Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Kαλωσορίζουμε την άνοιξη...

   ...... καλωσορίζουμε την άνοιξη με ένα παραμύθι, που βγήκε από μια έκθεση της Σοφούλας.


                                             Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ


     Μια φορά και έναν καιρό ,τα σπουργίτια , θυμωμένα καθώς ήταν με τους ανθρώπους, που δεν φρόντιζαν καθόλου τη φύση, αποφάσισαν να διοργανώσουν ένα συμβούλιο πουλιών για να συζητήσουν αυτό το μεγάλο πρόβλημα. Αμέσως ζήτησαν βοήθεια από τους γείτονες τους ,τα χελιδόνια, που ταξιδεύουν σ ’όλη τη Γη , για να 
προσκαλέσουν όλα τα πουλιά του κόσμου. Το συμβούλιο κανονίστηκε για τις 30 Ιουνίου στο μεγάλο ξέφωτο  του δάσους .Τα χελιδόνια έφυγαν για να φέρουν το νέο σε κάθε γωνία του πλανήτη μας .Τα πουλιά δέχτηκαν την πρόσκληση με χαρά και όρισαν αντιπροσώπους για το συμβούλιο.
    Έτσι λοιπόν, μόλις ξημέρωσε  η 30η Ιουνίου ,στο δάσος άρχισαν να καταφθάνουν  επισκέπτες .Τα σπουργίτια όλο χαρά έτρεχαν να τους υποδεχτούν όλους και να τους δείξουν ένα δέντρο για να ξεκουραστούν. Όταν  άρχισαν οι συζητήσεις, ακούστηκαν ένα σωρό παράπονα: οι γλάροι έλεγαν για τις θάλασσες που μολύνονται και τις παραλίες που γεμίζουν σκουπίδια και οι πάπιες για τις λίμνες  που έχουν όλο και πιο λίγο νερό .Τα πουλιά από τους πόλους εξηγούσαν πώς λιώνουν οι πάγοι και χάνουν το σπίτι τους. Ύστερα οι κότσυφες και τα άλλα πουλιά του δάσους διηγήθηκαν τι συνέβη όταν στο δάσος τους έπιασε φωτιά και κάηκαν πολλά δέντρα και ζώα. Όλοι συμφώνησαν ότι κάτι έπρεπε να κάνουν. Τότε σκέφτηκαν να δημιουργήσουν ένα καταφύγιο μακριά από τους ανθρώπους ,όπου θα μπορούσαν να νιώθουν ασφάλεια και να ξεκουράζονται. Έτσι διάλεξαν ένα ακατοίκητο νησί στον Ειρηνικό ωκεανό και αποφάσισαν να μεταφέρουν εκεί σπόρους από όλα τα λουλούδια και τα δέντρα που φύτρωναν στα μέρη που κατοικούσαν, για να νιώθουν όπως στο σπίτι τους και να τα σώσουν κι αυτά.
     Το επόμενο φθινόπωρο  πούλια από όλα τα μέρη της γης έφτασαν στο νησί κουβαλώντας στο ράμφος τους σποράκια και τα φύτεψαν εκεί. Μόλις έφτασε η Άνοιξη το νησάκι γέμισε μικρά δεντράκια και πολύχρωμα λουλούδια που μεγάλωναν πολύ γρήγορα και ευτυχισμένα με τη φροντίδα των πουλιών.
      Όλοι ήταν χαρούμενοι στο μικρό νησάκι γιατί κατάφεραν να φτιάξουν κάτι τόσο ωραίο. Έτσι αποφάσισαν κάθε χρόνο να κάνουν μια μεγάλη γιορτή,  τη γιορτή της Άνοιξης, στις 21 Μαρτίου. Ήταν μια φανταστική γιορτή! Τα πουλιά έφτιαχναν χορωδίες που τραγουδούσαν τις πιο γλυκές τους μελωδίες,  και οι μέλισσες χόρευαν γύρω από τα λουλούδια. Τα ηλιοτρόπια έδιναν σπόρους σε όλους και τα αγριολούλουδα τους κερνούσαν δροσοσταλίδες μέσα σε μικρά φυλλαράκια. Το αεράκι έπαιρνε πέταλα και αρώματα λουλουδιών και τα στριφογύριζε. Όλοι περίμεναν ανυπόμονα την πιο σημαντική στιγμή: το άνοιγμα των νέων μπουμπουκιών. Ακόμα και η ίδια η Άνοιξη ερχόταν, πριν αρχίσει το ταξίδι της σε όλη τη γη να πάρει μέρος στη γιορτή. Αγκάλιαζε όλα τα πλάσματα και τα γέμιζε με τη μαγική της ηλιόσκονη, που τα έκανε λαμπερά.
     Όταν η γιορτή τελείωνε, η Άνοιξη ξεκινούσε για άλλους τόπους και πάντα σκεφτόταν πόσο κρίμα ήταν οι άνθρωποι να καταστρέφουν κάτι που είναι τόσο όμορφο. Αλλά και πάντα είχε μια ελπίδα ότι θα άλλαζαν τρόπους , ειδικά τα παιδιά που την αγαπούσαν τόσο πολύ…

.....................................................................................................................................................
     ....... καλωσορίζουμε την άνοιξη με ένα ποίημα, αφού η 21η Μαρτίου είναι ημέρα ποίησης, φέτος αφιερωμένη στον Νικηφόρο Βρεττάκο με την ευκαιρία την συμπλήρωσης 100 χρόνων από τη γέννησή του.

            Ὁ πράσινος κῆπος

                   Ἔχω τρεῖς κόσμους. Μιὰ θάλασσα, ἕναν
                 οὐρανὸ κι ἕναν πράσινο κῆπο: τὰ μάτια σου.
                 Θὰ μποροῦσα ἂν τοὺς διάβαινα καὶ τοὺς τρεῖς, νὰ σᾶς ἔλεγα
                    ποῦ φτάνει ὁ καθένας τους. Ἡ θάλασσα, ξέρω.
                Ὁ οὐρανός, ὑποψιάζομαι. Γιὰ τὸν πράσινο κῆπο μου,
                     μὴ μὲ ρωτήσετε.

....................................................................................................................................................
 ...... καλωσορίζουμε την άνοιξη με ένα χαμογελαστό βραβείο, που μου έδωσε το Κατερινάκι


Το χαρίζω κι εγώ με όλη μου την καρδιά σε κάθε έναν από εσάς που θα έχει να μου πει μια καλή είδηση, δεν έχει σημασία τι θα είναι, αρκεί να είναι κάτι θετικό. 
Και ξεκινώ εγώ πρώτη : Θα γίνω νονά μιας πολύ γλυκιάς μπεμπούλας!

30 σχόλια:

  1. Μπράβο, Νίκη μου, πάντα άξια...
    Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου
    Η καλή μου είδηση: Κατάφερα να μη μου ζαρώσει η χαρτοπετσέτα, γιούπιιιιιιιιι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπραβο Φιλία μου! Το τι απογοητευση είχα περάσει όταν πρωτοδοκίμασα να χρησιμοποιήσω χαρτοπετσετα,δε λέγεται!

      Διαγραφή
  2. Απίστευτη ιστορία και πολύ ωραίο ποίημα!! Καλή Άνοιξη να έχουμε όλοι μας. Εύχομαι όσο ανοίγει ο καιρός, να "ανοίγει" και η καρδιά μας.. Πάντα άξια να είσαι! Η δικιά μου ευχάριστη είδηση είναι πως μεθαύριο κάνω την πρόβα της πτυχιακής μου, κανονίζω ημερομηνία επίσημης παρουσίασης και καλώς εχόντων των πραγμάτων, Μάιο παίρνω το πτυχίο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλο!!
      Τι ωραία, η ζωή ανοίγεται μπροστα σου κι ευχομαι απ' την καρδια μου να είναι όπως την ονειρευεσαι!!

      Διαγραφή
  3. Έχω,έχω...αλλά την ξέρεις...από σήμερα οι ''ζωγράφοι σε δράση για τα παιδιά'',έχουμε μπλοκάκι!!!Έχω κι άλλα αλλά για σήμερα αυτό...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ξερω! Τέλειο νέο!
      Με το καλο και όλα τα ευχαριστα,είπαμε ,ό,τι δίνεις αυτό παιρνεις!
      Φιλιά πολλά Μαρακι μου!

      Διαγραφή
  4. Αχ αυτή η κόρη σου!!!!!!!!!!!!!!
    Αχ αυτός ο....κήπος σου!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Ανοιξη εύχομαι Νίκη μου και μακάρι να φέρει σε όλους ανοιξιάτικα χαμόγελα! Αυτό θα ήταν η καλύτερη είδηση!
    Πάντα άξια, με το καλό αν βαφτίσεις την μπεμπούλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι ,Έλενά μου, το έχουμε αναγκη να μας φερει λίγη αισιοδοξία!

      Διαγραφή
  6. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!!!
    ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΩΡΑΙΟ!!!!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ 5 ΦΙΛΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΕΡΓΑ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΜΑ ΥΛΙΚΑ
    ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΙ ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!
    ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ, ΓΕΛΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ;
    ΜΕΡΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΜΑ!!!!
    ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα να δεις ποση ομορφια κρυβεται στα απλά και καθημερινά πραγματα, η καλή παρεα κι η δημιουργία μας φτιάχνουν τη μέρα!
      Να' σαι καλά Ρενα μου,φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. o ποιητής ωραίος... από τους αγαπημένους μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Λάμπρο μου, εργα που διαβασαμε μικροι και συχνά επιστρέφουμε σ'αυτα!

      Διαγραφή
  8. Πάντα άξια, αγάπη μου!!! Καλή άνοιξη να έχουμε, γεμάτη από καλές ειδήσεις!!! Η δική μου καλή είδηση είναι ότι πριν λίγο τελείωσα άλλο ένα αλμπουμάκι για το bazaar!!! Σε φιλώ, καλό ξημέρωμα να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσεις δημιουργείτε τις καλές ειδήσεις!
      Κουράγιο και ΜΠΡΑΒΟ σας!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. θα αφησω σε ολες το ιδιο μυνημα..στο χωριο μου εχουμε ενα εθιμο..μια κοπελα με το καλαθι στα χερια..κι ενα στεφανακι στα μαλια..πηγαινει στην εκκλησια για να ευλογησει ο Παππουλης τους Πρωτους Σπορους της Γης..σιταρι,κριθαρι κ.α..ετσι νιωθω κι εγω..ερχομαι στα Σπιτακια σας και παιρνω τους ευλογημενους καρπους..να σαι καλα..σε φιλω ..παντα αξια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου γλυκό,τι όμορφο έθιμο!
      Μακάρι να μπορούμε να δημιουργούμε,έστω μικρα πραγματα,η χαρά κι ευλογία που νιώθουμε είναι μεγαλη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Οι καλύτερες ειδήσεις είναι αυτές του επόμενου λεπτού...Έτσι και σήμερα ο ήλιος βγήκε...Τα μπουμπούκια της πασχαλιάς έσκασαν,ακριβώς στην ώρα τους,ώστε να προλάβουν το Πάσχα...Οι ανεμώνες άρχισαν να κεντούν το φόρεμα της γης που και φέτος...πρασίνισε...Τα χελιδόνια και οι τσαλαπετεινοί ήρθαν γιατί κάθε χρονιά μας συγχωρούν για το κακό που τους κάνουμε...(τον κούκο-επιμένω-ακόμη δεν τον άκουσα(λες να θύμωσε;))...Κι εμείς έχουμε ακόμη μια μέρα να αγωνιστούμε δώρο του Θεού στο αγαπημένο -παρόλη την αναξιότητά του-πλάσμα του...Καλημέρα,Νίκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοναδικές οι ανοιξιάτικες εικόνες!
      Εδω αργούν ακομα λίγο, όπως κι ο κούκος. Θα περιμένουν να ζεστανει λίγο πρωτα. Ας έχουμε τα μάτια ανοιχτα στην ομορφιά!

      Διαγραφή
  11. Πόσο όμορφο παραμύθι, γραμμένο από τα χεράκια ενός παιδιού!!!!! Η καλή είδηση της ημέρας.... "η τρυφερότητα, η αγάπη και η αισιοδοξία που υπάρχει στην καρδούλα των παιδιών, μπορεί να μας παει μπροστά, αρκεί να τα πλησιάζουμε και να τα ακούμε" Να είσαι καλά, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,Αννα μου, τα παιδια μπορούν να μας μάθουν τόσα πολλά και μας δωσουν δυναμη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Είδες Νίκη που όταν θέλουμε είμαστε ΚΥΡΙΕΣ;

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Νικη. Η σημερινή σου ανάρτηση, είναι γεμάτη φως, αρώματα λουλουδιών, κελαηδήσματα πουλιών και χρώματα. Το καλύτερο καλωσόρισμα στην άνοξη.
    Χθες, τα κορίτσια των συνταγών της καρδιάς, μου προσέφεραν μια από τις κουτάλες που φτιάχνεις, για το καλώς ήλθα στο μπλογκ. Ευχαριστώ και εκείνες και εσένα για τα ωραία πράγματα που βγαίνουν από τα χέρια σου. Η κουτάλα έχει πάρει ήδη τη θέση της στην κουζίνα μου, δίπλα στο ημερολόγιο τοίχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου χαίρομαι πολύ!
      Μόλις είδα ότι είσαι πλέον στην ομάδα των συνταγων της καρδιάς ,και λιμπίστικα και το τέλειο γαλακτομπούρεκο που έφτιαξες!
      Χαιρομαι που θα έχεις και μια από τις κουταλίτσες μου! Ελπίζω να φερνει έμπνευση στην κουζίνα σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Αχ ήρθε ήρθε ήρθε επιτέλους και την καλωσορίζουμε με χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλως ώρισες Ανοιξη!!!!!!!γέμισε ο κόσμος μυρωδιές και αρώματα...που ήρθαν απο το νησί των πουλιών...μας χάρισες χαμόγελα και ειμαστε ευγνώμονες γι αυτό..φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νίκη μου γλυκιά , τυχερή η μπεμπούλα που θα έχει μια τόσο καλή νονά!!!πάντα να είσαι άξια γλυκιά μου!!!Καλή και δημιουργική Άνοιξη σου εύχομαι!!!φιλάκια πολλά σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nίκη μου εύχομαι αυτή η Ανοιξη να φέρει χαρά σε όλους μας που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη!!! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σκεπτόμενη και βλέποντας τον ερχομό τούτης της Ανοιξης αυθόρμητα μούρχονται στο νου (όχι τυχαία) οι στίχοι του Ρήγα
    Ἀκόμα τούτη τὴν ἄνοιξη,
    ραγιάδες, ραγιάδες,
    τοῦτο τὸ καλοκαῖρι,
    ὅσο νὰ ῾ρθεῖ ὁ Μόσκοβος,
    ραγιάδες, ραγιάδες,
    νὰ φέρει τὸ σεφέρι
    Μοριᾶ καὶ Ρούμελη...
    Ομως προτιμώ να τη δω ακόμα πιο τρυφερά κι αισιόδοξα μέσα απο τα μάτια ενός παιδιού!!!!
    Νάσαι καλά Νικούλι μου, να μπολιάζεις τα παιδάκια σου ευαισθησία και φαντασία.Νάχετε υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή