις όχθες φεστιβάλ με συναυλίες και πολλοί κάνουν κάμπινγκ, ψαρεύουν και κάνουν κωπηλασία.





    Την εποχή που τα νερά κατεβαίνουν φανερώνεται και της Κυράς το γεφύρι, που κατασκευάστηκε επί ενετοκρατίας το 13ο αιώνα από την Κυρα της Άκοβας, όπως ονόμαζαν τη βενετσίανα αρχόντισσα που διοικούσε την περιοχή, για να ενώνει τις δυο όχθες ου ποταμού. Το χειμώνα τα νερά καλύπτουν όλο αυτό το κομμάτι και το γεφύρι.


    Δίπλα του η σύγχρονη γέφυρα και μια ράμπα όπου με μια σχεδία που έσερναν συρματόσχοινα μετέφεραν φορτία.


   Συνεχίζουμε  ακολουθώντας το ποτάμι, αντίθετα με τη ροή του και περνάμε στο νομό Αχαΐας. Ιδανική στάση για φαγητό το χωριό Δάφνη που φημίζεται για τα κρεατικά του. Η περιοχή έχει αρκετή κτηνοτροφία και στο δρόμο συναντάμε πολλά κοπάδια.

 






   Εμείς στρίβουμε πριν τη Δάφνη και ακολουθούμε τις πινακίδες για τις εγκαταστάσεις του καγιάκ. Οι εγκαταστάσεις ήταν έρημες τέτοια εποχή, όμως η διαδρομή είναι μαγευτική.






    Από τον 111, δηλαδη το δρόμο που έρχαιται από την Πάτρα φτάνουμε πάλι στην εθνική Τρίπολης- Πύργου και γυρνάμε πίσω έχοντας κάνει έναν ωραιότατο κύκλο.
Μπαινοντας στο χωριό

   Μπορεί το ελατοδάσος τριγύρω να παραμένει όλο το χρόνο καταπράσινο αψηφώντας το χειμώνα, μέσα στο χωριό όμως το φθινόπωρο γεμίζει χρυσάφι τους δρόμους. Το Σάββατο ήταν μια μέρα με τις σταγόνες να αιωρούνται στην ατμόσφαιρα και βγήκαμε σεργιάνι να χαρούμε αυτό το σκηνικό.

Η πλατεία


Το προαύλιο του Γυμνασίου

Ο δρόμος της αγάπης






     Μέσα στο Δασάκι τα ίδια χρώματα, μαζί με πολλά μανιτάρια που ξεφυτρώνουν στο υγρό έδαφος. Δυστυχώς τα μόνα που γνωρίζουμε και μαζεύουμε από το δάσος είναι τα πλευρομανίταρα στους κορμούς των δέντρων. Ναι, τα πλευρώτους εννοώ, που η γεύση των άγριων δεν έχει καμία σχέση με αυτά από το σουπερμάρκετ.








    Ποιος είπε ότι αυτή η εποχή δεν έχει χρώματα ?





CONVERSATION

60 σχόλια:

  1. Υπέροχο το οδοιπορικό σου και φανταστικές οι φωτογραφίες σου!!!!! Τελικά εμείς οι δύο στα ίδια μέρη τριγυρνά με!!!! Πολλά φιλιά Νικούλα μου, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα ίδια μέρη τριγυρνάμε κι εύχομαι να ξαναβρεθούμε, που λέει και το τραγούδι.
      Φιλιά Βικυ μου, καλή εβδομάδα και σ΄εσένα!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφη εκδρομή, Νίκη μου! Τα μέρη μας είναι οικεία και αγαπημένα για την ομορφιά τους! Ωραίες οι φωτογραφίες από τα Λαγκάδια, τα οποία έχουμε επισκευθεί επανειλημμένως. Όμως δεν μπορούν να συγκριθούν με την Βυτίνα, πως να το κάνουμε!!!! Κοιτώ τις φθινοπωρινές της φωτογραφίες και είναι σαν να είμαι εκεί!! Υπέροχη και αγαπημένη Βυτίνα, όλες τις εποχές!!
    Φιλιά! Καλή σου ημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου έχουν και τα δυο χωριά τις ομορφιές τους, βεβαια αυτό που ζούμε το αγαπάμε πιο πολύ γιατί το έχουμε συνδέσει με πρόσωπα, στιγμές και αναμνήσεις. Χαιρομαι που ο τόπος μας είναι δεμένος με τις δικές σας αναμνησεις!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτή η εποχή είναι η γιορτή της φύσης και μας προσκαλεί να την γιορτάσουμε με πυροτεχνήματα!!!!!
    Είναι η ομορφότερη χρωματική παλέτα!!!
    Ευχαριστούμε για την βόλτα!!:))

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Νίκη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αυτά τα χρώματα είναι τα αγαπημένα μου!
      Καλή εβδομάδα Ελένη μου!

      Διαγραφή
  4. Τα πιο όμορφα χρώματα έχει αυτή η εποχή! Και τις εποχές τις νιώθεις μόνο όταν είσαι στη φύση.
    Οι φωτό με φύλλα και δέντρα είναι η αδυναμία μου!
    Καλή εβδομάδα και καλές βόλτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σπουδαίο να μπορούμε να σηκώνουμε τα μάτια και να βλέπουμε την ομορφιά της φυσης και την εναλλαγη των εποχών, συχνά μέσα στις καθημερινές φροντίδες το ξεχνάμε.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Τι υπέροχες φωτογραφίες, γέμισε ομορφιές η οθόνη Νίκη!!!!
    Κράτω τη βόλτα σας σημειώση στο μυαλό για την επόμενη εξόρμηση με τον Γεώργιο :D
    Πάντα τέτοια! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμάς γέμισαν τα ματια μας χρώματα! Η βόλτα είναι όμορφη, να την κάνετε όποτε μπορέσετε!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου Νίκη μου!Τί υπέροχα χρώματα καί οι αντανακλάσεις,φοβερές!!
    Είναι από τά μέρη πού θά ήθελα νά επισκεφτώ!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ευχομαι Δημητρα, είμαι σίγουρη ότι η ματιά σου κι ο φακός σου θα αποτυπώσουν μοναδικές εικόνες!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη η βόλτα σας μέσα από τόσες ομορφιές!!!!!!!!!
    Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές!!!!
    Καλή εβδομάδα, Νίκη!!
    (Η κόρη μου σχεδιάζει εκδομή στην Βυτίνα το ερχόμενο Σαββατοκύριακο...εγώ ζηλεύω!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Μαριάννα μου, κάντο 'οπως η Αλίκη, κρύψε μια βαλίτσα, τρέξε ύστερα να της τη δώσεις και την καταλληλη στιγμή γίνε λαθρεπιβάτης! Δοκιμασμένη συνταγη!
      Φιλιά πολλά, ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  8. Αυτό που είναι τόσο χάλια η περιοχή σας και δεν έχει τίποτα να δει ένας επισκέπτης... τι να πω...κρίμα. Πολύ σας λυπάμαι βρε Νικούλα μου... απαπα... τόσο άσχημα όλα...χαχαχα. Όχι πως έχω ζηλέψει αυτή την εκδρομή... κοντεύω να φάω τις κοτσίδες μου! Μπράβο κοριτσάκι μου, πάντα τέτοιες όμορφες και χαρούμενες βόλτες σας εύχομαι. Εμείς την ίδια μέρα την περάσαμε σπίτι...για να καταλάβεις τη διαφορά...γκρρρρρ. Όχι δεν ζηλεύω λέμε...θα 'ρθει και η σειρά μας... που θα πάει...χαχαχα. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σε νιώθω!
      Βασική αρχή: Όταν παρουσιάζεται ευκαιρία για σουλάτσο δεν επιτρέπεται να την αφήνουμε ανεκμετάλευτη, έχεις σκεφτεί τι παράδειγμα δίνουμε στα παιδιά μας; Δεν είναι να παιζουμε μ' αυτά τα πράγματα.Α, όλα κι όλα, όταν είσαι γονιός έχεις ευθύνες και πρέπει να δίνεις τις σωστες αρχές!
      Χα,χα!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Τί ωραία τοπία, Νίκη!!! Μας ταξίδεψες και πάλι σε όμορφους τόπους! Ο γαϊδαράκος, κούκλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπραβο βρε φιλεναδα τα ιδια εκανα κ γω εκεινη τη μερα των εκλογων.....πιο κοντινη εκδρομουλα στο μοναστηρι μας.αλλα οι εικονες ηταν πολλες....μεχρι κ σκιουρακι ειδαμε.....σε χαιρομαι εχεις φβ? αν ναι στειλε μην tsimarisofia@gmail.com να τα λεμε κ απο κει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν μια ανάσα αυτή η μέρα Σοφία μου και είναι καλό που την εκμεταλευτήκαμε.
      Σχετικά με το φβ με ψήνει η μεγάλη μου, ως τώρα δεν είχα ασχοληθεί. Θα στείλω μήνυμα.
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφα που είναι να πηγαινεις τις βόλτες σου τις εκδρομούλες σου και να απολαμβανεις .. και εμεις μαζί σου εννοείται τις όμορφιες της πατρίδας μας Νικη μου την λίμνη δεν την είχα ακούσει.. πράγματι και η ΄διαδρομή σας πενέμορφη αληθεια ποιος μπορει να πεί οτι το Φθινόπωρο δεν είναι μαγευτικό; πανέμορφα και τα ξύλινα σου επανω στον κορμό... να έχεις μια όμορφη εβδομαδα.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου έχει τόσες ομορφιές αυτή η πατρίδα, και τόσες εναλλαγές οι εποχές που πάντα είναι όμορφη κι η πιο κοντινή εκδρομούλα!
      Ευχαριστώ, φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Τι πανέμορφες εικόνες!!!!!!!!Ειδικά στο δάσος και στην λίμνη!!!! Καταπληκτικά χρώματα που μας δίνει η φύση και αντιθέσεις!! Μου αρέσουν αυτές οι εκδρομές και αυτά τα μικρά πετρόκτιστα χωριά αλλά δυστυχώς εδώ οι επιλογές είναι περιορισμένες. Ελλάδα, η πανέμορφη χώρα μας!!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου σ' ευχαριστώ. Δεν έχω ιδέα από το νησί αλλά πιστεύω θα έχει ομορφιές κι εκεί, ένα κομματι της Ελλάδας μας είναι κι αυτό!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. τελικά πόσες ομορφιές έχει ο τόπος ετούτος;!Ζήλεψα τη βόλτα σας ,αλλά την καταχάρηκα μέσα από τις όμορφες εικόνες.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέτρητες Αλέκα μου! Μακάρι να μπορούμε να χαιρόμαστε την ομορφιά που υπάρχει γύρω μας ακόμα και στα πιο απλά πραγματα!
      Καλό βραδυ και σ΄εσένα!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφες οι φωτογραφίες και τα καταπληκτικά τοπία που επισκεφθήκατε!!!
    Σε ευχαριστούμε για την όμορφη βόλτα που μας πήγες!!!
    Καλό βράδυ!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτή ήταν μια εξαιρετική ξενάγηση Νίκη μου, κι είναι σαν να περπάτησα πάνω από τα ξερά χρυσοκόκκινα φύλλα. Σ ευχαριστώ για το "ταξίδι" αυτό. Έχει τόσες μοναδικές ομορφιές η Ελλάδα...Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς αγαπώ, να περπατώ ανάμεσα στα πεσμένα φύλλα.
      Φιλιά πολλά Τατιάνα μου!

      Διαγραφή
  16. Μα εγώ νομίζω πως μόνο αυτή η εποχή ο Νοέμβρης ειδικά έχει ποικιλία χρωμάτων (οσον αφορά το πράσινο) Εξαιρετικές φωτογραφίες και χαίρομαι που τις μοιράστηκες μαζί μας διότι από εσένα σιγά σιγά γνωρίζω την Πελοπόννησο και τις τοπικές ιστορίες. Ευχομαι και σε άλλες οικογενειακές εξορμήσεις" ευκαιρίας δοθείσης"Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες Εφη μου. Χαίρομαι πολύ αν μαθαίνεται κάτι για τον τόπο μας εσείς οι μακρινές φίλες!
      Φιλιά, καλό βραδυ!

      Διαγραφή
  17. Ταξιδιάρικες εικόνες, φθινοπωρινός καμβάς και φυσικό φως, τι όμορφος συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μα εχουμε πανεμορφα μερη! καλημεραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφες εικόνες Νίκη μου!!!Ευχαριστούμε για την ωραία ξενάγηση!!!!Πόσο μ'αρέσουν οι φθινοπωρινοί βρεγμένοι δρόμοι!!!!!!!!!Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου είναι εικόνες που όλοι αγαπάμε!
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  20. έχει ,έχει και τα ποιο όμορφα χρώματα ....όπως στης φωτογραφίες σου ...
    πολύ όμορφες φωτογραφίες ...και πολύ όμορφο μέρος ...να περνάς πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οχι μόνο χρώματα, αλλά και υπέροχα αρώματα έχει το φθινόπωρο !!! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες!! Και χαίρομαι που ευχαριστηθηκατε τις φθινοπωρινές μυρωδιές και εικόνες στην γραφικά μέρη που πήγατε!!
    Πολλά φιλιά , Νίκη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Πέπη μου, η μυρωδιά του βρεγμένου χώματος και η μυρωδιά των ξύλων που βγαίνει από τις καμινάδες είναι ξεχωριστές αυτή την εποχή!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Νίκη μου αγαπημένη, τι υπέροχο οδοιπορικό!!!!!
    Ενθουσιάστηκα!!! Ήμασταν κοντά στον Λάδωνα, αλλά δεν πήγαμε, γιατί ήταν λίγες ημέρες και δεν έφταναν :(
    Γέμισα χρώματα και χαρά από τις εξαιρετικές φωτογραφίες σου!!!
    Συμφωνώ μαζί σου απολύτως. Δίνει μεγάλη χαρά στα παιδιά και στους εαυτούς μας, η επαφή με την φύση! Είναι ότι πιο αληθινό!
    Σου στέλνω μια αγκαλιά και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα βρεθηκατε κοντά αλλά δεν πειράζει, είδατε τόσα όμορφα μέρη στην περιήγησή σας! Πάντα κάτι αφήνουμε σε κάθε επίσκεψη κι ίσως να είναι η αφορμή για να ξαναγυρίσουμε...
      Η φυση πάντα μας χαρίζει εικόνες μοναδικές!
      Πολλά φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  23. Νίκη καλή μου καλησπέρα σου.
    Γνωρίζω πολύ καλά πως μια επίσκεψη στο μπλογκ σου θα είναι μια φανταστική εμπειρία.
    Όμως το σημερινό ξεπερνά κάθε προσδοκία.
    Τρομερή η ομορφιά απ΄ όπου μας ταξίδεψες. Φανταστική η περιγραφή σου. Κι΄οι φωτογραφίες σου ζωντανεύουν την ομορφιά της φύσης. Όσο για τα φθινοπωριάτικα χρώματα είναι κάτι που δεν μπορεί να το πιστέψει κανείς.
    Την αγάπη μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη μου σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια, μου δίνεις μεγάλη χαρά!
      Η ομορφιά της φύσης είναι αυτή που συχνά μας κάνει να μην πιστεύουμε στα μάτια μας και να μην σταματάμε να θαυμάζουμε το μεγαλείο της!
      Πολλούς χαιρετισμούς από την πατρίδα!

      Διαγραφή
  24. Νίκη μου, απόλαυσα κι εγώ τη διαδρομή μαζί σας!!! Τι υπέροχα μέρη!!!
    Ναι, το φθινόπωρο έχει σίγουρα πανέμορφα, ζεστά χρώματα!!!
    Πάντα τόσο όμορφα να περνάτε!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!Όμορφη η βόλτα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχη η βόλτα που μας πήγες έστω και μέσα από τις φωτογραφίες σου Νίκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. και όλο τον πετυχαίνω μπροστά μου τον Λάδωνα!! να'σαι καλά που μας ταξίδεψες! στα υπόψιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γλυκιά μου Νικούλα κάθε φορά που με ταξιδεύεις στους όμορφους προορισμούς που επισκέπτεστε, ονειρεύομαι πόσο όμορφα θα είμαστε κι εμείς όταν μεγαλώσουμε και θα επισκεπτόμαστε τις ομορφιές του τόπου μας!!! Είστε όλοι υπέροχοι, δεμένοι και ερωτευμένοι μεταξύ σας, παιδιά και γονείς, οπότε και οι πιο απλές στιγμές σας είναι ονειρεμένες!!! Είστε πραγματικά υπέροχοι!!!! Μπράβο σας αγάπη μου!!!! Εύχομαι να έχεις καλή ευκολία με την Χριστουγεννιάτικη προετοιμασία του μαγαζιού και όχι μόνο...!!!! Φιλιά σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχη εκδρομή! Πάντα τέτοια. Σας χαίρομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πω πω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δε χορταίνω να βλέπω τις φωτογραφίες που μοιράστηκες μαζί μας Νίκη μου!!!! θα τις ξαναδώ μη νομίζεις!!! Αυτό το φθινοπωρινό τοπίο, είναι πραγματικά δώρο Θεού!!!
    Πολύ σας χάρηκα!!! Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα και αγαπημένα!!!! (Έλπιζα όσο κατέβαιναν οι φωτογραφίες να δω κι εσάς μέσα :) )
    Φιλάκια πολλά πολλά σε όλους σας!!!!
    Και μια μεγάλη αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι όμορφη διαδρομή και ωραία τοπία! Η ανάρτηση αυτή πραγματικά ήταν μια υπέροχη ανάπαυλα, με χαλάρωσε και με ταξίδεψε με τις ολοζώντανες φωτογραφίες και περιγραφές. Νίκη, τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι απίστευτα χρώματα, τι όμορφες είκόνες! Πραγματικά ήταν σαν να μας πήρες μαζί σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Νίκη από το Νικολέτα; Να ευχηθώ χρόνια πολλά; Καλώς σε βρίσκω!!! Είδα εκδρομή και σκάλωσα! Τι όμορφα μέρη που έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top