Ανάμεσα στο χειμώνα και την άνοιξη


    Ανάμεσα σε δυο εποχές βρίσκεται αυτός ο μήνας ο κουτσός. Την τρελοεβδομάδα της Αποκριάς που πέρασε, μπέρδευε στον αέρα χιονονιφάδες με κομματάκια κομφετί! Την άνοιξη την περιμένουμε πια με λαχτάρα, αν και ακόμα εδω πάνω ούτε οι αμυγδαλιές δεν άνθισαν ακόμα.
   Κάπως έτσι μου ήρθε η διάθεση να συνδυάσω λίγο γκρι του χειμώνα και λίγο ροζ της άνοιξης.



      Δισκάκι μωσαϊκό από τα flying tiger. Το δεντράκι και τα κηροπήγια έμειναν από τις γιορτές.




    Αυτό το μπολ που φιλοξενεί το μικρό κήπο με το νάρκισσο και τα πουλάκια, ήταν ένα πήλινο γυαλιστερό μπολ που πέρυσι τα Χριστούγεννα είχε μέσα σοκολατάκια.


    Τώρα ήρθε η ωρα του να βάλει ανοιξιάτικα. Επειδή ήταν γυαλιστερό ήθελε χρώμα κιμωλίας -που δεν είχα λευκό- ή αστάρι -που βαριόμουν να πάω να ψαξω στην αποθήκη να βρω... Η τεμπελιά όμως κατεργάζεται κι αυτή τέχνες, οπότε ανακάτεψα λευκό ακρυλικό με κόλλα κρυσταλική κι έπιασε μια χαρά.
    Το πέρασα 2-3 στρώσεις με παχιές πινελιές για να κάνει λίγο σαγρε υφή και με τα αυτοκόλλητα για τα ντοσιέ του σχημάτισα βουλίτσες ροζ και πράσινο της μέντας.


  Στο τέλος το πέρασα διάφανο κερί κι ήταν έτοιμο να δεχτεί τους θησαυρούς της φύσης που μαζεύουμε στις βόλτες μας, ενα στεφάνι από κλαδακια ιτιάς και το ζευγαράκι τα πουλάκια.



  Ο καιρός σήμερα Καθαρή Δευτέρα είναι χειμωνιάτικος και δε μας άφησε να πετάξουμε χαρταετό, αλλά τη λαγάνα και την κυρά Σαρακοστή μας τη φτιάξαμε, όπως πάντα.


                Καλή Σαρακοστή να έχουμε!!!








CONVERSATION

39 σχόλια:

  1. ΩΩΩΩΩ ....μου αρέσει πολύ η διακόσμηση και η δημιοργιες σου Νικη μου
    εδικα η πρωτη φωτογραφια το δισκο με το πριμουλα και η καρεμελιτσες
    και το μπολ με το λουλουδι και τα πουλακια Τελεια ...
    η Κυρ Σαρακοστή πραγματικα ολλα πολυ ομορφο !!!!
    καλη Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι καραμελίτσες δεν υπάρχουν πια! Χα,χα! Μου τις εξαφανισαν τα καμάρια μου...
      Φιλιά! Καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  2. Ούτε και μεις καταφέραμε να πετάξουμε αετό λόγω βροχής, οπότε εσύ καλά έκανες και έφερες την Άνοιξη με τις δημιουργίες σου για να φτιάξει η διάθεσή μας.
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι που ήρθε νωρίς το τριήμερο φετος ήταν αναμενόμενο να είναι χειμωνιάτικο. Δεν πειραζει όμως. Η ανοιξη μας χτυπά την πόρτα!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Ακριβώς ομως αναμεσα στον χειμωνα και στην Ανοιξη.. Νικη μου...ενας ξεσικωμός για δημιουργίες μας πιανει θαρρώ ε; οπου να ναι θα ξανοιξει και ο καιρός.. που θα παει;...
    Τα ανθισμενα σου λουλουδακια..μαζι με τα πουλακια βρήκαν την σωστή θέση τους στην πιατελα σου που την μεταμόρφωσες κυριολεκτικα.. φιλη μου..
    Να περνας ομορφα με ότι κάνεις ..καλή Σαρακοστή Νίκη μου ..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην όμορφη Κρήτη σίγουρα θα φτανει πιο νωρίς η ανοιξη καλή μου Ρούλα, αλλά δεν πρεπει να εχουμε παραπονο, και μονο που ζούμε κοντα στη φυση είναι ευλογία και έμπνευση!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Αχ και εγώ την Άνοιξη περιμένω Νίκη μου. Τα διακοσμητικά σου πολύ πολύ ομορφα, καλη Σαρακοστή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιος δεν την περιμένει Κατερίνα μου; Καθε λεπτό που μεγαλώνει η μέρα μας χαρίζει αισιοδοξία!

