red velvet cupcakes για τα γενέθλια του Ονειροποιείου


      Το Ονειροποιείο γίνεται σήμερα οκτώ χρονών και μου φαίνεται απίστευτο! Οκτώ χρόνια τόσο δημιουργικά, που έφεραν νέους φίλους, γνώσεις, ιδέες, μοίρασμα...
  Πόση ευγνωμοσύνη του χρωστάω!
     Μέσα μου έχω μια μικρή λύπη για όλα εκείνα τα μπλογκς που μένουν σιωπηλά, αλλά και μια τεράστια χαρά για όλους εκείνους που συνεχίζουν συνοδοιπόροι σ΄αυτό το ταξίδι.


   
     Γενέθλια χωρίς κέρασμα δε γίνεται. Red velvet cupcakes, αληθινά βελούδινα, με γιορτινό βαθυ κόκκινο χρώμα και πεντανόστιμα:

         Υλικά:
2 1/2 φλυτζάνια αλεύρι γοχ
1 κγ σόδα κοφτό
1/2 φλιτζάνι κακάο
1 βανιλίνη
1 φλιτζάνι μαργαρίνη
2 φλιτζάνια ζάχαρη
4 αυγά
1 φλιτζάνι γάλα
1/2 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος
2 κσ κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής

για το γλάσο:
220 γρ τυρί κρέμα
1/4 φλιτζάνι μαργαρίνη
2 κσ κρέμα γάλακτος
400 γρ ζάχαρη άχνη

           Εκτέλεση:

   Κοσκινίζουμε σε ένα μπολ μαζί το αλεύρι, τη σόδα, το κακάο και τη βανιλίνη.
Χτυπάμε τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη ώσπου να αφρατέψουν και προσθέτουμε ένα ενα τα αυγά.
Προσθέτουμε το γάλα, την κρέμα γάλακτος, το χρώμα ζαχαροπλαστικής και στο τέλος το μείγμα με το αλεύρι. Χτυπάμε μέχρι να ενσωματωθεί πολύ καλά.
Μοιράζουμε το μείγμα σε θήκες για cup cakes kai ψήνουμε στους 180 βαθμούς, στις αντιστάσεις για 20 λεπτά.

    Αφού κρυώσουν τα κεκάκια ετοιμάζουμε το γλάσο. Χτυπάμε το τυρί κρέμα, την μαργαρίνη και την κρέμα γάλακτος κι όταν ομογενοποιηθούν προσθέτουμε σιγα σιγά και την άχνη, γιατί μπορεί να μην την πάρει όλη. Βάζουμε το γλάσο σε ένα κορνέ και στολίζουμε τα κεκάκια μας.

 

Ό,τι πρέπει για τα μουντά απογεύματα του Δεκέμβρη, μαζί με μια κούπα σοκολάτα ή τσάι!




 

     Αφήστε ένα σχόλιο με τις ευχές σας για τις μέρες που έρχονται. Στην επόμενη ανάρτηση θα έχουμε κλήρωση και τρεις φίλοι θα κερδίσουν απο ένα γούρι για το 2019. Μπορούν να πάρουν μέρος κι όσοι φίλοι δεν έχουν μπλογκ, απλά γράφοντας τη διεύθυνση e mail τους για να μπορούμε να επικοινωνήσουμε.



            Καλό μήνα και καλές γιορτές σε όλους!




Αποτέλεσμα εικόνας για χριστούγεννα free clip art










      

