Ξύλο, το πιο ζεστό υλικό

    Μετά από πολλή αναβλητικότητα και πολλή αναποφασιστικότητα οι μέρες για το παζάρι στην Κοζάνη έφταναν. Κι εγώ δεν είχα ακόμα ετοιμάσει τίποτα. Και ήθελα να είναι κάτι φτιαγμένο για εκεί κι όχι δυο τρία πράγματα που απλά θα έπαιρνα από όσα φτιάχνουμε για το μαγαζί. Και καμιά ιδέα δεν μου φαινόταν καλή. Και... μύριζαν ήδη Χριστούγεννα, πιο νωρίς φέτος, αφού πιο νωρίς έπιασε το κρύο...
    Παράξενη εγώ? Μα τι λέτε τώρα...
    Εκείνη τη στιγμή ήρθαν από το εργαστήριο μερικές φέτες ξύλου και είπα να μια ιδέα, ελπίζω να ταιριάξουν  με τη διάθεση των επισκεπτών στο παζάρι.
     Ντεκουπάζ με χαρτοπετσέτα, δακτυλοπατίνες και homemade πάστα χιονιού, όπως μας έμαθε η Χαρά (ανακατεύουμε σε ίσες αναλογίες κολλα κρυσταλιζέ, λευκό ακρυλικό και σόδα μαγειρικής κι έτοιμη!)
    











  Στο κουτί μπήκαν και δυο από τις εικόνες που φτιάχνει το στεφάνι μου.



       Καλή επιτυχία!!!


    Εκτός από το παζάρι τα πρώτα χριστουγεννιάτικα έργα για φέτος  θα πάρουν μέρος και στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της Κάτιας μας, της νεράιδας που μας φέρνει πρώτη πάντα το μήνυμα ότι η πιο όμορφη γιορτή του χρόνου πλησιάζει!

 ......................................
    Μερικά πρακτικά σχετικά με τις φέτες ξύλου:
* Δεν κρατάνε όλα τα ξύλα το φλοιό τους, στα πιο πολλά πέφτει όταν ξεραθούν.
* Ένα ξύλο με φλοιό είναι πιο εύκολο να  πιάσει σαράκι, οπότε το περνάμε πρώτα πρώτα αντισκωριακό.
* Μπορούμε να πάρουμε μερικά κομμάτια ξύλο για χειμωνιάτικη διακόσμηση από εκεί που πουλάνε καυσόξυλα αλλά ΟΧΙ για να τα ζωγραφίσουμε ή να κάνουμε ντεκουπάζ  κτλ, γιατί είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα σκάσουν αφού τα καυσόξυλα κόβονται όποια εποχή να' ναι. Τα ξύλα που προορίζονται για κατασκευές κόβονται το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο ,όταν οι χυμοί των δέντρων έχουν κατέβει.
                                                                ......................................

   Το πακέτο έφυγε λαχανιασμένο να προλάβει κι εμείς ετοιμαστήκαμε γιατί το Σάββατο είχαμε αγώνες στο Ναύπλιο. Ηταν οι πρώτοι αγώνες που πήραν μέρος τα βλαστάρια μας στο καράτε, ως τώρα μόνο σε επιδείξεις είχαν συμμετάσχει. Στο δρόμο, 8 η ώρα το πρωί, είδαμε κι ένα...   "ηλιοβασίλεμα".  Σταματήσαμε να το φωτογραφίσουμε και να΄σου και τα κυκλαμινάκια  που τόσο αγαπάμε.
 


     Φτασαμε, στην υποδοχή δυο γλυκούληδες δράκοι. Ο μαυρούλης μας έκλεισε το μάτι!



    Προθέρμανση και μπαίνουμε...



    Η συγκομιδή στους αγώνες ένα μετάλλιο και δυο τέταρτες θέσεις, όχι κι άσχημε για τόσο μικρές ζώνες!



  Μετά τη βόλτα στην πόλη είχε φτάσει απόγευμα και περάσαμε από το χωράφι μας. Η συγκομιδή εδώ ήταν ρόδια από τη ροδιά μας και τα πρώτα πορτοκάλια από τις πορτοκαλιές μας.

   Πάνω στις πορτοκαλιές ενθύμια του καλοκαιριού, κουκούλια από τζιτζίκια, που κάθε χρόνο μεγαλώνουν κι αλλάζουν δέρμα, και μια άδεια φωλιά.






