Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016

Μικρό λευκό κοχύλι



  Όταν κρατάμε για πρώτη φορά στην αγκαλιά μας αυτά τα μικρά πλασματάκια που μας κάνουν γονείς, και πιο πριν, όταν τα νιώθουμε μέσα μας ή πριν απ΄όλα, όταν τα ονειρευόμαστε κι ευχόμαστε να έρθουν στη ζωή μας, όλα φαντάζουν όμορφα, ρόδινα, τέλεια. Το δικό μας μωρό κι η σχέση μας μαζί του θα είναι ιδανική, τίποτα δε φαντάζει ικανό  να την ταράξει.

  Η πραγματικότητα όμως, η ρουτίνα, ο περίγυρος, η δουλειά, η κούραση, ο εφησυχασμός και τόσα άλλα έρχονται και ροκανίζουν αυτή τη σχέση, όπως και κάθε άλλη σχέση που χωρίς φροντίδα μαραζώνει...

  Και να που έρχεται ένα τόσο δα βιβλίο -τόσο μικρό και τόσο τεράστιο μαζί- για να σου δείξει την αλήθεια, να γίνει καθρέφτης και να σου φανερώσει όλα αυτά που κάνεις χωρίς καλά καλά να καταλαβαίνεις. Ναι, αυτά που κάποτε ορκιζόσουν ότι δε θα κάνεις ποτέ εσύ... Όσο κι αν κλείνεις τα μάτια ο καθρέφτης είναι πάντα εκεί, ακόμα κι αν κλείσεις το βιβλίο παραμένει εκεί, για να σε κάνει να σκεφτείς, να σε κάνει να αλλάξεις, όσο προλαβαίνεις- γιατί κάποιοι γονείς δεν προλαβαίνουν πια...





   Από την Κατερίνα του Kapa word, ένα βιβλίο δυνατό, ζωντανό, μ΄ένα λόγο συγκλονιστικό, που πρέπει να διαβάσει κάθε γονιός, όσο κι αν αυτό ακούγεται κλισέ...


  .... γιατί....  όλοι παλεύουμε για τα παιδιά μας, αλλά παλεύουμε σωστά:


11 σχόλια:

  1. Έχω διαβάσει τόσο καλά σχόλια για αυτό το βιβλίο. Απορώ γιατί δεν το απέκτησα σκόμη, πάντα βγαίνει κάποιο άλλο μπροστά μου. Πρέπει να μπει στα προσεχώς άμεσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Νίκη.
    Δεν το γνώριζα το βιβλίο. Θα το αναζητήσω.
    καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσες σκέψεις έχω διαβάσει από φίλες που ουσιαστικά "μπήκαν" μέσα στο βιβλίο, με οδήγησαν στο να κλαίω με λυγμούς... Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία πως πρόκειται για ένα βιβλίο που σε ταρακουνά και μένει πάντα εκεί...
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Νικούλα μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά είναι ένα υπέροχο βιβλίο!!
    Όσο μπόι του λείπει τόσα πράγματα χωράει εκεί μέσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα! Σε ευχαριστουμε πολύ για την πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω διαβάσει τόσες όμορφες κριτικές για αυτό το βιβλίο που ελπίζω μέσα στο Πάσχα να καταφέρω να το διαβάσω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν το γνωρίζω καλή μου φίλη το βιβλίο αλλά ούτε και ελπίζω να φτάσει κάποτε στα χέρια μου. Εδώ δεν έρχονται ελληνικά βιβλία.
    Την αγάπη μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νίκη...τι υπέροχη γενναιόδωρη περιγραφή! Χαίρομαι που το κοχυλάκι μου "βρήκε το στόχο του μέσα σου"...όπως συνηθίζω να λέω! Σε χιλιοευχαριστώ. Με συγκίνησες πολύ πολύ....Σου στέλνω την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ δυστυχώς ακόμη δεν το έχω διαβάσει :( ... ακούω όμως τις καλύτερες κριτικές από όλους. Οι αργίες του Πάσχα είναι μια καλή ευκαιρία λοιπόν για διάβασμα. Καλή Μ. Εβδομάδα Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νίκη μου από την Κατερίνα δεν περίμενα κάτι λιγότερο. Ήμουν σίγουρη από την πρώτη στιγμή πως το βιβλίο της θα είναι υπέροχο. Τώρα μου το επιβεβαιώνεις κι εσύ. Περιμένω την ευκαιρία να το απολαύσω κι εγώ και ως τότε εύχομαι να'ναι καλοτάξιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλοδιάβαστο Νίκη μου!! Είχα διαβάσει πρόσφατα και σε άλλο blog πόσο πολύτιμο είναι αυτό το βιβλίο!!
    Μπράβο που το αναδεικνύεις κι εσύ κοπέλα μου!! Φιλάκια πολλά και καλή Μεγαλοβδομάδα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή