Γυαλάκια της θάλασσας



     Kαλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!  Η πιο ξένοιαστη εποχή του χρόνου είναι εδώ, για να ακριβολογώ φέτος είναι  και εδώ, που πάντα αργούσε να φτάσει. Αυτός ο ζεστός καιρός είναι μια ένεση αισιοδοξίας και μολονότι είμαστε στην καρδιά των εξετάσεων και των διαβασμάτων ο νους μας τρέχει μπροστά και έχουμε αρχίσει τα σχέδια...

     Στο πνεύμα της εποχής αυτό το diy που είχα βρει στο pinterest και δίνει εφέ γυαλιού της θάλασσας κάθε γυάλινο βάζο ,μπουκαλάκι, ποτήρι που έχουμε. Αυτά τα γυαλάκια τα λατρεύω και τα μαζεύω μετά μανίας.





     Στις οδηγίες έλεγε ότι χρειαζόμαστε κόλλα κρυσταλλική και χρώμα ζαχαροπλαστικής. Κόλλα αφού έτυχε να έχω τη συγκεκριμένη που πρότεινε την χρησιμοποίησα, αλλά σίγουρα κάνει και όποια άλλη έχουμε.



      Χρωματίζουμε την κόλλα με λίγες σταγόνες χρώμα, απλώνουμε με πινέλο και αφήνουμε να στεγνώσει , τόσο απλά!



   Αμ, δε που ήταν τόσο απλά! H κόλλα ξεφλούδιζε σα να καθάριζα μπανάνα... Απογοήτευση.


       Δεύτερη απόπειρα, πήρα ένα γυαλόχαρτο χοντρό και έξυσα καλά- καλά τα γυαλικά.



  Τα ξαναπέρασα και σε κάθε στρώση τα έτριβα και πάλι με ένα λεπτό γυαλόχαρτο και συνέχιζα μέχρι να φτάσω την απόχρωση που μου άρεσε. Τα παρακάτω είναι περασμένα 1, 2 και 3 στρώσεις αντίστοιχα, οπότε φαίνεται η διαφορά, από διάφανο μέχρι έντονο χρώμα.




    Ε, τώρα μπορούμε να βγούμε στο μπαλκόνι για ένα ουζάκι! Έχουμε πλέον το καραφάκι για το ούζο, ένα μπολ για τα παγάκια κι ένα βαζάκι-θήκη για τα πιρουνάκια ή απλά ένα βάζο για τα λουλούδια μας.
    Τα  σκεύη μας πλένονται στα γρήγορα και τα βάζουμε αμέσως να στεγνώσουν γιατί με το νερό η κόλλα ξαναγίνεται γαλακτερή και το χρώμα μπορεί να τρέξει. Θα δοκιμάσω να τα περάσω βερνίκι για να γίνουν αδιάβροχα.







        Με το βερνίκι είχα μια αποτυχία πέρυσι. Αφού είχα μαζέψει αρκετά γυαλάκια της θάλασσας, σκέφτηκα να τα κολλήσω σε ένα ποτηράκι και να τα κάνω φωτοφόρο. Προσοχή, χρειάζονται τα τριπλάσια γυαλάκια από όσα θα χρησιμοποιήσουμε τελικά για να μπορέσουμε να τα ταιριάξουμε στο ψηφιδωτό μας. Με υπομονή και κόλλα κρυσταλλική κατάφερα και κάλυψα την επιφάνεια, αφήνοντας όσο γίνεται μικρότερα κενά. Όταν στέγνωσε τα έτριψα και με ένα γυαλόχαρτο στα σημεία που είχαν έντονες προεξοχές. Και μετά είχα τη φαεινή ιδέα να το περάσω βερνίκι... μέγα λάθος, γιατί ήρθε και στάθηκε στους αρμούς και κιτρίνισε...


    Τι να κάνουμε; Μόνο το βράδυ είναι όμορφο...



    Εσείς μαζεύετε τέτοια γυαλάκια -εντάξει, ρητορική η ερώτηση, την ξέρω την απάντηση- και τι φτιάχνετε με αυτά;




CONVERSATION

27 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Νίκη μου!
    Τελικά τα γυαλικά έγιναν τέλεια με αυτή την ωραία απόχρωση.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό και ξεκούραστο μήνα Νίκη μου !!Τι ωραίο χρώμα !!! Πολύ καλοκαιρινό και χρηστικά αντικείμενα !! Θα το δοκιμάσω μη χάσω!!!Τ'ωρα θέλει ρώτημα , γυαλάκια δεν μαζεύουμε!!!Φιλάκια πολλά με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα έγιναν τα γυαλικά μ'αυτό το χρώμα!! Συμφωνώ να τα περάσεις ένα βερνίκι, γιατί θα ήταν κρίμα να ξεφλουδίσουν με το πλύσιμο. Όσο για τα γυαλάκια, έχω μαζέψει αμέτρητα, και έχω φτιάξει διάφορα διακοσμητικά.
    Καλό μήνα να έχεις, Νίκη μου, και καλό καλοκαίρι!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πω πω γινανε υπεροχα
    μπραβο σου!

    καλο μηνα και καλο καλοκαιρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω πετύχει κι εγώ αυτό το diy, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει. Το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ όμορφο, Νίκη!
    στα μπουκάλια έχω μεγάλη λατρεία και περιμένω πώς και πώς να... εξελιχθώ για να τα μεταμορφώσω κι εγώ!
    Όπως και τα γυαλάκια, που μέχρι τώρα τα βάζω στα μπολάκια και τα χαζεύω...!
    Καλό μήνα να έχουμε, Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ! Το κορίτσι μου, που πήγε για κάτι εύκολο και τελικά μπήκε και το γυαλόχαρτο στο παιχνίδι! Πάντως τα γυαλικά σου έγιναν τέλεια και εντελώς καλοκαιρινά ,όπως το περιγράφεις με ξεσηκώνεις... Ουζάκια στο μπαλκονάκι... Αχ!!! Όσο για τα γυαλάκια, έχω μισό κουβαδάκι των παιδιών στο γκαράζ, δεν έχω σκεφτεί ποτέ να τα κάνω κάτι!!! Μια ιδέα πάντως την κλέβω από εσένα!!!! Καλό μήνα Νικούλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι, δεν μάζεψα ποτέ γυαλάκια της θάλασσας. Μετά απ' αυτή την ανάρτηση όμως, θα το ξεκινήσω το άθλημα! Είναι τόσο όμορφο το φωτοφόρο σου! Αλλά και τα μπουκαλάκια πανέμορφα. Πολύ όμορφες ιδέες, Νίκη μου...
    Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για ένα υπέροχο, ξέγνοιαστο καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ποτήρι για το ρεσο είναι τέλειο όπως και το σετακι για το ούζο.Εγω για να πετύχω αυτό το εφέ τα περνάω με ενα ειδικό υγρό(ειναι σχετικά πάμφθηνο) το οποίο ψήνεται για λίγο στο φούρνο και γίνεται οπως τα λευκά γυαλιά της θάλασσας .Δεν το έχω ψάξει όμως αν χρωματίζεται για να πετύχεις άλλο χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικο υγρό; Μήπως λες αυτό που κάνει σαν αμοβολή; Το είχα δοκιμάσει αλλά ήταν πολύ αχνό το αποτέλεσμα και ισα που φαινόταν από κοντα.
      Θα το ξαναψαξω!

      Διαγραφή
    2. Το υγρό Νίκη είναι αυτό το έχω πάρει από την Μάγια Opal Gel Frost 25ml, Pentart δεν είναι αχνό φαίνεται πάνω στο γυαλί δεν ξέρω αν είναι το ίδιο που χρησιμοποίησες και εσύ ,η τιμή του είναι 1,70 ευρώ.

      Διαγραφή
    3. Όχι, δεν είναι το ίδιο, το δικό μου ήταν από τα art & hobby. Θα το δοκιμάσω, ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  9. Νικούλα μου μπορεί να παιδεύτηκες λίγο αλλά το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!!! Εγώ βέβαια δεν θα το διακινδύνευα να κάνω χρήση σε αυτά τα τόσο όμορφα χρωματισμένα βαζάκια.... θα τα κρατούσα μόνο για διακόσμηση. Υπάρχει όμως ένα πολύ σκληρό βερνίκι το οποίο όταν περνάς τα αντικείμενα γίνονται τελείως αδιάβροχα - τουλάχιστον έτσι μου είπαν - μήπως αν τα πέρναγες με αυτό τα προστάτευες!!! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ πολυ μου αρεσαν οι καλοκαιρινές δημιουργιες ..τελεια !!!
    και το τραπεζάκι το στόλισες πολυ ομορφο ...
    καλη συνεχεία και καλό καλοκαίρι ....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νίκη μου καλή μου τα κατάφερες πάλι να με κάμεις να θαυμάζω τα τόσα όμορφα. Όμως το ποτήρι είναι το κάτι άλλο.
    Έχουμε εδώ, στην Καλλιφόρνια, μια παραλία πάνω από τρία χιλιόμετρα που είναι γεμάτη με τέτοια γυαλάκια.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το ότι δεν έχω βρει ποτέ τέτοια γυαλιά στην θάλασσα είναι περίεργο; Βέβαια δεν ξημεροβραδιάζομαι στην παραλία αλλά δεν έχω βρει... Μα είναι τόσο δύσκολο να πετύχει το βάψιμο; Τα μπλογκς το δείχνουν πολύ εύκολο! Η σύνθεση στο καλοκαιρινό σου τραπέζι απλά ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!! Φιλιά καλό μήνα και καλή εβδομάδα Νίκη μου!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο Βlog και για τις υπέροχες δημιουργίες !!!
    Καλό Καλοκαίρι και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου πέφτεις λιγουλάκι μακρυά για την ανταλλαγή ιδεών κλπ.Ευχάριστη δημιουργία και ας είχε και κάποιες δυσκολίες!! Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι θα μπορούσα να γυαλοχαρτάρω γυαλί.Σε ευχαριστώ για την πληροφορία!!! Μου αρέσει υπερβολικά αυτή η τεχνική του θαμπού γυαλιού ή του παγωμένου ....... Πολύ όμορφα, χρηστικά και σχεδόν ανέξοδα τα θερινά γυαλικά σου!!! Πάντα μου άρέσουν ότι δημιουργείς έχεις και φαντασία και μεράκι τα τέλεια συστατικά για ομορφιές!!! Καλή σου μέρα και καλό καλοκαίρι σε όλη την γλυκιά οικογένεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτοί οι 3 διαφορετικοί τόνοι κάνουν ένα πανέμορφο σύνολο!!
    Καλά, για το ψηφιδωτό, δεν το συζητώ καν: απιθανο!!!
    Παρακαλάς να έρθει γρήγορα τα βράδυ για να το ανάψεις! Μπράβο, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παντα σε θαυμάζω και το ξέρεις.
    Κάθε φορά ξεπερνάς τις προσδοκίες μου και μ εντυπωσιάζεις. Πόσο μάλλον τώρα που μετέφερες την αύρα της θάλασσας στο βουνό!
    Η διακόσμησή σου ΜΟ-ΝΑ-ΔΙ-ΚΗ!!!
    φιλάκια πολλά και δροσερά Νικούλι μου,να περνάς τέλεια μ ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο όμορφα έγιναν! και έχω τόσα πολλά μπουκαλάκια στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταρχάς να πω πως απογείωσες την τελική παρουσίαση!!
    Πολύ μου άρεσε αυτή η απόχρωση...θα τη δοκιμάσω κάποια στιγμή σίγουρα!
    Μπορεί στο βάζο με τα γυαλάκια να έκανε ζημιά η κόλα, αλλά με το φως αναμμένο είναι θεϊκό κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δε ξέρω πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση...
    Εγώ γιατί δε βρίσκω γυαλάκια?? Με βλέπουν και παίρνουν δρόμο? :D :D
    Νίκη είναι εκπληκτικό το αποτέλεσμα !!! Ο τρόπος που τα συνδύασες πανέμορφος!!
    Εγώ γιατί δε το βλέπω να κάνει άσκημα το κηροπήγιο με τα γυαλάκια? Μοιάζει σαν να έχει κιτρινίσει απο τη πολυκαιρία και τις πέτρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. με τα θαλασσογυαλια μπορεις να κανεις πολυ ομορφα πραγματακια.φαντασια να εχεις μονο και να πιανουν λιγακι τα χερια σου.για να παρετε μια ιδεα αρκει μια επισκεψη στον παρακατω συνδεσμο.ολα με γυαλι οπως το βρηκα σε παραλιες της Κερκυρας :)
    https://gr.pinterest.com/dreamwoodreamer/sea-glass-necklaces/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφη ιδέα Νίκη μου!!!!!Με έβαλες στο τρυπάκι να μαζέψω γυαλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top