CONVERSATION

22 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά για το μπλογκοσπιτάκι σου και η χαρά είναι δική μας για τα υπέροχα που μας δείχνεις και απολαμβάνουμε !!!!! Το γλυκάκι σου δείχνει ότι είναι πεντανόστιμο !!!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια Νίκη, χρυσοχερα!!! Παντα να εισαι δημιουργική και υγιής να μας προσφερεις ενα κομματι του εαυτού σου μεσα απο τις αναρτήσεις σου. Φιλακια πολλά κι ευχαριστούμε για τα δωρα που μας προσφέρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νίκη μου! Για όλες αυτές τις ιδέες, τις δημιουργίες, τις εμπνεύσεις, που μοιράζεσαι μαζί μας , τον τρόπο που παρουσιάζεις τα κείμενα με ευπρέπεια και καλοπιστία, που γεννούν όμορφα συναισθήματα, εύχομαι Χρόνια Πολλά και πάντα με επιτυχίες που μας ενημερώνουν, μας ξεκουράζουν και τροφοδοτούν την σκέψη μας. Να ξέρεις, ότι στήνεται με τη σμίλη της ψυχής σου πάντα μας συγκινεί.
    Ευχαριστούμε για το κέρασμα. Καλή δύναμη, καλή συνέχεια...Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Νίκη μου .
    Χαίρομαι που βρισκόμαστε ακόμα εδώ κσ5ι λυπάμαι κι εγώ για τα σπιτάκια που παραμένουν κλειστά .
    Εύχομαι να υα λέμε για πολλά πολλά χρόνια ακόμα και ίσως συναντηθούμε.
    Πού ξέρεις όλο και καμία εκδρομή θα κάνουμε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποσο το αγαπώ αυτό το ονειροποιείο!!! Από το ξεκίνημα μαζί και νιώθω μια συγκίνηση, δεν το κρύβω!!! Χρόνια Πολλά λοιπόν γεμάτα ονειρεμένες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωωωωω κι εσύ μπλογκ του Δεκέμβρη Νίκη μου. Κι εγώ, 10/12/2013 πάτησα πρώτη φορά την λέξη δημοσίευση! Χρόνια πολλά στο blog σου λοιπόν μα πάνω απ όλα χρόνια πολλά, με υγεία στην δημιουργική κυρία πίσω από αυτό! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι καλαααααααααααααα χρονια πολλαααααααααααααα να σαι πολυ καιρο εδω στη γειτονια...κα κεκακια φαινονται ντελισιους!!!!!!!!καλες γιορτες γεματες χαρες κ φως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλλο μήνα, Νίκη μου! 🎄 Με χαρές πολλές! ⛄
    Για το σπιτάκι σου, το φιλόξενο και όμορφο, εύχομαι τα καλύτερα! 😍 Γιορτινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαζί με τις ευχές μου για καλό σου μήνα Νίκη δέξου και τις ζεστές μου ευχές για Χρόνια Πολλά στο δικτυακό σου σπιτικό. Συμμερίζομαι τα αισθήματά σου για αυτήν την επέτειο και τι σημαίνει για σένα. Άλλωστε τον ίδιο μήνα έχουμε και οι .....δύο γεννέθλια, εγώ στο CINEFIL.
    Να είσαι καλά εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νικούλι μου όντως απίστευτο πώς εχουν περάσει τόσα χρονια απο την πρώτη εμφάνιση της καθεμιάς μας και πόσο κοντά μας έφερε αυτό το αψυχο πράγμα!Σα νάταν χθες και εγω ήμουν η πρώτη αποδέκτης του δώρου του πρώτου χρονου και μετά καθημερινά δώρα απο σένα,δώρα καρδιάς με πολύ αγάπη και νοιάξιμο.Γιατί τα δώρα δνε είναι πάντα αντικείμενα κι εκεί είναι το πιο δύσκολο να έχεις και να μοιράσεις.Κι εσύ μοιράζεις απλόχερα κι ευχομαι να το κάνεις για πολλά πολλά χρονια ακομα.
    Καλό μήνα και ζεστές ,μυρωδάτες,ανθρώπινες Γιορτές!Την αγάπη μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά στο ΟΝΕΙΡΟΠΟΙΕΊΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφιά μου!!!
    Χρόνια ολόγλυκα στο διαδικτυακό σου σπιτάκι! Ολόγλυκα και δημιουργικά!
    Η οικοδέσποινα να είναι πάντα γερή κ' στη ζωή της να επικρατεί το γέλιο κ' η χαρά!!!
    Φαίνονται ζζζζούπερ τα βελούδινα θαυματάκια που μας κερνάς!!!
    Καλές γιορτές να έχουμε, ρεεεεε!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Νίκη και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλα στο μπλογκ σου
    μου αρέσουν πολλά τα καπκεικς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά με ακόμη πιο πολλές και δημιουργικές αναρτήσεις! Πολύ ωραία cupcakes 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύχρονο το όμορφο μπλογκοσπιτάκι σου Νίκη μου!!!Να τα 100στίσει!!!
    Πολλά φιλιά και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το Ονειροποιείο μας έχει κεράσει στο πέρασμα πολλές τρυφερές αναρτήσεις και εμείς γεμίζουμε την καρδιά μας με τις προσφορές σου !! Τι όμορφα γλυκάκια και οπωσδήποτε νόστιμα !!1 Να συνεχίζεις Νίκη μου γιατί στο φμ χανόμαστε !!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να σου ευχηθώ πρωτα για την σημερινη γιορτη σου Νικη μου (δεν κανω λαθος ε;)χα..χα. και μετα τα των γενεθλίων του ομορφου μπλοκ σου φιλεναδα.. (Τοξοτακι είναι;) που ολα αυτα τα χρονια είσαι εδω με τις ομορφες αναρτησεις σου καθε φορα...ειναι αλ΄ληθεια και εγω στεναχωριεμαι με τις φιλες που έχουν εγκαταλειψει τα μπλοκ τους..
    Πολύχρονα.. να είστε και τα δυο σας..κοριτσι μου το μπλοκακι σου για να μας ενωνει εστω και απο μακρυα με την παρουσια σου για πολλα πολλα χρονια.. και εσένα να σε χαιρονται οι αγαπημενου σου και εμεις μαζί τους!!
    Σε ευχαριστουμε πολύ για το κερασμα...Νικη μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά!!!να τα εκατοστησει το σπιτάκι σου !δε θα πω όχι σε τετοιο κέρασμα αγαπημένο!!!ερχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια Πολλά Νίκη!!!!Εγώ είμαι καινούργια στην μπλογκογειτονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να τα εκατοστήσει το ιστολογιο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου, αλλά και χρόνια πολλά γα τη γιορτή σου που ήταν λίγες μέρες πριν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top