Χειμωνιάτικες μέρες

   Ο Γενάρης είναι είναι ένας μήνας λιγάκι αδικημένος. Έρχεται μετά το φαντασμαγορικό και γιορτινό Δεκέμβρη, το σπίτι αδειάζει από λαμπιόνια και στολίδια, ο καιρός κρυώνει, το χιόνι φτάνει και κάνει τα πάντα ασπρόμαυρα, ακόμα και οι ήχοι σβήνουν. Η χρονιά ξεκινάει και τα σχέδια για όσα θα κάνουμε κι οι υποσχέσεις για όσα θα αλλάξουμε φέτος στη ζωή μας είναι πολλά- κάποια θα τα αλλάζαμε από πέρυσι...
   Μέσα στις μικρές χειμωνιάτικες μέρες δε χωράνε πολλά, λίγες δημιουργικές στιγμές, λίγες βόλτες για να χορτάσουν τα μάτια μας  ομορφιά -όταν μας αφήνουν οι ιώσεις- κι οι ρυθμοί χαμηλώνουν.
   Τα μολυβάκια μου πολύ τα έχω αγαπήσει, με το κάρβουνο τώρα γνωριζόμαστε και κάθε Δευτέρα βράδυ περιμένω με ανυπομονησία το μάθημα ζωγραφικής!
    Χειμωνιάτικα τοπία λοιπόν, στο χαρτί...






 


....και στη φύση.





     Μια πανέμορφη μπάλα -ευχή έφτασε από τη Λίτσα μας στην αρχή του χρόνου και είναι το γούρι μας για φέτος! Λιτσάκι ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!






CONVERSATION

32 σχόλια:

  1. Γεια σου Νίκη!! Καλή Χρονιά σου εύχομαι από καρδιάς! Τί όμορφα πράγματα ζωγράφισες και πάλι! Το καταλαβαίνω αυτό το αίσθημα προσμονής για το μάθημα, το έχω βιώσει κι εγώ. Πολύ όμορφο το δωράκι που έλαβες και πολύ όμορφο το γούρι που μου έστειλες!! Στολίζει το σπιτικό μας και είναι πράγματι χάρμα οφθαλμών! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ευγενία μου!! Εφτασε το δωρακι; Αυτά τα ταχυδρομία φέτος πολύ μας ταλαιπώρησαν...
      Τα μαθηματα αυτα που κάνουμε μεγάλοι και που τα επιλέγουμε μόνοι μας τα αγαπάμε και τα περιμένουμε, σε αντίθεση μ' εκείνα που κάποτε μας έστελναν με το ζόρι...
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Βρε πονηρή Νικούλα τι όμορφα έργα είναι αυτά; Κάτι κάνεις εσύ εκεί στο βουνό! Βρήκες δάσκαλο αστέρι ή μου φαίνεται; Μπράβο βρε κοριτσάκι!!! Άντε να περάσει ο χειμώνας όμως γιατί βαρέθηκα...χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρήκα δασκάλα αστέρι,πραγματι Μαρία μου, κι εχουμε και ταιριάξει και σε πολλά! Για να έχει ο τόπος μας ωραία αγόρια, παίρνουμε οι νύφες τα βουνα και βρισκόματσε εδω πάνω... Χα,χα!!
      Δεν ξεχνω φυσικά και την άλλη μου δασκάλα που της χρωστω χαρη γιατί δε θα είχα ξεκινήσει καν αν δεν είχαμε βρεθεί...
      Και για μένα ο Γενάρης κι ο Φλεβάρης είναι οι πιο δύσκολοι, και ξέρω ότι εδω τουλάχιστον , ο χειμώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα... τι να κάνουμε; Υπομονη.
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή και ευλογημένη χρονιά Νίκη μου !! Πραγματικά αυτόν τον αδικημένο μήνα τον τίμησες με τα ωραία σου σχέδια !! Καλή συνέχεια σε αυτό που αγαπάς !!
    Φιλάκια πολλά σε όοολη την οικογένεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου, καλή και δημιοργική χρονιά να έχουμε όλοι μας.
      Πάντως έχει και το κλείσιμο μέσα τα καλά του, βρίσκουμε χρόνο για όσα αγαπάμε.
      Φιλιά κι από εμάς!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα τα χειμωνιάτικα τοπία σου με κάρβουνο, Νίκη μου!!
    'Εχει όμως και τις ομορφιές του ο Γενάρης, ιδιαίτερα στα βουνά, όχι όπως σε μάς που με το ζόρι είδαμε λίγες νιφάδες!!!
    Να σας φέρει τύχη το όμορφο γούρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου! Εχει και τις ομορφιές του χειμώνας, δε λέω και προσπαθούμε να τις χαιρόμαστε ,όσο γίνεται, αλλά κρατάει πολύ εδώ πάνω... και κάπως έτσι εμάς μας λείπει η θάλασσα.
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Είναι υπέροχα, Νίκη μου! Ο χειμώνας σου πάει πολύ! Κι εμένα μου αρέσει πολύ. Και στις ζωγραφιές σου και στις φωτογραφίες.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου πάει Αλεξάνρα μου, και τον χαιρόμαστε δε λέω, αλλά να μην το παρατραβάει...Χα,χα!
      Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  6. τώρα γνωρίζεσαι με το κάρβουνο ??? Εσύ δείχνεις να το ξέρεις χρόνια αφού τα έργα σου είναι απίθανα !!! Μπράβο !!! Και οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές γιατί είμαι λάτρης και του Χειμώνα !!! Καλή χρονιά !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα γνωριζόμαστε, στα σχέδια πιο πολύ έχω χρησιμοποιήσει μολύβια και γραφίτες.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια μου. Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  7. Μεγάλο ταλέντο είσαι Νικούλα μου!!!! Και τα μολύβια σου πάνε αλλά και τα καρβουνάκια επίσης !!! Όσο για το χειμώνα, εγώ τον αγαπώ και ας είναι δύσκολος κι ας έχει τις ταραχές του, η φύση ξέρει καλύτερα από εμάς αρκεί εμείς να προσέχουμε και να προνοούμε!!! Οι ζωγραφιές σου απίθανες αλλά και οι φωτό μαγευτικές!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο κοριτσάκι μου, η φυση πάντα ξέρει καλύτερα κι εμείς πρεπει να χαιρόμαστε την ομορφιά κάθε εποχής. Ειμαστε τυχεροί που ζούμε σε έναν τόσο όμορφο τόπο, το λέω κάθε μέρα. Μόνο όταν ξεχνάει να έρθει η άνοιξη γκρινιάζω λιγάκι...
      Φιλιάκια, ευχαριστώ!!!!!

      Διαγραφή
  8. Έχω μείνει άφωνη Νίκη μου με το ταλέντο σου!!! Άφωνη!!! Όσο για το χειμώνα αν και μας χαρίζει ωραίες εικόνες εγώ εξακολουθώ να λατρεύω το καλοκαίρι... φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου! Νομίζω ότι το καλοκαίρι θα είναι για πάντα συνώνυμο της ξενοιασιάς, του ήλου και της χαράς, οπότε είναι εκτος συναγωνισμού η πιο αγαπημένη εποχή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφη η ζωγραφική σου Νίκη μου αγαπημένη!! μπράβο σου ταλέντο μου!! απόλαυσα επίσης και τις όμορφες φωτογραφίες σου !! τι ομορφιά!! θα σας βλέπω πιο τακτικά τώρα, γιατί μου λείψατε πραγματικά!! φιλάκια πολλά στην όμορφη οικογένειά σου γλυκιά μου, και καλή χρονιά !!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φανή μου. Μακάρι να τα λέμε πιο συχνά γιατί είναι όμορφη η δημιουργικη παρέα μας!!
      Φιλιά πολλά και σ΄εσάς όλους!!!

      Διαγραφή
  10. Πίστεψέ με οι εικόνες της φύσης δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τις δικές σου εικόνες !!Εχεις ταλέντο και πράττεις άριστα που το πλουτίζεις!! Μου 'αρεσαν υπερβολικά και σίγουρα θα τις στόλιζα σε κάποιον τοιχο...Πάντα μου αρέσει ότι κάνεις,προφανως ταιριάζουν τα"γούστα" Φιλάκια θαυμασμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου σ΄ευχαριστώ πολύ! Τέτοια λόγια, ειδικά από εσένα μου δίνουν μεγάλη χαρά! Φιλιά πολλά κι από εμένα!!

      Διαγραφή
  11. Τον Ιανουάριο ποτέ δεν τον συμπαθούσα για αυτούς ακριβώς τους λόγους που αναφέρεις, σηματοδοτεί το τέλος της Χριστουγεννιάτικης μαγείας.
    Η ζωγραφιές σου είναι απίθανες Νίκη μου και χαίρομαι που συνεχίζεις τα μαθήματα γιατί έχεις ταλέντο και δε πρέπει να το αφήσεις ανεκμετάλλευτο!! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελεάνα μου, είμαστε παιδιά της Μεσογείου και περιμένουμε με λαχτάρα τις μεγάλες φωτεινές μέρες.
      Ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Νίκη μου τι να πω για τις πανέμορφες ζωγραφιές σου!!! Φανταστικό υλικό το κάρβουνο και στα κατάλληλα χέρια παίρνει εξαιρετικά ζωή!! Μακάρι να μπορούσα να ζωγραφίσω κι εγώ!!
    Καλή συνέχεια εύχομαι στις υπέροχες δημιουργικές στιγμές σου!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριλενάκι μου! Φιλιά κοριτσάκι και καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  13. Το κατέχεις το σπορ Νίκη μου.
    Μπράβο και για τις ωραίες φωτογραφίες.
    Ο χειμώνας είναι ωραίος όταν υπάρχει μέριμνα και έγκαιρη αντιμετώπιση καταστάσεων.
    Αλλιώς τα αποτελέσματα τα βλέπουμε κάθε μέρα στις ειδήσεις.
    Ευτυχώς που έχουμε τα καλλιτεχνικά μας και καταφεύγουμε σ αυτά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σπουδαίο καταφύγιο τα καλλιτεχνικά Ρένα μου, και παντός καιρού!
      Φιλιά πολλά, ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  14. Νικακι μου τι όμορφα έργα καλή συνέχεια και καλό μήνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφιες χειμωνιατικες είναι αυτες Νικη μου οι ζωγραφιές σου συναγωνιζονται την πραγματική φυση το ασπρόμαυρο μου αρεσει και μενα πολύ τι ωραια που ζωγραφιζεις!! έχουν και τα χειμωνιατικα τοπια την ομορφια τους φιλη μου...να περνας όμορφα.. καλο μηνα Νικη μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή εβδομάδα Νίκη μου!!!! Τι υπέροχες ζωγραφιές!! Μα και οι φωτογραφίες του Χειμώνα είναι αξιολάτρευτες!!! Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες οι μάσκες σου, Νίκη μου, όπως και των παιδιών!
    Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    หนังใหม่

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top