Ο καιρός των δωρων

Αυτη η εποχή του χρόνου είναι η πιο όμορφη, η πιο λαμπερη, η πιο χαρούμενη, κι ενας λόγος είναι τα δωρα που ανταλούσουμε μαζί με ευχές και θετική ενέργεια.
Μπαίνοντας στην κοινότητα των bloggers και των χειροτεχνών γνωρίζει κανείς φίλους που τους νιώθει κοντά του κι ας μην τους έχει συναντησει ποτέ! Τα δωρα μεταξύ αυτων των φίλων είναι ακόμα πιο πολύτιμα κι οι ανταλλαγες που οργανώνονται τέτοιες μέρες δίνουν τόση χαρα!

   Την αρχή έκανε η Μαριλένα μας με το secret Santa. To ταίρι μου ήταν η Ιωάννα από τη Μπισκοτούπολη! Το δώρο της ήταν ένα πανέμορφο, γιορτινό μαξιλάρι ζωγραφισμένο από την ίδια,  δυο ζευγάρια σκουλαρίκια για τις κόρες μου, και κάτι για να μας γλυκάνει!!




Πολύ το χαιρόμαστε να στολίζει τον καναπέ μας αυτές τις γιορτινές μέρες!



      Εγώ κληρώθηκα να στείλω δώρο στη Ρένα μας, κι εκείνη μου έκανε έκπληξη ανταποδίδοντας με ένα πακέτο που περιείχε μια από τις υπέροχες μπαμπουσκες που ράβει και... θαλασσόξυλα που μαζεύει και φτιάχνει τις δημιουργίες της!!




Επόμενη ανταλλαγή ήταν το secret crafter που διοργανώνει  η Άννα ή το ντουλαπάκι. Εδω οι κανόνες είναι συγκεκριμένοι ως προς το τι θα περιέχει κάθε πακέτο, αλλά παρόλα αυτά κάποια ξωτικά το παρακάνουν... Για παράδειγμα το δικό μου γέμισε ένα κουτί αμέτρητα καλούδια!!




Τα υλικά άρχισαν αμέσως να αξιοποιούνται. Πρώτα φτιάξαμε κάρτες για να στείλουμε ευχές και σελιδοδείκτες για να συνοδέψουν τα βιβλία που παραδοσιακά χαρίζουμε.


 Επειτα η πλαστική καρδιά που περιείχε τα αστεράκια έγινε στολίδι με λίγο χιόνι, λίγες χρυσές καρδούλες και δυο κουκουναρακια. Με ένα κλαδί και τη μπάλα που είχα κερδίσει πέρυσι από τη Λίτσα, έφτιαξαν μια σύνθεση.



    Μέσα στο κουτί βρήκαμε και υλικά και εργαλεία ζαχαροπλαστικής, που μας βοήθησαν να φτιάξουμε και να στολίσουμε τη βασιλόπιτά μας για να υποδεχτούμε το 2018.


 

   Πώς να μη νιώθει κανείς ευλογημένος μετά απ' όλα αυτά; Πώς να μη νιώθει τυχερός; Ευχαριστούμε από την καρδιά μας και ευχόμαστε  η καινούρια χρονιά να ανταποδώσει στους μακρινούς μας φίλους τις χαρές που μας έδωσαν!!


  Κλείνω την τελευταία ανάρτηση του χρόνου με λίγες εικόνες από το χωριό μας, τη Βυτίνα που ντύθηκε στα λευκά αυτά τα Χριστούγεννα. Αυτή η ομορφιά είναι ένα ακόμα σπουδαίο δώρο που ήρθε από ψηλά.







Καλή χρονιά σε όλους!!


CONVERSATION

22 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά.
    Με υγεία να χαρείς τα δωράκαωσου Νικη μου.
    Σαν μικρά παιδιά χαιρόμαστε με αυτές τις ανταλλαγές δώρων.
    Να είμαστε καλά και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη και ευλογημένη χρονιά Νίκη μου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νίκη μου από την καρδιά μου εύχομαι στην οικογένεια σας μια Καλή και γεμάτη χρονιά !!! Να χαίρεσαι σαν παιδί με τα δώρα των γιορτών και να δημιουργείς ομορφιές με την ψυχή παιδιού !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα τα δωράκια σου Νίκη μου!
    Να τα χαρείς!Καλη και ευλογημένη χρονια εύχομαι με ολα τα καλα!
    Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή και ευλογημένη χρονιά Νίκη μου!!!Να τα χαρείς τα δωράκια σου!!!και του χρόνου με υγεία!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Νίκη με υγεία,αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια που σου έστειλα και να τα χαρείς πολύ,πολύ,όπως χάρηκα και εγώ όταν τα ετοίμαζα!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα να τα χαρείς
    Και οι φωτος με τα χιόνια πολύ ωραίες αν και δεν είμαι του χειμώνα
    Καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλη χρονια!
    Πολύ ωραία πραγματακια μας έδειξες, αλλα ζηλέυω που ειδες χιονι.
    Το αγαπω και ελπιζω να χιονισει και σε εμας στα βόρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα τα δώρα σου Νίκη μου να τα χαρείς. Καλή κι ευλογημένη χρονιά με υγεία
    Και το χιόνι το ζήλεψα...
    Και του χρόνου να δεχθούμε και να δώσουμε πολλά δώρα-χαρές στους φίλους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια σου, Νίκη μου!
    Αχ, τι ωραίο το χιόνι!!!
    Εύχομαι μια φωτεινή, δημιουργική και χαρούμενη καινούρια χρονιά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά, με υγεία κι αγάπη Νίκη μου!
    Υπέροχα όλα τα δώρα!
    Πολλά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπεροχα τα δωρακια σου πραγματικα!!!να τα χαρεις!
    και οι εικονες σου μας εκαναν να ζηλεψουμε...
    καλη χρονια με υγεια , αγαπη ευτυχια και γεματη δημιουργικες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα δώρα πήρες και έφτιαξες !!!! Καλή χρονιά και χρόνια πολλά !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πανεμορφα ολα
    κια το χιονι υπεροχο


    Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία και κάθε καλό!
    την αγάπη και την σκέψη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά σε σένα και σε όλη την οικογένειά σου Νίκη μου! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά με υγεία.
    Πολύ όμορφα όλα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΝΙΚΟΥΛΙ ΜΟΥ
    Πάντα να γίνεσαι αποδέκτης "ΔΩΡΩΝ"
    Να γεμίζει η ψυχή και το σπιτικό σου,όπως κι εσυ χαρίζεις σ εμας
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚★ 。* 。*。 • ˚ ˚ •。★
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛★ 。* 。*★ 。* 。*
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| ΥΓΙΕΣ,ΦΩΤΕΙΝΟ,ΔΟΤΙΚΟ & ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΟ 2018.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υγεία,αγάπη και πολλές χαρές από το τελειότερο δημιούργημά σου,που είναι τα παιδιά σου εύχομαι να είναι γεμάτος ο νέος χρόνος .Νίκη μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νίκη μου, αγαπώ τη Βυτίνα! Πάω σχεδόν κάθε χρόνο (Φλεβάρη-Μάρτη) για λίγες ημέρες. Είναι πολύ όμορφα. Όσο για τα δωράκια σου, τι να πω? Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΑ. Η Ρένα μας αλλά και η Ιωάννα είναι εκπληκτικές. Φέτος δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάρω μέρος στο Ντουλαπάκι γιατί δεν έχω FB (αν και συμμετείχα τις προηγούμενες φορές). Καλή χρονιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Nίκη μου,έλαβα την προηγούμενη εβδομάδα και το δικό σου υπέροχο δώρο που δεν το περίμενα και φαντάζεσαι την χαρά μου!!!Τα στολίδια έφτασαν σώα και αβλαβή και είναι υπέροχα!!!Μπορεί να μην πρόλαβαν να κρεμαστούν στο δέντρο,αλλά στολίζουν τα κεράκια μου και τα καμαρώνω συνέχεια!!!Ευχαριστώ πολύ,πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Thank you for sharing valuable information nice post,I enjoyed reading this post.

    หนังดราม่า

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top