      Διαγραφή
  5. Εμεις με λίγη ψιχάλα τον πετάξαμε μέχρι που μας τον πήρε ο αέρας στην αγκαλιά του !!Δεν άνθισαν ακόμα οι αμυγδαλιές μα θα ανθίσουν !!Ομορφο το κεραμικό σου αλλά το ζουμπούλι μμμ το λατρεύω !!Καλή Σαρακοστή Νικάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέταξε; Ευκαιρία να πλάσουμε μια ιστορία για το που πήγε...
      Φιλιά πολλά Νικόλ μου!

      Διαγραφή
  6. Όμορφο το διακοσμητικό σου Νίκη μου!!!!Αν και εγώ δεν είμαι φίλη του ροζ αυτό που βλέπω μου αρέσει πολύ γεια στα χεράκια σου!! Καλή σαρακοστή φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω δεν ήμουν καθόλου του ροζ, αλλά τελευταία όλο και πιο πολύ μου βγαίνει ρομαντικη διαθεση... τι να πω; παλιμπαιδισμος...
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο το μπωλ σου, Νίκη μου. Ανακάτεμα ακρυλικού με ατλακόλ δεν έχω δοκιμάσει. Πολύ ωραία η σύνθεσή σου με το κλαδάκι και τα πουλάκια. Καλή Σαρακοστή, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ είχα ξαναδοκιμάσει. Ειπαμε, δουλειες της τεμπελιάς...
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Μια χαρά συνδιασμό έκανες !!!
    Καλή σαρακοστή και καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα φίλη μου , Καλή Σαρακοστή πια και το μπολ σου είναι υπέροχο.Πάντα μου άρεσαν τέτοια πουλάκια, έχω μάλιστα πήλινα από τα χρόνια που είχα μαγαζί, κράτησα ένα ζευγάρι..Έκανες μία υπέροχη σύνθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος δε αγαπάει τα μικρα φτερωτα πλασματάκια; Κι εγώ από το μαγαζί μας τα πηρα αυτα.
      Φιλιά! Ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  10. αααααααα αφωνη με το κολπο τι λες τωρααααααααααα καλε σουπερ εγινε το μπωλακι....υπεροχα ετσι ακριβως μια ανοιξη μια χειμωνας οι εικονες του μηνα τουτου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μυστικό είναι -όπως ξερεις πολύ καλά εσύ Σοφακι μου- να βλέουμε και να χαιρόμαστε την ομορφιά κάθε εποχή του χρόνου!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα τα κρυστάλινα βαζάκια σου στον πρώτο δίσκο!!! Το μπωλάκι έγινε τέλειο ανοιξιάτικο διακοσμητικό μαζι με το ροζ ζουμπούλι και τα πουλάκια!
    Φιλάκια και καλή Σαρακοστή Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω τα αγαπώ πολύ Μαριάννα μου. Εχω δει και diy τεχνικές για mercury glass αλλά δεν το έχω τολμήσει.
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Αχ! Το κορίτσι μου, πρόλαβε και έφερε τον αέρα της άνοιξης! Τι ομορφιές είναι αυτες; Οι δικοί μου νάρκισσοι δεν άνθισαν ακόμα... ζήλεψα λιγάκι, ζήλεψα επίσης και το πουα μπολάκι! Τέλειο έγινε! Καλή Σαρακοστή κοριτσάκι μου!😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη ζηλεύεις, κι οι δικοί μου ακόμα στα μπουμπουκια είναι. Αυτός είναι νέα είσοδος απο το ανθοπωλείο, ετσι για να σπρωξουμε λίγο την άνοιξη να ερθει!..
      Φιλιά κοριτσακι μου, ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα όλα
    Δεν την ξέρω την κυρά Σαρακοστή
    δε το έχουμε αυτό το έθιμο εμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμεις τη γνωρίσαμε όταν ήταν τα παιδιά μου στο νηπιαγωγείο. Συμβολίζει τις εβδομάδες της σαρακοστής και κάθε Σάββατο κόβουμε ένα ποδαρακι.

      Διαγραφή
  14. Αχ πως την περιμμενω την ανοιξη αν και αρχισε να μυριζει την πεοηγουμενη βδομαδα μας την εκρυψε τη μυρωδια της το ατοιμο τελευταιο κρυο ποδι του χειμωνα αλλα που θα παει θα φυγει δεν θα φυγει....
    Εσυ παντως τελεια τα τεριαξες τα ανοιξιατικα σου!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, που θα πάει, στην Ελλάδα ζούμε. Ο ήλιος πάντα νικά τη συννεφια κι η άνοιξη δε θ' αργήσει να λάμψει!
      Φιλιά Ρένα μου!

      Διαγραφή
  15. Ααα! Πόσο ωραία η κυρά - Σαρακοστή! Έργο τέχνης! Να της χαρείς τις όμορφες ανοιξιάτικες πινελιές σου, Νίκη μου!
    Άντε να δω τώρα πού θα κάνω βούλες με τα αυτοκόλλητα του ντοσιέ!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, όλο και κάπου θα βρεις... Ξεκίνα από το ίδιο το ντοσιέ.
      Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  16. Όλα πολύ όμορφα,αλλά νομίζω πως η κυρά Σαρακοστή κλέβει την παράσταση!!Καλό βράδυ Νίκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφες Ανοιξιάτικες πινελιές! Μας έφτιαξες τη διάθεση Νίκη μου. Πολύ δροσερό και φρέσκο το μπώλ . Η κυρία Σαρακοστή από τις ωραιότερες που έχω δει . Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα όλα
    Καλη Σαρακοστή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαζί με την ΚΙκή Αποσεκι "creative moments " είστε οι αγαπημένες μου μικρές μπλοκοφίλες που κάνετε τα πάντα όμορφα,σωστά, που δινετε αγάπη και είστε από τις χαρές της γειτονιάς μας με καλλιτεχνικές ανησυχίες έξυπνες και όμορφες δημιουργίες και μεγαλώνετε,το κυριότερο, σωστά τα βλαστάρια σας Χαίρομαι για τις όμορφες δημιουργίες της σημερινής ανάρτησησ με τα δειλά σημάδια του ερχομού της Ανοιξης!! Φιλάκια πολλά και καλό σου απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. gorgeous your bowl, my victory. shaking acrylic with pluton I have not tried. very nice your composition with the twig and the birds. good four, my friend.

    หนังเกาหลี

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν και πέρασε ένας μήνας από την ανάρτηση σου, η Άνοιξη ακόμα να έρθει .
    Τα στολίδια σου πάντως είναι πολύ όμορφα.
    Δεν χρειάζεται να αγοράζουμε καινούργια κάθε φορά αρκεί η φαντασία μας και η όρεξη για να τα αλλάζουμε λίγο.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ζηλεύω παράφορα που έχεις λουλούδια μέσα στο σπίτι. Για μένα είναι πολύ δύσκολο πρώτον γιατί μου μαραίνονται πάντα ότι κι αν κάνω κι δεύτερον γιατί μου τα ρίχνει ο γάτος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. all very beautiful, but I think the lady queen steals the show !! good night win !!

    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top