Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, μια ξεχωριστή γιορτή!


     Γιορτάσαμε και φέτος την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου στις 2 Απριλίου. Η μέρα αυτή είναι ξεχωριστή για όσους αγαπούν τα παιδιά και για όσους αγαπούν τα βιβλία, για όσους τ' αγαπούν και τα δύο είναι πραγματική γιορτή! 
    Προσωπικά περίμενα με μεγάλη ανυπομονησία να έρθει η μέρα αυτή για έναν ακόμα λόγο. Καλεσμένοι μας στη φετινή γιορτή ήταν η Ροδούλα μας και ο Γιάννης της και ..."Η Αννούλα στην κατασκήνωση", το βιβλίο που διαβάσαμε και αγαπήσαμε μαζί με τα παιδιά - και ...που μας άναψε φωτιές και ψάχνουμε κατασκήνωση για το καλοκαίρι! 
     Την Ροδούλα δεν πάει πολύς καιρός που τη "γνώρισα" μέσα από το μπλογκ της, ήταν όμως ένα από εκείνα τα μπλογκ που μόλις μπαίνεις νιώθεις οικεία, που μόλις διαβάσεις λίγες σκέψεις καταλαβαίνεις την ποιότητα του ανθρώπου που τα έγραψε και την αγάπη του γι' αυτό που κάνει, κάτι παραπάνω, καταλαβαίνεις πως έχεις να κάνεις με μια αδελφή ψυχή! Όταν έφτασε η στιγμή της συνάντησης δεν διαψεύστηκα, ίσα ίσα που  ήταν πολύ παραπάνω από ό,τι είχα φανταστεί! Γνωρίσαμε δυο γλυκούς ανθρώπους ή καλύτερα ένα γλυκό ζευγάρι, έτσι τους νιώθω, με ταλέντο, με αγάπη και με θησαυρούς ψυχής που μοιράστηκαν μαζί μας απλόχερα! Μας χάρισαν μια μέρα αξέχαστη, ιδιαίτερα στα παιδάκια μας που ενθουσιάστηκαν!



    Πάμε σε όσα έγιναν. Η γιορτή οργανώθηκε με τη συνεργασία της δημοτικής μας βιβλιοθήκης, του δημοτικού σχολείου και του νηπιαγωγείου μας και του συλλόγου γονέων στην αίθουσα του πνευματικού κέντρου του χωριού μας. 
     Την αφίσα ετοίμασαν από μέρες τα παιδιά.




     Η εκδήλωση άρχισε με ένα ζεστό καλωσόρισμα από τον πρόεδρο του εφορευτικού συμβουλίου της βιβλιοθήκης, κύριο Κώστα Παναγόπουλο, έναν άνθρωπο που πάντα είναι χαρά να τον ακούς!



    Στη συνέχεια ο διευθυντής του δημοτικού σχολείου κύριος Γιάννης Καρούντζος μας μίλησε για την μέρα αυτή και για τη ζωή του μεγάλου Δανού παραμυθά, που πέρασε πολλά μέχρι να πραγματοποιήσει το όνειρό του και να κερδίσει την αναγνώριση του έργου του.


   Ύστερα, μέσα από τις εικόνες του βιβλίου που προβάλλονταν κι από τα αποσπάσματα που μας διάβασε η Ροδούλα μπήκαμε στον κόσμο της Αννούλας και γνωρίσαμε το χαρακτήρα και τα συναισθήματά της, που με βάση αυτά συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε και για τη δική μας συμπεριφορά...

    Κι ύστερα; Ύστερα η μαγεία! Ήρθε η μουσική και η φωνή της Ροδούλας και του Γιάννη, μαζί προσπάθησαν να μπουν κι οι δικές μας φωνούλες οι ντροπαλές.
 Αν όλα τα παιδιά της γης
 Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
 Είπαμε ψέματα πολλά




     Κι ένα ακόμα υπέροχο τραγούδι  τα τρία γλυκά χαμογελάκια  αφιερωμένο στα παιδάκια μας!




    Στο τέλος σειρά πήραν τα χαρτιά που απλώθηκαν και τα μικρά χεράκια ζωγράφισαν ό,τι άγγιξε περισσότερο την ψυχούλα τους!
 
      Τα παιδάκια του νηπιαγωγείου προσπάθησαν να φανταστούν ποια ιστορία μπορεί να κρύβεται μέσα στο βιβλίο πριν το διαβάσουν!

   Φεύγοντας  από το πνευματικό κέντρο κάθε τάξη με το δάσκαλο ή τη δασκάλα της πέρασε από τη βιβλιοθήκη και τα παιδιά δανείστηκαν βιβλία.

    Από εκεί περάσαμε κι εμείς για να γνωρίσουν κι οι φίλοι μας αυτό τον ιδιαίτερο χώρο, που εκτός των άλλων φυλάσσονται εκεί και βιβλία- κειμήλια που μετρούν αιώνες ζωής.



    Η βόλτα μας στο χωριό δε συνεχίστηκε γιατί έπιασε μια βροχούλα είχαμε όμως την ευκαιρία να περάσουμε κι άλλο χρόνο μαζί, να μιλήσουμε και να μοιραστούμε σκέψεις. Τι να λέω, σας τα είπε η Ροδούλα στη δική της ανάρτηση χαρτί και καλαμάρι όλα...
    Νιώθω στ' αλήθεια τυχερή που συναντηθήκαμε! Όπως κάθε φορά που συναντώ κάποια διαδικτυακή φίλη νιώθω πραγματικά σα να συναντώ μια παλιά φίλη αγαπημένη που, απλά, είχα καιρό να δω, έτσι ένιωσα και τώρα και κάτι ακόμα περισσότερο, σα να συνάντησα ανθρώπους που είμαστε συγγενείς, που μας ενώνουν πολλά περισσότερα!
    Εύχομαι να είστε πάντα έτσι, αγαπημένοι, στη ζωή να προχωράτε και να δημιουργείτε αλλά και να μοιράζεστε! Το μοίρασμα είναι ευλογία, όπως ευλογία είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις και να δίνεις όλη σου την ψυχή! Μακάρι να ήταν όλοι οι δάσκαλοι έτσι, θα ήταν ο κόσμος μας  καλύτερος!
   Σας στέλνω όλη μου την αγάπη κι ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από την καρδιά μου!






CONVERSATION

33 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για την διοργάνωση αυτής της εκδήλωσης, με αφορμή την ημέρα του βιβλίου. Όσο πιο νωρίς αγαπήσουν τα παιδιά μας το βιβλίο, τόσο πιο πολλά ωφέλη θα αποκομίσουν. Μπράβο στην Ροδούλα και στον Γιάννη της, που δέχθηκαν μέ χαρά να συμμετέχουν. Εύχομαι και του χρόνου, ακόμα καλύτερα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου έχεις δίκιο, μόνο αν γνωρίσουν το βιβλίο από νωρίς και θα ωφεληθούν αλλά και θα το αγαπήσουν!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Αν κατείχα κάποια θέση ,αν ήμουν κάποια, θα σας βράβευα για τις τόσες όμορφες δραστηριότητες σας..Μπράβο για όλα χαίρομαι πολύ,ακόμη υπάρχει ελπίδα... Φιλάκια Νίκη ,καλή Κυριακή χαρούμενη και γεμάτη ενέργεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη δεν υπάρχει μεγαλύτερο βραβείο από αυτό που λες τώρα! Και θέση έχεις πολύ σπουδαία στην καρδιά μου και στις καρδιές όλων εδω που σε γνωρίζουμε μέσα από τα έργα σου και τα κείμενά σου!
      Σ' ευχαριστώ ειλικρινά από την καρδιά μου!
      Σε φιλώ, να έχεις κι εσύ μια όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  3. πολλη καλη πρωτοβουλια και ιδεα!!!!μπραβο!!!!!
    φιλια στα μικρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσύ τελικά θα τις γνωρίσεις όλες...χαχα...Μπράβο...τι ωραία έκπληξη! Η Ροδούλα είναι αγαπημένη,άνθρωπος θετικός,ταλαντούχος!!! Ένα ζευγάρι για ξεμάτιασμα...χαχα... Θαυμάζω το σχολείο σας κι όσα δημιουργικά κάνετε εκεί Νικούλα.Σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω βάλει σκοπό Μαρία μου να σας γνωρίσω όλες, κι είσαι ψηλά στη λίστα, να ξέρεις!
      Ευχαριστούμε πολύ! Φιλάκιαααα!!!

      Διαγραφή
  5. ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΓΙΑΥΤΗ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ!!!!
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!
    ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω πιστεύω Ρένα μου ότι εκτός από τα ωφέλη που έχουν τώρα, θα έχουν μελλοντικά και ωραίες αναμνήσεις. Θα δούμε...
      Φιλιά και σε σας!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο σας για την όμορφη πρωτοβουλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μας αρέσει πολυ το μπλογκ σου!

    Περνάμε πάντα για ιδέες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Νίκη μου!Πολύ ωραία πρωτοβουλία καί πόσο όμορφο είναι νά γνωρίζονται οι φίλες bloggers από κοντά!Μπράβο σας!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nα σου δώσω και εγώ σε σενα για την πρωτοβουλια σου να καλεσεις την τοσο δημιουργικήκαι αγαπημενη της γειτονιας Ροδουλα και την παρουσιαση του βιβλίου της αυτην την μερα...και την αγαπη και των δυόν σας...γι αυτό το λειτούργημα που κανεται.. τα συνχαρητηρία μου.. που φυτευται μέσα στις παιδικες ψυχουλες την αγαπη για το βιβίο που δεν μπρόκειτε ποτέ να το αντικαταστησει Νικη μου τα ηλεκρονικα...μεσα... το βιβλίο είναι άγγιγμα .. είναι μυρωδιά... είναι επαφή....... αυτη που τόσο λείπει ..... το δυαδύκτιο να ειναι το μέσον που θα σε φερει σε επαφή με αυτό.. μονο....οπως έγινε και την δική σας περιπτωση....!!! σε καταλαβαίνω γιατί το ιδιο χάρηκα και εγω που γνώρισα δυό φιλες πέρσι μεσα απο την ομορφη αυτή γειτονια... κι αν καμια φορα αργουμε να περάσουμε η μια απο την άλλη καποιος λογος θα υπαρχει ....δεν ειναι γαιτί δεν θελουμε ..χιχ.χι. γιατι δεν μπορούμε προς το παρόν...και δεν μας φτανει ο χρόνος...αλλα θα τον βρούμε που θα πάει..!!!!!!!φιλια πολλα ........αααα πηγα και υπόγραψα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου καλή έτσι ακριβώς είναι, το βιβλίο το χειροπιαστό που αγκαλιάζουμε, που μυρίζουμε και που αγαπάμε δεν αντικαθίσταται με τίποτα!
      Κι εγω κάνω τις απουσίες μου, οπότε σε καταλαβαίνω, είναι που τρέχουμε να τα προφτάσουμε όλα...
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Αχ!! Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή;;!!! Μπράβο κορίτσια!!Σας καταχάρηκα!!! Πόσο όμορφα περάσατε, το φαντάζομαι!! Είσαστε και οι δύο οι λατρεμένες μου!! Πολύ καλά κάνατε και διοργανώσατε αυτή τη συνεργασία, τα παιδιά θα το θυμούνται σίγουρα για πάντα!! Η αγάπη σας γι αυτό που κάνετε και οι δυο σας κάνει θαύματα!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!! Σας αγαπώ πολύ , φιλάκια πολλά, καλό σας μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου πραγματικά περάσαμε πολύ όμορφα όλοι, φυσικό είναι α όταν βρίσκονται άνθρωποι που έχουν κοινούς κωδικες επικοινωνίας και κοινές αγάπες!
      Μακάρι να σε είχαμε κοντα κι εσένα θα σε "αξιοποιούσαμε" με το παραπάνω!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Καλά το λέω εγώ -συνχνά-ότι θα ήσουν η καταλλολότερη για....δήμαρχος.
    Αεικίνητη και ακούραστη. Μεσα σ΄όλα και να τα προλαβαίνεις όλα.Φτου σου κοριτσάρα.
    Να είσαι πάντα καλά και να προσφέρεις.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμαρχος;; Χα,χα! Μη μου βάζεις ιδέες...πρέπει να αρχίσω να ετοιμάζω συνδυασμό για να προλάβω τις επόμενες εκλογες, μήπως ενδιαφέρεται καμιά;
      Χα,χα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Αγαπημένη μου Νίκη!!!
    Και μετά λες για μένα ε; Τι πήγες και έγραψες καλέ;
    Η αλήθεια είναι, ότι ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου, για ό,τι μας πρόσφερες, γιατί εσύ ήσουν η αιτία αυτής της συνεύρεσης. Να είσαι πάντα έτσι, τόσο δραστήρια και τόσο καλή και ποιοτική μαμά. Πέρα από το ότι σε/σας γνώρισα, και ήταν για μένα μεγάλη χαρά, μου έδωσες την ευκαιρία να συστήσω την Αννούλα μου και σε άλλα παιδάκια. Όταν την έγραφα, είχα και έχω την επιθυμία να διαβαστεί από όσο περισσότερα παιδιά γίνεται, γιατί πιστεύω ότι θα τα ωφελήσει. Κι εσύ βοήθησες να την γνωρίσουν άλλα 50 παιδάκια.
    Μπράβο σε όλους σας Νίκη μου, για το έργο που κάνετε, για όλα όσα προσφέρετε στα παιδιά σας!!!
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΙΚΗ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!! ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Τέτοιες οικογένειες σήμερα σπανίζουν. Πίστεψέ με, το λέω εκ πείρας, γιατί λόγω της δουλειάς μου, έρχομαι σε επαφή με πάααααρα πολλούς γονείς. Ξέρω τι λέω.
    Να είσαι πάντα καλά αγάπη μου!!!
    Καλή εβδομάδα να έχετε!!!!
    Υ.Γ.
    Περιμένω την αυστηρή κριτική σου για το άλλο βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως ό,τι και να γράψω θα είναι λίγο, δε μπορεί κανείς να μεταφέρει τα συναισθήματα...
      Η Αννούλα αξίζει να γίνει φίλη με πολλά παιδάκια, αλλά και μεγάλους, γιατί όλοι βρισκουμε κάτι από τον εαυτό μας σ' αυτήν κι οι σκέψεις οι δικές της μας βοηθούν κι εμάς να σκεφτούμε καλύτερα το χαρακτήρα και τη συμπεριφορά μας.

      Οι ευχές σου είναι πολύτιμες, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! Να είστε κι εσείς καλά, όπως λες κι εσύ ότι έχεις γνωρίσει πολλούς γονείς, έχω γνωρίσει κι εγω πολλούς δασκάλους και σαν μαθήτρια και σαν μαμά. Δυστυχώς δεν είναι όλοι ίδιοι ούτε οι δάσκαλοι ούτε οι γονείς, όταν έχουμε όμως την ευλογία να βρίσκουμε στο δρόμο μας αξιόλογους ανθρώπους πρέπει , τουλάχιστον, να αναγνωρίζουμε το έργο και τις προθέσεις τους, είναι το ελάχιστο που οφείλουμε...

      Σας στέλνω την αγάπη μου και την αγάπη όλων μας!
      Σε φιλώ!

      Η κριτική σύντομα ή μήπως να περιμένω την επανέκδοση;

      Διαγραφή
    2. Μέσα κι εγώ Νίκη μου, γιατί από αύριο με δυσκολία θα βρίσκουμε χρόνο πάλι.
      Νομίζω τα είπαμε όλα. Στο τέλος θα χάσει και τη μαγεία του αυτό που ζήσαμε. Το γεγονός, είναι ότι έχει αποθηκευτεί μέσα μας, και θα το κουβαλούμε για πάντα.
      Την αγάπη μου Νίκη μου!!!
      Υ.Γ.
      Με μέηλ η πρώτη κριτική, γιατί ανυπομονώ να δω πώς σου φάνηκε. Δημόσια η επόμνη, αφού μπουν όλα στη θέση τους.

      Διαγραφή
  13. Πολύ αξιόλογη συνεργασία και εκδήλωση !!!! Μπράβο Νικούλα , μπράβο Ροδούλα , μπράβο σε όλους όσους βοήθησαν στην γιορτή του παιδικού βιβλίου γενικώς και της Αννούλας ειδικώς !!
    Είμαι σίγουρη πως εκδηλώσεις για τα παιδιά , σαν αυτή , διοργανωμένες από ωραίους ανθρώπους που αγαπούν το διάβασμα, τα βιβλία , την μόρφωση , παντα αξίζουν συγχαρητηρίων και στέφονται από επιτυχία !! Όπως η δική σας εκδήλωση με τα τόσα ωραία δρώμενα (έχω δει στην σελίδα σου όσα κάνετε κατά καιρούς στο σχολείο του τόπου σου) και την άψογη συνεργασία δυό διαδικτυακών φιλενάδων που πολύ συμπαθώ και εκτιμώ !!
    Ευχές από μένα να χετε πάντα δύναμη , καλή διάθεση και όρεξη για προσφορά !!
    Και γλυκά χαμόγελα όπως αυτά στην φωτο !!!!
    Να σαστε καλά , πάντα τέτοια αξιόλογα ,
    πολλά χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολλά συγχαρητήρια Νίκη, για την όμορφη εκδήλωση που διοργανώσατε εκεί -στη μαγευτική Βυτίνα- για την παγκόσμια ημέρα του παιδικού βιβλίου! Μια ξεχωριστή γιορτή, μέσα από την οποία είχατε την ευκαιρία να συναντηθείτε από κοντά με τους αγαπημένους μας φίλους, Ροδούλα και Γιάννη! Είχαμε τη χαρά να σας έχουμε γνωρίσει όλους από κοντά, σε διαφορετικές χρονικές περιόδους.

    Ήμασταν σίγουροι ότι μέσα από τέτοιες συνεργασίες το αποτέλεσμα θα ήταν άψογο. Θα ικανοποιούσε απόλυτα παιδιά, γονείς και δασκάλους. Ευχόμαστε "Η Αννούλα στην κατασκήνωση" να είναι καλοτάξιδη, να αγαπηθεί απ' όλα τα παιδιά και να τους κρατήσει μια όμορφη συντροφιά κι αυτό το καλοκαίρι. Από την όμορφη περιγραφή που μας έκανες, ήταν σα να ζήσαμε από κοντά όλα τα δρώμενα, σας καμαρώσαμε και σας χειροκροτήσαμε! Σας ευχόμαστε πάντα επιτυχίες σε ό,τι κάνετε και κάθε σας βήμα να το χαρακτηρίζει η ευαισθησία, η ποιότητα και η αγάπη!

    Πολλά φιλιά σε όλη την οικογένεια.
    Με την αγάπη μας, Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να είσαστε καλά,να έχετε όρεξη και δύναμη να κάνετε τέτοιες όμορφες εκδηλώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αααααα!!!! Άργησα αλλά τελικά τα διάβασα και τα είδα όλα!!!Υπέροχη πρωτοβουλία, φοβερή σκέψη και φυσικά υπέροχη συνάντηση!!! Τα παιδιά μόνο κέρδος μπορούν να έχουν από κάτι τέτοιο!!! Μπράβο σου Νικούλα μου, αποδεικνύεις για άλλη μια φορά πόσο πολύ αγαπάς και νοιάζεσαι για όσα κάνεις!!! Πολλά μπράβο αξίζουν και στη Ροδούλα που συνέβαλε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε όλη αυτή την αξιέπαινη προσπάθεια!!! Και του χρόνου σας το εύχομαι!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νίκη μου συγχαρητήρια για την φιλοξενία σου στην Ροδούλα μας και την στήριξη σου!!!Και οι δύο είστε απίθανες!!!!!!
    Μαγευτική Βυτίνα γράφει πιό πάνω ο φίλος μας Αντώνης , με εσένα εκεί πως να μην είναι!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νίκη μπράβο σας αυτά που προσφέρετε στα παιδιά είναι ανεκτίμητα Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top