CONVERSATION

63 σχόλια:

  1. Νίκη μου συγχαρητήρια στα βλαστάρια σου και σε άλλες επιτυχίες στο μέλλον.
    Η προσφορά σου στο bazzar είναι πανέμορφη. Καλή επιτυχία να έχουν!
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στα παιδάκια σου Νίκη μου!
    Να είναι γερά και καλότυχα στη ζωή τους!!!!
    Εύχομαι καλύτερες μέρες για όλους μας!!
    Τα δωράκια σου για το παζ΄ρι είναι υπέροχα!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμες οι ευχές σου Ρένα μου, σ΄ευχαριστούμε οικογενειακώς!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι φέτες ξύλου!!
    Σίγουρα θα έχουν επιτυχία διότι όλοι λίγο - πολύ έχουμε μπει σε διάθεση Χριστουγέννων!!!
    Συγχαρητήρια στα βλαστάρια!!! Να έχουν πάντα επιτυχίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό βλέπω κι εγώ Αλεξάνδρα, με το που μπήκε Νοέμβρης όλοι προς τα εκεί κοιτάζουμε!
      Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  4. Εφτιαξες τις φέτες ξύλου υπέροχες, γεια στα χέρια σου!
    Πάντα επιτυχίες εύχομαι στα βλαστάρια σου!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Ελενα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα και σ' εσάς!

      Διαγραφή
  5. Πάντα νίκες στα παιδιά!
    Πολύ όμορφη η βόλτα από τα δεντράκια σας κι ευχαριστούμε για τις συμβουλές για τις φέτες ξύλου.
    Υπέροχες οι δημιουργίες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Αλέκα!
      Τα δέντρα κι η φύση μας ανανεώνουν πάντα. Εδώ πάνωμέσα στα δέντρα ζούμε αλλά έχουμε ελάχιστα καρποφόρα.

      Διαγραφή
  6. υπέροχες οι νίκες σας συγχαρητηρια μοναδικές και οι δημιουργίες , Νίκη μου στειλε μου τα ξυλα τα χριστουγεννιατικα για το χρισοτυγεννιατικο πανηγυρι γιατι δεν μπορω να παρω τις φωτογραφιές σου katitimou@gmail.com σε περιμενω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στα παιδιά σου ,Νίκη!!!!Οι φέτες ξύλου μας αρέσουν πολύ και συ τις έκανες πολύ όμορφες!!!!Πολύ πρακτικές και οι πληροφορίες για τα κομμάτια ξύλου,δεν τις γνωρίζαμε!Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δε θα ήταν κρίμα να φτιάξουμε κάτι με χαρά και μεράκι κι ύστερα από δυο μέρες να το δούμε να γίνεται δυο κομμάτια?
      Καλό μήνα και σ' εσάς κορίτσια!

      Διαγραφή
  8. Καλή πρόοδο στα βλαστάρια σου και πάντα να τα καμαρώνεις !!!!
    Οι δημιουργίες σας (και του συζύγου εννοείται) είναι πολύ εξαιρετικές, πολύ ωραία δουλειά !!!!!
    Σ ευχαριστούμε και για τις πληροφορίες όσον αφορά το ξύλο !!!!
    Καλό μήνα να έχετε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!
      Ειναι γεγονός ότι είμαστε καλλιτεχνική οικογένεια! Χα,χα!
      Φιλιά πολλά, καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα αγαπητή μου Νίκη και καλή σου βδομάδα.
    Συγχαρητήρια στα παιδάκια σου και πάντα επιτυχίες στη ζωή τους.
    Τα έργα σου υπέροχα. Εύχομαι το Bazaar να έχει επιτυχία.
    Νασαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ντένη μου!
      Ευχομαι κι εγώ να πάει καλά το παζάρι γιατί είναι για πολύ καλό σκοπο!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. ...Πάντα επιτυχίες στα παιδιά, εύχομαι!!
    Να τα χαίρεστε και να τα καμαρώνετε μια ζωή!!
    Οι δημιουργίες σου για το bazaar εξαιρετικές! Θα γίνουν ανάρπαστα!!!
    Να΄ σαι καλά, να μπορείς να προσφέρεις πάντα...
    Καλό μήνα και πολλές ευχές!
    **Αννιώ**

    υγ...Αν μπορείς, στείλε μου τις φωτογραφίες στο 2013tisannios@gmail.com , για να τις αναρτήσω στην σελίδα της Δράσης μας μαζί με όλα τα καλούδια της γειτονιάς μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το έστειλα το μέιλ Αννιώ μου. Εγώ εύχομαι από την καρδιά μου να πετύχει η προσπάθεια! Εχετε κάνει πολύ κόπο κι είμαι σίγουρη θα πάρετε μεγέλη χαρά από το αποτέλεσμα!
    Φιλιά πολλά και σ΄ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητηρια, πάντα επιτυχίες! όσο για τις δημιουργίες σου η μια καλύτερη απο την άλλη! Φιλια πολλά στο λατρεμενο Ναυπλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Αριαδνη μου!
      Το Ναυπλιο το αγαπάμε κι εμείς πολύ, εξ' ου και οι συχνές μας επισκέψεις μας.

      Διαγραφή
  13. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Νίκη!!! Λάτρεψα αυτή με το ελάφι :) Καλοτάξια να είναι όλα.
    Συγχαρητήρια και στα μικρά σου και εις ανώτερα! Ήρθατε και τόσο κοντά στο Άσυλο ή είστε από τις γύρω περιοχές;
    Καλό μήνα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα!
      Είμαστε από τα ορεινά της Αρκαδίας, συγκεκριμένα από τη Βυτίνα, αλλά το Ναύπλιο το αγαπάμε πολύ. Εχουμε φίλους εκεί, πολλές όμορφες αναμνήσεις και έτσι με κάθε ευκαιρία κατηφορίζουμε. Επίσης και στο Άργος ερχόμασταν τακτικά για περισσότερο από ένα χρόνο για να κάνει το αγόρι μας κάποιες συνεδρίες για δυσλεξία σ΄ένα κέντρο εκει. Ετσι τα έχουμε γνωρίσει τα μέρη σας!

      Διαγραφή
    2. Τέλεια η Βυτίνα Νίκη, ειδικά τον χειμώνα και δη τις καθημερινές που δεν έχει πολλούς επισκέπτες!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου Νίκη μου!!! Καλοτάξιδες να είναι!!!
    Ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες για τα ξύλα!!
    Συγχαρητήρια για τα παιδιά, πάντα νίκες!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου μακάρι να φανούν χρήσιμες.
      Ευχαριστώ πολύ,
      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχες οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου, Νίκη μου!!!!!! Νά'σαι καλά για τις πληροφορίες σχετικά με τις φέτες κορμού!!!
    Πάντα επιτυχίες εύχομαι στα παιδάκια σου!!! Να τα χαίρεσαι!!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμαρώνουμε οι χαζομαμάδες Μαριάννα μου, να τους χαίρεσαι κι εσύ!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  16. μπραβο στα παιδακια σου Νικη μου!
    υπεροχα ολα!
    φιλακια πολλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μ' αρέσει πάρα πολύ το ξύλο! Ιδιαίτερα για τα Χριστούγεννα κι εσύ έφτιαξες φετούλες τόσο όμορφες!
    Να χαίρεσαι τα παιδιά σου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι σαν υλικό ταιριάζει πολύ με την ατμόσφαιρα της γιορτής.
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στά παιδάκια σου Νίκη μου!!Πάντα επιτυχίες εύχομαι!!Οι δημιουργίες σου εξαιρετικές αλλά καί οι εικόνες τού συζύγου σου πανέμορφες!!Μπράβο γιά τήν προσφορά σου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Νίκη μου πάντα φτιάχνεις πολύ ωραία πράγματα!!Ανάρπαστα θα γίνουν στο μπαζάρ!!Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και πάντα επιτυχίες εύχομαι!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πάει καλά Σόφη μου, το ευχομαι κι εγώ.
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  20. Νίκη μου γειά σου.
    Συγχαριτήρια στα παιδάκια σου να έχετε όλοι υγεία και να τα καμαρώνεις.Και οι κατασκευές σας πολύ ωραίες.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να τα χαίρεσαι Νίκη μου τα παιδάκια σου!!
    Πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες και εύχομαι να παει καλά και αυτό το bazaar και μπράβο σας που συμμετέχετε!! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ολα είναι ΟΜΟΡΦΑ !!!Τα παιδάκια σου λάμπουν να τα χαίρεστε και να 'ναι γερά και καλότυχα!!!Οσο για τις δημιουργίες σου είναι υπέροχες και τέλεια δουλεμένες ενω τα όμορφα μοτίβα είναι γνωστά εσύ τα δούλεψες με μαεστρία και ειλικρινά δεν χορταίνω να κοιτώ!!!! Εχεις ταλέντο και δεν κρύβεται με τίποτε.Φιλάκια πολλά και καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου, πάντα με τον πιο γλυκό λόγο.Σ' ευχαριστώ από καρδιάς!
      Φιλάκια, να τους χαίρεσαι κι εσύ όλους!

      Διαγραφή
  23. Μπράβο στα παιδιά σου Νίκη μου! Πάντα να έχουν επιτυχίες και να προσπαθούν για το καλύτερο!
    "Μύρισαν" Χριστούγεννα μέσα από τις καινούργιες σου δημιουργίες! Να δω τι άλλο μας ετοιμάζεις ακόμα εν όψει των εορτών!! Και ελπίζω να τα δω από κοντά!!!
    Φιλιά! Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ευχομαι κι εγω να τα πούμε από κοντά Ειρήνη μου!
      Ευχαριστώ για τις ευχές, φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια στα παιδιά σου Νίκη και γρήγορα και μαυροζωνάδες... Οι δε φέτες ξύλου είναι οι αγαπημένες μου, πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουμε πολύ δρόμο ακόμα ως τη μαυρη ζώνη, αλλά μακάρι, αν συνεχίσουν με την ίδια όρεξη ίσως φτάσουμε. Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  25. Το ξύλο είναι όντως φοβερό υλικό- ήθελα να δοκιμάσω να φτιάξω ξύλινα κοσμήματα αλλά μετά ήρθε ο μικρούλης κ έμεινε απλά ως ιδέα.Μπράβο κ στα παιδιά!!! Καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι το ξύλο έχει απεριόριστες εφαρμογές, ότι φανταστει κανείς μπορεί να κάνει!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  26. Μετέτρεψες αυτό το απλό αλλά τόσο ζεστό υλικό σε μικρά έργα τέχνης !!! Να'σαι καλά, Νίκη μου! Γεια στα χέρια σου!! Οσο για τις επιδόσεις των παιδιών σου, πολλά μπράβο και πολλά συγχαρητήρια !!!! Να'χεις ένα όμορφο γλυκό φθινοπωρινό σαββατοκύριακο!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέπη μου, να έχεις κι εσυ μια όμορφη Κυριακή!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  27. Πώς μεγαλώσατε Νίκη μου!!!!! Να τα χαίρεσαι τα αγγελάκια σου!!!! Να τους δώσεις πολλά συγχαρητήρια από μένα!!! Σας πεθύμησα!!
    όσο για τις δημιουργίες σου, τι να πω!!! Η μία πιο όμορφη από την άλλη!!!! Τόσο ρομαντικές, τόσο ζεστές!!!! Και οι αγιογραφίες πάρα πολύ όμορφες!!!
    Τι παράξενο που μιλάμε για Χριστούγεννα!!! Χαίρομαι!!!
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ Ροδούλα μου, το πως μεγαλώνουν είναι απίστευτο! Η μεγάλη με πέρασε κιόλας στο υψος... Καλά να είναι όλα τα παιδάκια κι όλες οι μαμάδες να τα μεγαλώνουν και να τα καμαρώνουν!
      Σ' ευχαριστούμε για τα γλυκά σου λόγια!
      Είδες, φτάνει η πιο όμορφη γιορτή και όλους μας παρασύρει!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  28. Καλώς σε βρήκα Νίκη μου!!
    Τι πανέμορφες που είναι οι δημιουργίες σου για το bazaar!!!
    Γεια στα χέρια σου!! Σε βρήκα από την σελίδα της Δράσης!!
    Να σαι καλά και να δημιουργείς με την καρδιά σου!!
    Σε φιλώ και θα τα λέμε!!
    Καλό βράδυ να χεις και καλή βδομάδα!!!
    Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλώς όρισες Μαριλένα μου!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Καλή συνέχεια και σ΄εσένα, εννοείται ότι θα τα λέμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια σας!!! πήρα αυτη την τέλεια ιδεα για να κανω διακόσμηση τραπεζιων βαπτισης!!αλλα ήθελα να μου πείτε για να μην μουχλιάσει μελλοντικα η χαρτοπετσετα, τα ξυλα δεν πρέπει να είναι φετινό κόψιμο? πόσο καιρό πριν πρέπει να έχουν κοπεί? ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top