Ζωγραφική σε βότσαλα

                                     

    Για την πρώτη ανάρτηση του καλοκαιριού είπα να διαλέξω κάτι πολύ που ταιριάζει πολύ στην εποχή : βοτσαλάκια θαλασσινά ζωγραφισμένα. Είναι οι πιο αγαπημένοι καλοκαιρινοί θησαυροί, μαζί με τα ξύλα που ξεβράζει η θάλασσα. Έχω φτιάξει πολλά τέτοια βοτσαλάκια με διάφορα θέματα, μα σήμερα θέλω να σας δείξω κάποια που αγαπώ περισσότερο . Πρώτο το ψαράκι που "...κολυμπάει με τη μαμά" ,θέμα παρμένο από το βιβλιαράκι των εκδόσεων  Εργάνη για τις ζωγραφιστές πέτρες, που το έφτιαξα όταν περίμενα το πρώτο μου μωράκι:





    Κατά καιρούς έχω μαζέψει πετρούλες με πολύ ακανόνιστα σχήματα που θα' λεγε κανείς ότι είναι άσχημες και δεν κάνουν για ζωγράφισμα, στην πραγματικότητα σου κλείνουν το μάτι και περιμένουν να μαντέψεις αυτό που έχουν να σου πουν...Όπως αυτό το παπουτσάκι, που έχει περπατήσει χιλιόμετρα εδώ και κάποια χρόνια:


 Πριν λίγες μέρες απόκτησε και συντροφιά ένα καπελάκι για τις καλοκαιρινές βόλτες:


  Και για να μη νομίζετε ότι ψωνίζουμε ό,τι να' ναι... δείτε και την πίσω πλευρά :


 Στην ίδια κατηγορία των "παράξενων" ανήκει κι αυτό το παπάκι:





Όπως καταλαβαίνετε είναι υλικό εύκολο, χωρίς κόστος και με πολλές δυνατότητες. Όλα αυτά το κάνουν  ιδανικό και για τα παιδικά χεράκια, τα οποία διαρκώς θέλουν να δημιουργούν. Καμαρώστε κάποια από τα έργα τους:



Και μετά από όλα αυτά να σας δείξω και το δωρο της Μάγδας που ήρθε χθες και μου άρεσε πολύ. Για την ακρίβεια ήταν δύο δώρα ένα ξύλο κοπής- ημερολόγιο και ένα αρωματικό για τη ντουλάπα πολύ όμορφα διακοσμημένο!

                                            
                                                       Ευχαριστώ πολύ Μάγδα μου!!!


   ΚΑΛΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ  ΣΕ  ΟΛΟΥΣ !!!




CONVERSATION

43 σχόλια:

  1. Καλό καλοκαίρι Νίκη μου. Εκπληκτικές οι πετρούλες σου. Ποιείς εκτός από όνειρα και φαντασία. Το παπουτσάκι και το καπελάκι είναι λατρεμένα και η μπροστα και η πίσω πλευρά. Μπράβο. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα δεν έχω λόγια να τα περιγράψω. Συνήθως βρίσκω τις πέτρες βαρετές και μονότονες. Αυτές όμως είναι το κάτι άλλο! Τέλεια και τα δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ Νίκη!!!! είναι ΤΟΣΟ όμορφες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! δεν έχω ξαναδεί πιο ωραίες ζωγραφισμένες πέτρες!!!! ειδικά το παπουτσάκι....!!!! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!ΝΑΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το παπουτσάκι σου είναι απίστευτο, Νίκη!!!!Μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ με ξεσηκώνεις θέλω να πάω να μαζέψω βοτσαλάκια όχι ότι δεν έχω αλλ άμ' αρέσει!
    Το παπουτσάκι όλα τα λεφτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια τα βοτσαλάκια σου! Τρυφερά τα ψαράκια, ζουζουνιάρικα το καπελάκι και το παπουτσάκι, με έμφαση πάντα στη λεπτομέρεια (βλ. πίσω πλευρά), γλυκό το παπάκι και εντελώς χαριτωμένες οι δημιουργίες των παιδιών! Να ξέρεις, πως στα βότσαλα γίνεται κι ωραίο decoupage, ή μήπως δεν έπρεπε να σου δώσω τέτοια ιδέα;
    το δωράκι της Μάγδας είναι χρήσιμο, αλλά πάνω απ' όλα όμορφο! Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερά!!!!Χαχα κ η λεπτομέρια στην πίσω πλευρά!!!
    Όντως είναι πολύ δημιουργικά αν έχεις φαντασία...είχα κάνει κάποια!!!
    Πολύ καλό κ το δωράκι σου!!!
    Φιλιά!!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά είναι πολύ όμορφα! Το παπουτσάκι μου έκλεψε την καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι τόσο όμορφα που με ξεσηκώνεις να αρχίσω να ζωγραφίζω!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανθήλη μου ευχαριστώ! Η φαντασία και τα όνειρα είναι αυτά που κάνουν την καθημερινότητά μας ανεκτή και ενίοτε ευχάριστη!

    Ευγενία μου ,ναι αυτές είναι οι πιο "αξιοπερίεργες" που έχω φτιάξει!

    Ιωάννα , Βίκυ και Νάσια
    σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου ξεκίνα, είμαι σίγουρη ότι θα δούμε θαυματα!

    Μάγδα μου ,για όλα έχεις μια καλη κουβέντα πάντα!
    Τι να πω;Ευχαριστώ!

    Κουνελάκι μου ανώνυμο, πάντα κοιτάμε τις ετικέτες, η ποιότητα πάνω απ' όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δρ Βρακατορ, το παπουτσάκι είναι πολύ περπατημένο , παρόλο που το χάλασα λίγο στο βερνίκι...

    Μαίρη μου ξεκίνα! Σ' αυτή την περίπτωση ακόμα και να μη μας βγει αυτό που θέλουμε δε χάνουμε και τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι μου θύμισες με τα ψαράκια σου!Το είχαμε κι εμείς αυτο το βιβλίο οταν ημουν μικρή και το χάζευα με τις ώρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν σου πω οτι την πρώτη την έχουμε κοινή!!! Αντε η οικογένεια μεγάλωσε.
    Οσο για τις υπόλοιπες θαύμασα φαντασία και δεξιοτεχνία! Πράγματι είναι ένα εύκολο υλικό και σε αφθονία,οπότε προσφέρεται για πειραματισμούς. Κι εγω έχω μανία με τις πέτρες.
    Φιλάκια πολλά (είδες την ανάρτηση της Μαρίας;;;)
    αύριο φεύγω και θα τα ξαναπούμε απο Πέμπτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι πετρουλες σου ειναι η μια καλυτερη απο την αλλη!!! Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλο καλοκαιρι!!Πανεμορφα βοτσαλα με πολυ φαντασια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έργα τέχνης οι πετρούλες σου! Εκείνο το παπουτσάκι... άπαιχτο!!! Αλλά και το καπελάκι... και το παπακι...
    Έχεις πολύ καλό χέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kαλησπέρα, Νίκη.
    Όμορφαααααα που είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κορίτσια χαίρομαι που σας αρέσουν κι ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ΄΄τρυφερή΄΄ η πρώτη πέτρα,το καπελάκι καιτο παπουτσάκι κλέβουν την ΄΄ παράσταση΄΄,έξυπνη η ΄΄πίσω πλευρά΄΄ και οι ζωγραφισμένες από τα παιδικά χεράκια, οι ομορφότερες.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι πετρούλες σου είναι τέλειες τώρα! Ζωγραφίζεις πολύ όμορφα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νίκη ειναι πραγματικά υπέροχη αυτή η συλλογή σου, και οπως λές φτηνό υλικό αλλα μπορείς να κάνεις θαύματα !!!Πραγματικά τις χάρηκα τις πετρούλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φανταστικές όλες!Μα αυτό το καπελάκι με αιχμαλώτισε!!!!Το κοιτάζω ξανά και ξανά!!!Είναι τόσο τέλειο!!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πανεμορφες τις εκανες τις πετρουλες!!!μπραβο Νικη μου !!!ομορφα χρωματα και σχεδιακια εκανες..πρωτοτυπα!!!!καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ.ΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΑΨΟΓΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά είμαι με ανοιχτό το στόμα!!!!
    Τι φανταστικές πετρούλες είναι αυτές???
    Μπράβο σου , μου έδωσες ιδέες!!!
    Φανταστικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφα τα βοτσαλάκια σου!
    Μπράβο σου!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τί όμορφες πετρίτσες είναι αυτές βρε Νίκη!Τις κοιτώ και δεν τις χορταίνω!!!Η μια καλύτερη απ'την άλλη!Στην φωτογραφάι με την πίσω όψη δε έτριβα τα μάτια μου!!Τέλεια τέλεια!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τι έμπνευση!!! τι φαντασία !!!! πραγματικά σε ζηλεύω!!!!πολλά μπράβοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αργησα να μπω... είναι πολύ ζόρικο αυτό το Σ/Κ ...
    Συγνώμη που δεν απαντώ στην κάθε μια ξεχωριστά.
    ΣΤέλνω από ένα μεγάλο ευχαριστώ μαζί με ένα μεγάλο φιλί σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η αστείρευτη και ευρηματική φαντασία σου έκανε έργο τέχνης ένα βότσαλο!
    Όμορφες δημιουργίες ως την παραμικρή τους λεπτομέρεια.
    Σε φιλώ και εύχομαι το Σ/Κ σου να εξελιχθεί σε πιο χαλαρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα Νίκη μου..:)
    Καλή εβδομάδα και σε σένα..!
    Οι πετρούλες σου μιλάνε από μόνες τους..:)
    Έκανες εξαιρετική δουλειά! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι τέλεια βοτσαλάκια!!! Μπράβο σου Νίκη! Το καπελάκι και το παπουτσάκι είναι φοβερά! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ✿perfect✿"
    Καλή ιδέα εχω και εγω την τρελα να μαζεύω
    βοτσαλάκια΄και πέτρες ...,
    εχω μερικές απο το περσινό
    καλοκαίρι...
    Δέν εχω παρά να ξεκινήσω δουλειά...
    Καλό καλοκαιρι Νίκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα!Είναι γλύκες!!
    Καλό Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑ....ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ...ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΛΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Νικη μου τι ομοφα τα βοτσαλα.ενθουσιαστηκα,τα εφιαξες υπερχα.καλο μηνα να εχεις και σε ευχαριστω πολυ πολυ για τις ομορφες ευχες σου.φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Από τις πιο αγαπημένες μου κατασκυές!!! Έκανες υπέροχη δουλειά!!! Μπράβο Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τέλειες όλες οι πετρούλες Νίκη μου. Μπράβο σου, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top