Χριστούγεννα στο δάσος

    Φέτος κάναμε κάτι πολύ τολμηρό. Η χριστουγεννιάτικη διακόσμησή μας έχει θέμα αυτό που λέει ο τίτλος της ανάρτησης και δεν έχει καθόλου σχεδόν κόκκινο! Από πέρυσι ζαχάρωνα τέτοιες ιδέες σε μπλογκ, περιοδικά και pinterest και είπα να το τολμήσω, κι ας είχα διαμαρτυρίες από τα νεαρά μέλη της οικογένειας. Έτσι έχουμε λευκό του χιονιού, λίγο χρυσό των άστρων και πολλά γήινα. Α, ναι, και τα στολιδάκια από φετούλες ξύλου με πυρογραφία.














      Έτσι με φυσικά υλικά έχει στολιστεί και το χωριό μας φέτος. Μια παρέα νέων ανέλαβε να υλοποιήσει ιδέες από το ιντερνετ και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό. Ξύλινες κατασκευές παντού!







         Καλές γιορτές !!!


CONVERSATION

37 σχόλια:

  1. Αχ, τί όμορφα που είναι!!! Και το σπίτι σου και οι φωτογραφίες από το χωρίο είναι υπέροχες!
    Το ξύλο νομίζω πως σαν στοιχείο διακόσμησης, κάνει το χώρο πιο ζεστό, πιο οικείο, πιο φιλικό!
    Μπράβο, κορίτσι μου! Σίγουρα στο τέλος, θα παραδέχτηκαν οι... δύσπιστοι της οικογένειας πως είχες δίκιο!!!
    ;-)
    Καλές γιορτές να έχετε, αστέρι μου! Υγεία σας εύχομαι, πολύ γέλιο και αγάπη! Πολλή αγάπη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και πασπαλισμένα με σιρόπι και χρυσόσκονη! (Ταυτόχρονα!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση διακόσμησης. Αυτό που με ξετρέλανε, όμως, ήταν τα στολίδια του δέντρου σας: τι όμορφα!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ, γενικώς, τα δέντρα με παιχνίδια για στολιδάκια - τα Χριστούγεννα, άλλωστε, είναι γιορτή... "παιδιακίσια"! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικούλα μου!Τι όμορφα όλα!Και οι ξύλινες κατασκευές πόσο όμορφες!!Μπράβο στα παιδιά και μπράβο και σε σ'ένα που έκανες φυσική την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση σου φέτος!Τα ξύλινα στολίδια με ζωγραφική μου έκλεψαν την καρδιά!!Υπέροχα!!!!!!
    Καλές γιορτές με υγεία σε όλους εύχομαι,καλά να περάσετε!!Σας φιλώ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα τα ξύλινα στολίδια και οι δημιουργίες των παιδιών του χωριού !!!!! Μπράβο πολύ σπουδαία δουλειά έκαναν !!!! Πραγματικά αξιέπαινη !!! Καλές γιορτές και Χρόνια πολλά !!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο.... Χίλια μπράβο!
    Τέλεια διακόσμηση, πανέμορφη, φίνα και επιτέλους χωρίς κόκκινα και γκλιτεράτα!!!!
    Ιδέα σούπερ!!!!
    Καλά κι' ευλογημένα Χριστούγεννα σε σένα και την οικογένεια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα η διακόσμηση του σπιτιού
    σου με λευκά στοιχεία Νικάκι.....
    Χίλια μπράβο σε όσους ασχολήθηκαν με
    το στόλισμα του χωριού,
    πολύ πρωτότυπο !
    Τα δωράκια αφίχθησαν μόλις τώρα, στολίστηκαν κιόλας...
    Η επιλογή είναι πολύ κοντά σε αυτά που μου αρέσουν
    και μάλλον δεν έγινε τυχαία....
    Ευχαριστώ πολύ και σου στέλνω όλες μου τις ευχές
    για χαρούμενς γιορτές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με υλικά της φύσης !!! Ακούγεται αλλά και φαίνεται υπέροχος ο στολισμός και του σπιτιού σου αλλά και της πόλης !!! Είναι σαν να μυρίζω τις φέτες του ξύλου !! Και το λευκό ταιριάζει τόσο πολύ !!
    Να περάσετε όμορφες γιορτές , με όλους τους αγαπημένους σας με υγεία , αγάπη και ειρήνη στον κόσμο !!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφοςςςςςςςςςςςς ο στολισμός σου Νίκη μου και του χρόνου με υγεία! Αλλά και ο στολισμός του χωριού ονειρεμένος. Εύγε για μια τέτοια πρωτοβουλία. Φιλιά και καλές γιορτές!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ ωραία τα στολίδια σου, Νίκη μου!!! Το σπιτικό σου είναι υπέροχα στολισμένο! Και εύγε και στους νέους που στόλισαν το χωριό με τα ξύλινα στοιχεία! Να περάσετε όμορφα κι ευλογημένα Χριστούγεννα και ο νεος χρόνος να φέρει όλα τα καλά στην όμορφη οικογένειά σου!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Νίκη για τις ωραίες προτάσεις! Τα στολίδια με τον πυρογράφο είναι σκέτο κόσμημα!!! Οσο για τη διακόσμηση του χωριού αξίζει ένα τεράστιο μπράβο σε αυτά τα παιδιά!! Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφο σπίτι, όμορφο χωριό, όμορφοι άνθρωποι! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικός ο στολισμός. Έκανα και εγώ απόπειρα για λίγο woodland φέτος και με κέρδισε! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχος ο στολισμός του σπιτιού σου μα και της όμορφης Βυτίνας!!!!! Μπορεί το ξύλο να μην έχει την λάμψη βγάζει όμως τόση ζεστασιά!!!!!! Χρόνια Πολλά καλά και ευτυχισμένα με αυτούς που αγαπάς!!!!! Καλά Χριστούγεννα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχος ο στολισμός και στο σπίτι σου και στο χωρίο σου!!! Έτσι πρέπει να είναι η διακόσμηση!!! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχα τα ξύλινα στολίδια ,Νίκη και ο στολισμός του χωριού!!!!Φιλιά,καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ομορφα γηινα χρωματα ζεστα και προτοπτυπα πολύ καλα κανατε Νικη μου που το ξύλο ηταν ο πρωταγωνιστης στον χριστουγεννιατικο στολισμο σας υπεροχη ιδέα..μπραβο και για την υλοποιηση της και του χρονου να είστε καλα .. να περασεις φιλη μου ομορφες γιορτινες μερες με τους αγαπημενους σου σε ευχαριστω πολύ και απο εδω για τα ομορφα δωρακια σου.. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ..παντού!!! φιλακιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η πιο ωραία διακόσμηση!
    Μπράβο σ αυτούς που το έκαναν, Μπράβο και σς σας για τα ωραία στολίδια.
    Καλά Χριστούγεννα Νικη μου.
    Σε Φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η πιο ωραία διακόσμηση!
    Μπράβο σ αυτούς που το έκαναν, Μπράβο και σς σας για τα ωραία στολίδια.
    Καλά Χριστούγεννα Νικη μου.
    Σε Φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νίκη μου τι υπέροχες γωνιές!! Κι αυτά τα υλικά από την φύση τα λατρεύω!!
    Καλά Χριστούγεννα να περάσεις, συντροφιά με τους αγαπημένους σου!! Υγεία και χαρές!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νίκη μου η διακόσμησή σου με φυσικά υλικά πέτυχε απόλυτα!!! Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι φετούλες ξύλου με πυρογραφία!!
    Χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφη η διακόσμησή σου Νίκη, με φυσικά υλικά που τόσο αγαπάμε και κάνουν το χώρο ζεστό και φιλόξενο! Μου άρεσαν πολύ και τα στολιδάκια με πυρογραφία! Αλλά και ο στολισμός του χωριού είναι μοναδικός, ειδικά τα ελαφάκια από κορμό είναι τέλεια! Καλές γιορτές σε σένα και στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά και καλά γεμάτα υγεία και χαρά στο σπιτικό σου Νίκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΟΛΑ!!! Μπράβο Νικη για το γούστο σου και την φινέτσα της δουλειάς σου!!!Σε αντίθεση με σένα εγώ φέτος πνίγηκα στο Κόκκινο όπως ίσως δείς στην νέα μου ανάρτηση!!! Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία σε όλη την οικογένεια σου Φιλάκια εορταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και χαρά!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νίκη μου πάντα κάνεις τη διαφορά! Μ απλά υλικά στολίσατε μοναδικά και το σπίτι και το όμορφο χωριό σας.Πολύ ωραιότερα απο τα πλαστικά και τα αλλα ψέυτικα που έχουν γεμίσει οι υπόλοιπες Πόλεις ανα την Ελλάδα και τις κάνουν μια απο τα ίδια
    Νάστε καλά και του χρονου,με υγεία και αισιοδοξία!
    Καλή χρονιά εύχομαι σ όλους σας και καλή πρόοδο στα παιδάκια σου
    Φιλιά πολλά και γιορτινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φίλη μου Καλές γιορτές να έχεις!
    Εύχομαι για το χρόνο αυτό
    μόνο χαρές να ζήσεις
    τόσο πολλές που να μπορεί
    και σ΄άλλους να χαρίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τις πιο θερμές ευχές μου για μια καλή κι ευτυχισμένη χρονιά!!!
    Με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου και ειρήνη στον κόσμο!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά Νίκη μου!! Καλή χρονιά να χεις κι εσύ κι οι αγαπημένοι σου!!
    2016 ευχές για υγεία, τύχη, δημιουργικότητα και χαμόγελα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολλές ευχές για Καλή κι δημιουργική χρονιά !!! Με υγεία ,αγάπη και πολλές χαρές για σένα και τους αγαπημένους σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και κάθε χαρά αλλά προπάντον ελπίδα, χαμόγελα και όνειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχη η ..φυσική διακόσμηση , Νίκη μου!!!! Ολα υπέροχα !!! Και του χρόνου να'στε καλά!! Καλή και ευτυχισμένη χρονιά, γεμάτη υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πάντα Νικάκι μου η φύση δίνει το καλύτερο!! Υπέροχα τα στολίδια τοσο του σπιτιού όσο και του χωριού!!! Καλή κι ευλογημένη Χρονιά να έχετε κοριτσάκι μου, γεμάτο υγεία και αγάπη και τα καλύτερα έρχονται, εσύ ξέρεις να τα κατακτάς!!! Σας φιλώ όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή σου χρονιά αγαπητή μου Νίκη
    Οι κατασκευές σου υπέροχες όλες.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top