Παρασκευή, 1 Αυγούστου 2014

Εκδηλώσεις Αυγούστου

    Παράλληλες εκδηλώσεις έχουμε για τον πιο όμορφο μήνα του καλοκαιριού:
το 4ο έθνικ φεστιβάλ και τη γιορτή μελιού, και οι δυο εκδηλώσεις περιλαμβάνουν εργαστήρια, παρουσιάσεις και γαστρονομικές εκπλήξεις για να μας εισάγουν στη μαγεία των παραδοσιακών ακουσμάτων και στο γλυκό κόσμο του μελιού!







 Επίσης  συνεχίζεται και η καλοκαιρινή εκστρατεία της βιβλιοθήκης μας από το πρόγραμμα future library, που μαςέχει κάνει να τα σκεφτόμαστε όλα αντίθετα!





Όπου κι αν βρίσκεστε αυτές τις μέρες κι ό,τι κι αν κάνετε να περνάτε καλά!
Καλό μήνα!


13 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Νίκη!!Πολύ όμορφες οι εκδηλώσεις τού τόπου σας!
    Καλό Καλοκαίρι!Καλά νά περάσετε!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη μου καλό μήνα και καλά να περάσετε στη γιορτή μελιού!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες εκδηλώσεις !!!!
    Κρίμα που δεν μπορούμε να έρθουμε γιατί ο άντρας μου είναι λάτρης της μελισσοκομίας !!!
    Καλά να περάσετε και καλό μήνα !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μμμμμμμμμμμμμμμμμ.......τι ευλογιες δεν εχει αυτη η χωρα............ολα τα χουμε Χριστε μου.......ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφες εκδηλώσεις.
    Καλό μήνα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα! καλη εβδομαδα να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό σου μήνα και εύχομαι επιτυχία στις εκδηλώσεις σας!!!!Την αγάπη μου και τα φιλάκια μου από το φλεγόμενο αλλά και βροχερό Φανάρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπω, εκδηλώσεις!!!!! Μπράβο σε όλους για όλο "αυτό" !!!!!
    Πολλά φιλιά, Νίκη και να περνάς όμορφα!!!
    Α, και μην ξεχάσεις να μας δείξεις τα πολιτιστικά δρώμενα της γοητευτικής Βυτίνας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααααννννν ήμουν εκεί, ΘΑ ήμουν ΕΚΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή σου μέρα και καλό Σεπτέμβρη να σου ευχηθώ.
    Καθυστερημένα λόγω καλοκαιρινής απουσίας.
    Πανέμορφες οι εκδηλώσεις σας,
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είμαι σίγουρη ότι το κορίτσι μου το γλυκό έχει βάλει το χεράκι του για όλα αυτά τα τέλεια και μοναδικά που συμβαινουν στον τόπο του!!!! Μπράβο σας βρε αγάπη μου γλυκιά, κοιτάξτε να τα απολαύσετε όοοολα και με το παραπάνω και πάντα τέτοια εύχομαι!!!! Σε φιλώ, να έχεις έναν τέλειο μήνα και ένα γεμάτο και δημιουργικό φθινόπωρο!!! Σε φιλώωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή