Λαμπάδες για μικρες πριγκιπισσες diy




   Ο Μάρτης κοντεύει να μας αποχαιρετήσει, αλλά η άνοιξη δε λέει  να έρθει. Για μια ακόμα χρονιά εδώ πάνω γιορτάσαμε την 25η Μαρτίου με χιόνια τριγύρω... Παρόλα αυτά οι ετοιμασίες για το Πάσχα προχωρούν κι οι λαμπάδες μας είναι έτοιμες. Πάμε να φτιάξουμε  μερικές ρομαντικές και λαμπερές για τις μικρές μας πριγκιπισσες;
  Θα χρειαστούμε λευκά κεριά και χάρτινα ποτηράκια, λίγη χρυσόσκονη, κορδελίτσες και χαντρούλες.
 


    Αφαιρούμε το στεφάνι από τα ποτηράκια, μετράμε και σημαδεύουμε τις 6 ακτίνες ενός στέμματος. Μια χαρτοταινία βοηθάει να κόψουμε γύρω γύρω στο ίδιο ύψος.



   Με ένα σταμπαδόρο βάφουμε τα στεματάκια μας ίδιο χρώμα με τη χρυσόσκονη που σκοπεύουμε να χρησιμοποιήσουμε.

  Απλώνουμε σε όλη την επιφάνεια κρυσταλλική κόλλα, τοποθετούμε πάνω τις "πολύτιμες" πέτρες μας και πασπαλίζουμε χρυσόσκονη.

   Αφού στεγνώσουν, στις κορυφές κολλάμε από μια χάντρα -πέρλα κι από πάνω βάζουμε ένα "διαμαντάκι" για να καλύψουμε την τρύπα. Μπορούμε να σχηματίσουμε το περίγραμμα ή να τα στολίσουμε όπως αλλιώς θέλουμε.


 
      Από κάτω χαράζουμε ένα Χ με ένα κοπίδι για να μπει το κερί. Πριν κολλήσουμε το στεμματάκι δένουμε  μερικές κορδέλες και στις άκρες τους περνάμε μερικές χαντρούλες.



    Έτοιμες! Το καλό είναι ότι τα χαρτινα στεμματάκια θα προστατέψουν τα μικρά χεράκια από τις σταγόνες του κεριού!


    Μερικές ακόμα λαμπάδες με αρωματικά κεριά και ξυλινα ή μεταλλικά στοιχεία (ήταν περισσότερες, άργησα να σκεφτώ να τις φωτογραφίσω όλες μαζί...):





     Και για πρώτη φορά, λαμπάδες για ζευγαράκια. Από πέρυσι είχα λατρέψει την ιδέα της Λίτσας με τα πιτσιρίκια που φιλιούνται κι ήθελα να τη φτιάξω...






                  Καλή συνέχεια στις δικές σας προετοιμασίες!!








CONVERSATION

22 σχόλια:

  1. Υπέροχες!! Πήρα ιδέες !!! Και του χρόνου να είσαι καλά!!
    Καλή εβδομάδα Νίκη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφες , η καθεμια με την ομορφιά της
    ξεχώρισα τη λουλουδένια στη τελευταία φώτο και την λιλά στη πρωτελευταία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βλέπω Νίκη στρώθηκες κυριολεκτικά στη δουλειά! Χαμός! Πάρα πολύ ωραίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωω είναι όλες πολύ όμορφες !!!! Μπράβο και του χρόνου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες οι λαμπάδες σου και αυτές με το στέμμα πολύ καλή ιδέα. Αυτές με το παιδικό ζευγαράκι τις είχα κάνει και εγώ πέρσι και άρεσαν πολύ.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφες ,Νίκη, η μια καλύτερη από την άλλη!Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί υπέροχες λαμπάδες Νίκη μου!
    Τις λάτρεψα όλες και ιδίως αυτές με τις κορώνες.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χάζεψα με τις εικόνες και τις δημιουργίες σου Νίκη.
    Γεια στα χέρια σου κοπέλα μου. Γεμάτες αγάπη και τέχνη. Να γιορτάσουν το Πάσχα με όμορφες στιγμές.
    Πάντα να δημιουργείς. Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόση ώρα τις χαζεύω!!!υπέροχες!!!
    Και του χρόνου!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νικούλα μου, είναι υπέροχες!!! Μπράβο σου!!!! Τί κρίμα που δεν ήρθαμε φετος...! Καλή και πάντα δημιουργική συνέχεια!!! Φιλάκια πολλά!!!!
    Άρτεμις ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου, Νίκη μου!!!! Και αυτές με τις κορώνες αλλά και όλες οι άλλες!!! Μου άρεσε ιδιαίτερα αυτή με την κουβαρίστρα!!!
    Φιλιά και καλή συνέχεια με τις προετοιμασίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι μικρές πριγκίπισσες θα της καταχωρούν. Υπέροχες όλες οι λαμπάδες σου Νίκη μου . Καλό Πάσχα και καλή ανάσταση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φοβερή η πρότασή σου, Νίκη μου!! Πολύ έξυπνη και καλαίσθητη. Όπως και οι λαμπάδες που ετοίμασες. Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φίλη μου θαύμασα τις λαμπάδες σου και θα σου ευχηθώ Καλό Πάσχα με υγεία και Αγάπη πάντα στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εντάξει Νίκη μου έγραψες με τις λαμπάδες σου!!! Είναι η μία καλύτερη από την άλλη. Εξαιρετικές όλες! Μπράβο σου. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. beautiful, each with its beauty I picked the flower in the last photo and the lilac in the protestant

    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη Νικη μου Και του χρόνου με υγεία
    Δες εδώ αν σε ενδιαφέρει Σε αφορά
    https://atenizodas.blogspot.gr/2018/04/the-versatile-blogger-award-5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Νίκη μου και καλό μήνα! Υπέροχες οι λαμπάδες σου και να με συγχωρείς που δεν είμαι τακτική, αλλά δεν προλαβαίνω. Κάθε 8-10 μέρες, κάνω μια ανάρτηση, γιατί έχουν μαζευτεί από 4 χρόνια...
    Χαίρομαι που σου άρεσε η αυλή μας και σ΄ευχαριστώ πολύ! Μ΄αυτήν ασχολούμαι πολλές ώρες, έχω μεγαλώσει κιόλας και κουράζομαι, αλλά είναι και η ευχαρίστηση μου :)
    Σου στέλνω τις ευχές μου για καλό μήνα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και εγώ καθυστερημενη ερχομαι Νικη μου..με το υπεροχο μερος σου.. και τις υπεροχες λαμπάδες.. δεν πειραζει που τις είδα τωρα.. θα τις εχω υπόψην μου του χρόνου γιατί στω και κατοπιν εορτης ..δεν παυουν να ειναι πανεμορφες και πολύ σικατες.!!!
    Να περνας ομοιρφα φιλη μου με οτι κανεις.. καλο και χαρουμενο μηνα να εχεις..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top