Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014

Χαρίσματα

     Χαιρετώ και πάλι τη γειτονιά μας, μετά από μια, μάλλον μεγαλούτσικη, ανάπαυλα που ακολούθησε τις γεμάτες ένταση μέρες των γιορτών. Συνέβησαν διάφορα το διάστημα αυτό, ευχάριστα και δυσάρεστα, και κόντεψε ξανά να πιάσει αράχνες το μπλογκάκι μου.
     Ξεκινώ με τη ζωγραφιά που κέρδισα στο διαγωνισμό χειμωνιάτικης φωτογραφίας που έκανε το Δελφινάκι μας. Δεν είναι πολύ όμορφη; Ευχαριστώ Δελφινάκι!! Περάστε μια βόλτα από κει, πάντα κάτι ετοιμάζει.



     Έπειτα η Ροδούλα μας μου χάρισε αυτό το παιχνιδοβραβείο, που συνοδεύεται με τις ανάλογες ερωτήσεις. Από έναν τέτοιο άνθρωπο δεν μπορεί παρά να είναι ερωτήσεις ουσίας που με έβαλαν σε σκέψεις.  Ευχαριστώ από καρδι΄'ας για τη σκέψη και την επιλογή!


1. Πόσες φορές έχεις πιάσει τον εαυτό σου να "κλαίγεται";
Δε μου αρέσει καθόλου να ακούω άνθρωπο να "κλαίγεται" και να περιμένει να τον λυπηθούν οι άλλοι, το θεωρώ κατάντια που δεν αξίζει σε όντα με νοημοσύνη, οπότε προσπαθώ να μην το κάνω. Άσε που με κάθε συμπεριφορά μίζερη ή αισιόδοξη προκαλείς ανάλογα την τύχη σου...

2. Υπάρχει η αληθινή φιλία στις μέρες μας;
Βέβαια και υπάρχει, είναι απαραίτητο κομμάτι της ζωής μας. Μπορεί να είναι δύσκολη η εποχή μας, αλλά όλες οι εποχές είχαν τις δυσκολίες τους, που αν το σκεφτούμε θα δούμε ότι ήταν πολύ μεγαλύτερες.

3. Εάν στον εργασιακό σου χώρο, έπρεπε να υπερασπιστείς έναν συνάδελφό σου που αδικήθηκε, για να λάμψει η αλήθεια, αλλά παράλληλα κάνοντάς το έθετες σε κίνδυνο τη δική σου θέση στον εργασιακό σου χώρο, τι θα έκανες;
Επειδή η δουλειά μας είναι μοναχική και χωρίς αφεντικό δεν ξέρω πώς είναι να δουλεύεις με άλλους ή για άλλους. Θέλω να πιστεύω ότι θα υπερασπιζόμουν αυτόν που αδικήθηκε, θέλω να πιστεύω...

4. Ποια είναι η σχέση σου με την ανώτερη δύναμη τον Θεό, και ποια νομίζεις ότι είναι η αληθινά χριστιανική ζωή;
Στη ζωή μου έχουν υπάρξει στιγμές δύσκολες που ένιωσα ότι η προσευχές μου εισακούστηκαν κι είμαι ευγνώμων γι' αυτό αλλά και για ό,τι καλό έχει έρθει στο δρόμο μου, τα θεωρώ θεία δώρα. Δεν είμαι απόλυτα τυπική σε θέματα θρησκείας, είναι η αλήθεια, κι αυτό γιατί πιστεύω ότι η χριστιανική ζωή είναι κάτι πιο ουσιαστικό. Ελπίδα, προσπάθεια, αλληλεγγύη και κυρίως αγάπη, αγάπη, αγάπη.

5. Θα μπορούσες να συγχωρέσεις κάποιον που σου φέρθηκε άσχημα και σε διέσυρε; Αλλά και να του δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία;
Επειδή έχω πρόσφατο ένα τέτοιο παράδειγμα η συγχώρεση είναι δύσκολη, αλλά την προσπαθώ. Η δεύτερη ευκαιρία πάλι, ακόμα πιο δύσκολη. Από μακριά κι αγαπημένοι...
6. Ποιο χάρισμα/ταλέντο θα ήθελες να έχεις; 
Θα ήθελα να παίζω κάποιο μουσικό όργανο.
7. Πιστεύεις ότι ο χαρακτήρας του ανθρώπου αλλάζει συνεχώς, ή ότι, μέχρι τα 25, 30 χρόνια του, έχει παγιωθεί;
Πιστεύω ότι ο καθένας μας μπορεί και οφείλει να γνωρίσει τον εαυτό του και το χαρακτήρα του και ανάλογα να τον διαμορφώσει. Δεν παίζει ρόλο η ηλικία, από τη στιγμή που ενηλικιωνόμαστε είμαστε υπεύθυνοι γι' αυτό που είμαστε.


8. Ποια είναι η γνώμη σου για τον γάμο και την οικογένεια; Αξίζουν σε όλους;
Τι να πω εγώ τώρα, μετά από 16 χρόνια γάμου; Θα πω πως η οικογένεια  είναι ό,τι σημαντικότερο έχουμε. Δεν αξίζουν σε όλους, αξίζουν σ' εκείνους που προσπαθούν να τα έχουν κι αυτοί τελικά είναι που τα έχουν. Το χειρότερο είναι όταν προσπαθεί μόνο ο ένας.

9. Ποια πιστεύεις ότι είναι η μεγαλύτερη "πληγή" της σύγχρονης κοινωνίας;
Νομίζω είναι το ότι δεν υπάρχει η συνοχή που υπήρχε παλιότερα. Αν το όποιο πρόβλημα δε χτυπήσει τη δική μας πόρτα δεν μας απασχολεί.


10. Εάν σου δινόταν η ευκαιρία, σε ποια εποχή θα ήθελες να μεταφερθείς και να ζήσεις;
Αυτό θα ήταν μαγικό! Μου θυμίζει τις μηχανές του χρόνου στα κόμιξ του Ντίσνεϊ. Διαλέγω τη Μινωική Κρήτη.
 

11. Πόσο σημαντικό είναι για σένα το χρήμα, και τι ρόλο παίζει στη δική σου ζωή. 
Είναι ένα εργαλείο και τίποτα παραπάνω. Δεν είμαι σπάταλη αλλά χειρότερο από την τσιγκουνιά δεν έχει...

    Ε, σταθείτε λίγο ακόμα, έχει κέρασμα! Σοκολατάκια από τα χεράκια της Σοφούλας μας, φτιαγμένα με τις φόρμες που ήταν το δώρο μου από την Κάτια για τη συμμετοχή μου στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι! Σ' ευκαριστώ Κάτια μου, ευχομαι και του χρόνου να γιορτάσουμε όλοι μαζί με πολλές δημιουργικές ιδέες!


Καλές Απόκριες !!!


18 σχόλια:

  1. Βρε, καλώς τη!!!
    Πολύ γλυκιά η ζωγραφιά του Δελφινιού μας!!!
    Και το Ροδουλίνι μας, όντως έθεσε πανέμορφες ερωτήσεις! Νομίζω πως έχουμε αρκετά κοινά!
    Τί να πω? Σου εύχομαι να μάθεις κάποιο μουσικό όργανο και να σταματήσεις να μας κολάζεις με αυτά τα γλυκισματάκια!!! Αφού δεν μπορώ να αντισταθώ! Επίτηδες το κάνεις??!!!
    Αχαχα!!! Μπράβο στη Κάτια που συνέβαλε στο να μας... ξεσηκώσετε!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ζωγραφιά του Δελφινιού μας πολύ όμορφη , έχω και εγώ μια. Οι απαντήσεις σου είναι ωραίες και εγώ βρίσκω κοινά με σένα και την από πάνω μου κυρία .
    Να είσαι καλά Νίκη μου , καλές Απόκριες και καλό σου βράδυ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλές αποκρηες... ωραίες απαντήσεις!!! μπραβο για το βραβειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα Νικη μου!
    ωραια η ζωγραφια απο το δελφινακι μας!
    μπραβο για το βραβειο!
    μεσα απο αυτο σε γνωρισα καλυτερα!

    φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλές Αποκριές να έχεις. Με γεια το βραβείο και τα δωράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλή τσικνοπέμπτη και καλές απόκριες..να χαρείς για το δώρο που κέρδισες στον ωραίο διαγωνισμό που διοργανώνει κάθε χρόνο η Κάτια μας..τα σοκολατάκια μου αρέσουν πολυ η σοκολάτα :)
    μπράβο και για το βραβείο...ωραίες ερωτησεις κ οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πολύ...
    τέλος , ευχαριστώ για την αναφορά και να χαρείς το ταπεινό μου δωράκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς την κι ας αργησε!! Νίκη μου ελπίζω τώρα. Να βλεπόμαστε πιο συχνά εδώ!! Καλά να περνάς.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επιτέλους!!!!!!!!!!!!! Ελπίζω να μην λείψεις ξανά τόσο πολύ!!!!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά και εκλεκτά τα κεράσματα, Νίκη μου! Και δωράκια και σοκολατάκια! Συμφωνώ με τις περισσότερες απαντήσεις σου. Ο άνθρωπος διαμορφώνεται μεγαλώνοντας, έχοντας την ευκαιρία να βελτιώσει τον χαρακτήρα του.
    Καλή Τσικνοπέμπτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς όρισες και πάλι Νίκη, παίζοντας και γλυκαίνοντάς μας! Έχω ακριβώς τα ίδια καλουπάκια για σοκολατάκια, όμορφα, αλλά πολύ μικρά βρε παιδί μου! Τζάμπα κι άδικα το χρεώνεσαι όταν το τρως! Μπράβο πάντως στη μικρή σου που τα έφτιαξε, θέλει υπομονή και σταθερό χεράκι για να γεμίσεις τις θήκες.
    Φιλάκια γλυκά σαν σοκολάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Αποκριά Νίκη μου!!!!
    Να είμαστε καλά και του χρόνου!!!
    Ωραίες απαντησεις, συμφωνούμε σε πολλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφες οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς την!! Ωραίες απαντήσεις, τα σοκολατάκια γλύκα (εχουμε και τις ιδιες φόρμες-χαχα)!
    Καλά να περνάς, Νίκη μου! Χαρούμενες Αποκριές!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς την πάλι! Η ζωγραφιά που κέρδισες είναι χαριτωμένη!!:P Τα σοκολατάκια άψογα φυσικά! Οι απαντήσεις σου όμορφες! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Νίκη μου!!!! Σημερα παρελαβα το δωρακι σου!!! Σ' ευχαριστωωω πολυ πολυ!!!! Οταν βλαστησει ο βασιλικος θα ανεβασω φωτο!!!
    Τι χαριτωμενη η ζωγραφια που κερδισες απο το δελφινακι!!!!!
    Να χαίρεσαι και το βραβειακι σου.. πολυ μου αρεσαν οι απαντησεις σου!!!! :)
    Να εισαι καλά, καλό τριημερο και καλη Σαρακοστη!!!! Σε φιλώ!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολυ ομορφα τα δωρακια σου και το βραβειο μπραβο στη Σοφουλα για τα σοκολατακια

    καλη μας Σαρακοστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή