Πήλινα διακοσμητικά

 
    Μα τι μαγικό υλικό είναι αυτός ο πηλός! Θαυμάζω τους κεραμίστες και πολύ θα' θελα να μάθω κάποτε αυτή την τέχνη που κρατάει από την παλαιολιθική εποχή ακόμα. Ίσως πάλι η μαγεία της να οφείλεται στις θρησκείες που έλεγαν από παλιά πως με χώμα και νερό έφτιαξε ο Θεός τον άνθρωπο. Ποιος ξέρει; Πάντως, όποτε βρεθώ σε εργαστήρι κεραμικής κάθομαι ώρα και παρακολουθώ, έχω τύχει και σε ώρα που ανοίγουν το καμίνι - δε μπορείτε να φανταστείτε τι πάει να πει ζέστη- και πάντα φεύγω παίρνοντας μαζί μου κάτι τις. Αυτή τη φορά βρήκαμε ένα τέτοιο εργαστήρι και πήραμε πολλά αντικείμενα, μικρά και λίγο μεγαλύτερα, όσα μου φαινόταν πως θα τους άρεσε να ντυθούν με ντεκουπάζ και ίσως να ταιριάξουν με άλλα υλικά.
    Αυτά τα διακοσμητικά είναι πολύ ευκολοδούλευτα. Επίπεδες επιφάνειες, πορώδεις, ούτε αστάρωμα δε θέλουν. Μόνο ένα χέρι λευκό χρώμα κι ύστερα ό,τι φανταστεί κανείς! Εννοείται ότι τα παίρνουμε μετά το πρώτο ψήσιμο, σκέτος πηλός χωρίς χρώματα και υάλωση.


















    Πώς σας φαίνονται; Σκέφτομαι καθώς θα πηγαίνουμε προς τα Χριστούγεννα να βάλω και πιο γιορτινά θέματα ( ήδη τρύπωσαν μερικά αγγελάκια ανάμεσα στα άλλα, χε,χε!).

CONVERSATION

45 σχόλια:

  1. Λοιπόν... έχω θέμα... νόμιζα πως απλώς χάνω τις αναρτήσεις σου αλλά τώρα κατάλαβα πως δεν μου βγαίνουν στη ροή. Αν δεν μπω στο μπλογκ σου δεν βλέπω καινούρια ανάρτηση. Και τώρα επί τούτου ήρθα και είδα πως έκανες πριν λίγο... γκρρρ... άτιμε μπλογκερ! Το προσπερνώ και πάω στο θέμα μας. Νικούλα μου είναι τόσο όμορφα τα κεραμικά στολισμένα από τα χεράκια σου! Θα μαρτυρήσω μια αδυναμία στα ρόδια και τους χαρταετούς... όνειρο! Και τα δεντράκια έγιναν τόσο γλυκά!!! Θέλω κι εγώ κεραμικά γούρια!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είναι ολοφάνερο ότι προκειται για ξένο δάκτυλο! Κάποιε μυστικές υπηρεσίς θα υέλουν να με ... εξαφανίσουν! Χα,χα!
      Χαιρομαι πολύ που σου αρέσουν! Και κοίτα , δεν είναι τυχαίο που μπήκες ακριβώς τώρα. Τα μεγάλα πνευματα ,που λέμε...
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Θαύματα έκανες!!! Όλα είναι τόσο όμορφα, δεν ξέρω ποιο να ξεχωρίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου έδωσες τρομερή ιδέα......ειναι ολα πολυ όμορφα. Μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλως σε βρηκα!!!πανεμορφα ολα γεια στα χερια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ παιδιά!!
    Καλή σας μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίκη μου, πανέμορφα τα στολίδια σου! Ένα και ένα! Να δω πότε θα ανέβουμε στην Βυτίνα, να τα θαυμάσουμε από κοντά!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Νίκη!! Είναι τόσο όμορφα και προσεγμένα!!! Και ναι, δείξε μας και χριστουγεννιάτικες εκδοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα! Κι εγώ τρελαινομαι για ρόδια αλλά και οι χαρταετοί στο τέλος είναι σούπερ! Από τα πιο όμορφα γούρια που έχω δει. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νίκη μου, καιρό έχουμε να τα πούμε και βλέπω ένα σωρό ομορφιές!!!
    Από αυτά τα πήλινα, δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω, είναι πανέμορφα. Και σίγουρα να φτιάξεις σε χριστουγεννιάτικη εκδοχή, γιατί θα γίνουν υπέροχα στολίδια. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νίκη μου καλημέρα
    Μου αρέσουν πολύ τα μοτίβα που χρησιμοποίησες για τα κεραμικά σου και τα στόλισες όλα πολύ όμορφα. Μπράβο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι υπέροχα όλα Νίκη. Ολα !!! με τις κρδελίτσες τους και τις χαντρούλες τους. Καθένα έχει τη δική του χάρη. Και ναι να φτιάξεις όπωσδήποτε Χριστουγεννιάτικα. Και να μας τα δείξεις βεβαίως.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ χαρα μου τι ομορφα που ειναι!!! μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφα, προσεγμένα και δένουν εξαιρετικά με στολίδια τους. Περιμένουμε και συνέχεια.Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου αρεσουν πολυ Νικη...
    ιδιαιτερα τα πηλινα με τις καρδουλες...οχι οτι τα αλλα δεν ειναι ωραια!!!
    και φυσικα τα εχεις καλοδουλεψει..
    ομορφο αποτελεσμα!!!!
    αντε και καλη συνεχεια για τα χριστουγεννιατικα σχεδια....!
    τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι όλα πολύ όμορφα!! Θαυμάζω κι εγώ την κεραμική τέχνη! Μπράβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι όλα καταπληκτικά Νίκη μου!!!!!!!Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο είναι όλα πανέμορφα!!!!Μπράβο υπέροχη δουλειά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλοδουλεμένα και υπέροχα όλα!
    Γεια στα χεράκια σου!
    Φιλιά Νίκη μου, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμορφα, τέλεια έγιναν!!!!!!!!!!!!!(εμείς δοκιμάσαμε κάτι αντίστοιχο με αυτοξηραινόμενο πηλό και δουλεύεται πολύ καλά.)
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμομορφες οι δημιουργίες σου καί τά στολίδια σου Νίκη!!!
    Είσαι πολύ τυχερή πού βρήκες τό εργαστήριο!!!
    Καλή συνέχεια!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι όλα πανέμορφα, καταπληκτικά Μπράβο σου !!!
    Βεβαίως να κάνεις και με Χριστουγεννιάτικα θέματα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα,ομορφιά μου!
    Οι σκέψεις σου για τον πηλό με βρίσκουν ΑΠΟΛΥΤΑ σύμφωνη!
    Επειδή όμως σε αυτή τη ζωή μάλλον δεν το προλαβαίνω το αντικατέστησα με τον αυτοξηρενόμενο πηλό και στον συστήνω ανεπιφύλακτα!
    Οι δημιουργίες σου είναι ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!
    Δεν ξεχωρίζω καμιά διότι στο τέλειο σύγκριση δεν κάνω!
    Φιλιά πολλά κι εύχομαι οι μέρες σου να είναι σαν τις δημιουργίες σου!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κορίτσια μου χαίρομαι πολύ που σας αρέσουν!

    Για τον αυτοξηραινόμενο πηλό που μου γράφετε τον έχω δοκιμάσει και είναι πολύ εύχρηστος, αλλά αυτά τα αντικείμενα είναι τόσο οικονομικά που δε συμφέρει να μπει κανείς στη διαδικασία να τα φτιάξει μόνος του.Αυτό βέβαια συμβαίνει γιατί τα παίρνω χωρίς να τους γίνει καμιά επεξεργασία.

    Φιλιά πολλά σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι έφτιαξαν πάλι τα χεράκια σου, Νικούλι!!!!!!
    Και δεν εννοώ τον πηλό αλλά την διακόσμηση και το οπτικό αποτέλεσμα.
    Και απ´ ότι φαίνεται ......... Των φρονίμων τα παιδιά , πριν πεινάσουν μαγειρεύουν.
    Φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφα τα έκανες μπράβο. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχα!! Μικρά εργα τέχνης έγιναν στα χρυσά χέρια σου τα πήλινα αντικείμενα, Νίκη μου!! Πανέμορφα σχέδια, πολύ πολύ όμορφα χρώματα, σε απόλυτη αρμονία και τα δυο!!
    Μπράβο, κορίτσι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπαίνω-βγαίνω,θαυμάζω και ξαναέρχομαι.Είναι ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!! Οχι μόνο καλοδουλεμένα αλλά και με ταιριαστά διακοσμητικά.
    Πιστεύω θα γίνουν ανάρπαστα!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Π Ι Σ Τ Ε Ψ Ε ΜΕ!!!Δεν έχω δει ομορφότερα!!!!! Υπέροχη και επιλογή των μοτίβων!!!!!!!!!!!!!!!!! ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ !!!Τα ΘΑΥΜΑΖΩ !!!!Φαντάζομαι τα επόμενα που θα έρθουν τα Χριστουγεννιάτικα!
    Πάρα πολύ όμορφα και τα πινακάκια της προηγούμενης ανάρτησης σου με ταιριαστή θεματολογία!!!
    Φεύγω με ένα χαμόγελο ευχαρίστησης και να'σαι καλά γι΄αυτό!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κυρία Νίκη ,πραγματικά πολύ ωραια και καλοδουλεμμένα...για το decoupage ούτε κουβέντα..απαιχτο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. wow! wow! Kαι ξανά wow!!!
    ;-)
    Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νικη πανεμορφα σχεδια , ολα πολυ καλοδουλεμενα, οι καρδιες και τα δενδρακια μου αρεσαν πολυ, περιμενω τα χριστουγεννιατικα , φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φίλη μου, υπέροχα διακοσμητικά... Εμεινα άφωνη!!!

    Σου έχω ένα βραβειάκι!!! :)
    Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. kala einai foveraaa...thelw kai egww...:)
    wraio dwraki gia ta xristougenna...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θα κάτσεις καλά???????Μ'έχεις τρελάνει με όλα αυτά που είδα!Δεν έχω λόγια ...ειναι πανέμορφα όλα,είδα και τους κουμπαράδες!!!Θέλω κι εγωωωω!!
    Δε μου λες..αν δεν φτιάξουμε μόνοι μας από πηλό,που τα βρίσκουμε έτοιμα?Και αυτές τις τέλειες χαρτοπετσέτες θα μου πεις που πας και τις βρίσκεις????Ααααα θέλουμε να μας κάνεις ένα σεμινάριο με οδηγίες και όλες τις λεπτομέρειες!!
    Δεν μας ήρθατε αυτό το καλοκαίρι...ούτε εμείς τα καταφέραμε.Πολλά φιλιά σου στέλνω και αγκαλιές,σε σ'ένα και τα μικρά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινούλα σου έστειλα mail , ελπίζω να βοήθησα λίγο.

      Διαγραφή
    2. Νίκη μου,δεν το έχω λάβει...Τσεκαρισέ το όταν μπορέσεις.Φιλιά!
      lgas@otenet.gr

      Διαγραφή
    3. Το ξανάστειλα, για να δουμε τώρα.

      Διαγραφή
  34. Νίκη μου ετεροχρονισμένα πέντε χρόνια μετά. Τι σημασία έχει; Και 5 και 15 και 105 να περάσουν η αξία της δουλειάς ου είναι διαχρονική, όσο παλιώνει τόσο μεγαλύτερη, σαν το καλό κρασί. Ψάχνοντας για χριστουγεννιάτικα γούρια στο Pinterest "έπεσα" στη σελίδα σου. Εε κόλλησα.Τα λάτρεψα! Είναι τόσο γλυκούλια! Διαβάζοντας στα σχόλια για τον αυτοξηραινόμενο πηλό θα προσθέσω πως είναι μεν μια εύκολη και οικονομική κατασκευή, αλλά όχι πολύ γερή, σπάει. Άλλη αίσθηση δίνει το κεραμικό. Πάντως όπως και να έχει ο συνδυασμός που έκανες ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ όμορφος. Περιμένω με ανυπομονησία τα φετινά. Μέχρι τότε πολλά φιλιά και να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top