Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2012

Συνεντευξεις, βραβεία ,διαγωνισμοί...

   ....αυτά και άλλα πολλά  συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες στη γειτονιά και οφείλω να πω ότι ευτυχώς που υπάρχουν  γιατί μας κάνουν να γνωρίζουμε λίγο παραπάνω ο ένας τον άλλο, αλλά επιπλέον γιατί μας ξεκουνάνε  να κάνουμε καμιά ανάρτηση που την πάμε από αύριο σε αύριο! 
Και ξεκινώ από το πιο πρόσφατο, τη ...συνέντευξή  από τη Μαμά Κουκουβάγια!

Ιδού οι 11 ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν:
1. Εσείς, τι καφέ πίνετε;
   Δεν πίνω συχνά καφέ, σπάνια κανένα γαλλικό με άρωμα βανίλια κι ακόμα πιο σπάνια εσπρέσο λουγκο.
2. Ποιο είδος μουσικής σας αντιπροσωπεύει ;
  Ελληνικά κυρίως, παρακάτω στο β' μέρος θα έχει και ..μουσικό πρόγραμμα, οπότε θα καταλάβετε.
3. Ποιο είναι το ταξίδι των ονείρων σας ;
   Τώρα ξύνετε πληγές, ποιο να πρωτοπω; Ας πω το Παρίσι...
4. Μαγειρική ή ζαχαροπλαστική ;
   Και τα δυο ,φανατικά!
5. Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία ;
   Με διαφορά "της κακομοίρας" δηλαδή ο απίστευτος Ζήκος!
 6. Τι κάνετε όταν βαριέστε ;
   Πιάνω ένα βιβλίο, φάρμακο κατάλληλο δια πάσαν νόσον...
 7. Είστε καλή νοικυρά ; (και δούλα και κυρά; χαχα)
    Ε; Γκουχ,γκουχ, πώς είπατε; Αυτές οι άτιμες οι ιώσεις βουλώνουν τ' αυτιά και δεν ακούω ώρες ώρες τίποτα...
 8. Ποιο είναι το αγαπημένο σας junk food ;
    Το σουβλάκι.
 9. Τι χρώμα είναι η αγαπημένη σας μπλούζα ;
    Καφέ είναι οι μισές μου μπλούζες.
 10.Αν έπρεπε να μετακομίσετε σε μια χώρα στην Ευρώπη,ποια θα διαλέγατε ;
     Σε κάποια μεσογειακή,δε θα μπορούσα να ζήσω χωρίς ήλιο κι σε που υπάρχει φόβος για σοβαρές παρενέργειες αν πας από το απόλυτο μπάχαλο στην απόλυτη οργάνωση με μιας.
11. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα ; Εεε;
      Όχι, σε καμία περίπτωση!


     Αυτά... Πλάκα δεν έχει; Τώρα πρέπει να γράψω τις δικές μου ερωτήσεις  και να βρω άλλους 11 να τις απευθύνω. Κρατώ κάποιες από τις παραπάνω κι έχουμε και λέμε:

1. Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε και σας άρεσε;
2. Ποιο τραγούδι σιγοτραγουδάτε τελευταία;
3.Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
4.Και ποια ξένη;
5.Ποιο είναι το ταξίδι των ονείρων σας;
6.Αν έπρεπε να μετακομίσετε σε μια χώρα στην Ευρώπη ποια θα διαλέγατε;
7.Αν ερχόμουν στον τόπο σας που θα πηγαίναμε και τι θα μου δείχνατε πρώτα;
8.Αν τα χρήματα δεν ήταν πρόβλημα,ποια δουλειά θα θέλατε να κάνετε;
9.Υπάρχει κάτι που φοβάστε;
10.Πείτε μια φράση που να αντιπροσωπεύει τον τρόπο που σκέφτεστε.
11.Κάντε μια ευχή.

Και προσκαλούνται οι:
Andria
Κική
Λίζα
Άννα
Λαμπρινή
Μαρία Βιλλιώτη
Κορίτσια για σπίτι
Κατερινάκι
Φανή
Ρένα
mia


  Στο δεύτερο μέρος έχουμε μουσική με το μουσικό βραβείο που μου χάρισε η Λίζα. Λιζακι σ'  ευχαριστώ πολύ!

Ακούστε πρώτο ένα τραγούδι για το Μάρτη, με τη  μαγική φωνή του Παντελή Θαλασσινού που κρύβει στους στίχους του όλη την ελπίδα για αναγέννηση της φύσης κι όχι μόνο...


Ας συνεχίσουμε ανοιξιάτικα :
 "Άνοιξη"  με την ιδιαίτερη φωνή του Σταύρου Σιώλα.
"Η Άνοιξη " με την μοναδική Φωτεινή Δάρα.
" Άνοιξη" η Γλυκερία κι ο Δημήτρης Ζερβουδακης αγγίζουν την ψυχή μας.
 " Κάθε Μάρτη ,κάθε Απρίλη ,κάθε Μάη..." Λατρεμένος Γιάννης Πουλοπουλος


Μη μου φεύγετε ,έχει και τρίτο μέρος!
Το Κατερινακι μας κάνει διαγωνισμό με θέμα το μοβ. Λέω να πάρω κι εγώ μέρος με ό,τι πιο μοβ έχω φτιάξει τελευταία, να σετ για κουζίνα με ξύλο κοπής, θήκη για χαρτοπετσέτες, γουδί και πιάτο που κρεμιέται στον τοίχο. Σε όλα έχω κάνει παλαίωση και ντεκουπάζ με ριζόχαρτο.




 Αυτά γι' απόψε, αν είστε ακόμα εδώ, τι να πω; Θαυμάζω την υπομονή σας! 

65 σχόλια:

  1. Νικουλίνι μουυυυυυ!!!!! ο Ζήκος είναι η αγαπημένη μας!!! Φαντάσου ότι σχεδόν καθιερωμένα όταν είμαστε στις μαύρες μας καθιερώνουμε βραδιές Ζήκος!!!! Χα χα χα!!! Το Σετ κουζίνας, έγινε απίστευτο!!! Μπράβο σου βρε νοικοκυρεμένο, πολυτάλαντο παιδί μου!!! Καλό ξημέρωμα να έχετε!!! Φιλάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι μοναδικος ο Ζηκος όσες φορες κι αν τον έχουμε δει!! Ευχαριστω κοριτσακι μου, όπως είδες εγω αφαίρεσα την ερωτηση που ...κλείνει σπίτια από το δικο μου ερωτηματολόγιο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ειρήνη από Πειραιά7 Μαρτίου 2012 - 11:35 μ.μ.

    Νίκη γειά σου και πάλι. Μόλις πριν 5΄, σου έγραψα ένα σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση, την ώρα που έβαζες την σημερινή. Ωραίο το ντεκουπάζ, σκεπτόμουν να το επιχειρήσω, μέσα σ΄όλα τ΄άλλα.
    ΒΥΤΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΒΥΤΙΝΑ. Προχθές ήμασταν εκεί κι έβρεχε και τώρα δεν βλέπω την ώρα πότε θα ξανάρθω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου χαρηκα πολύ με όσα μου γραφεις,σου έστειλα και μέιλ.
      Ελπίζω να τα πούμε πολύ συντομα κι από κοντά και να κανουμε και ντεκουπαζ παρεα!

      Διαγραφή
  3. ΑΧ, ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΥΤΙΑ ΒΟΥΛΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΩΣΕΙΣ[ 7]
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!!!!!
    ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΙΛΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!
    ΕΒΑΛΕΣ ΩΡΑΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες βρε Ρένα μου τι παθαινει ο ανθρωπος στα καλά καθούμενα;
      Θα περιμένουμε τις δικές σου απαντησεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αχ βρε Νίκη γέλασα με τις απαντήσεις σου... λόγω ίωσης δεν ακούω κι εγώ τελευταία!!!
    Τι όμορφα τα μωβάκια σου! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι παιδί μου άτιμο πράγμα αυτες οι ιώσεις,πρέπει να φυλλαγόμαστε!
      Ευχαριστώ, φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Κι εμείς τις επιλογές σου ειδικά και γενικά!
    Φιλάκια πολλάάάάάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλοίμονο,τό'χουμε πει ότι δε θα συμπεθεριάζαμε αλλιώς...
      Φιλάκια κι από μένα!!

      Διαγραφή
  6. Όλα τα προηγούμενα τα παραλείπω και σταματώ στα καλλιτεχνικά. Όσο πας και "σκίζεις". Στο decoupage, εννοώ.Καλή επιτυχία να έχεις στον διαγωνισμό του μωβ. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλη μου τιμή τα λόγια σας κυρία μου!
      Καλά να περασετε στην εκδρομή σας!!

      Διαγραφή
  7. Καλως σε βρήκα ΝΙΚΗ... με τα βραβεια σου και τα παιχνιδακια σου...μια χαρά απάντησες ..αλλα και πολύ όμορφα ειναι και τα μώβ σου για τον διαγωνισμό στο Κατερινακι..σου ευχωμαι επιτυχία...φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νικούλα μου από την όμορφη Βυτίνα!!! Δεν πειράζει που δεν πρόλαβες την ανάρτησή μου για την συνέντευξη!!! Ήδη απάντησα στις ερωτήσεις δύο φίλων από την γειτονιά μας, αλλά θα απαντήσω και στις δικές σου, έστω και από δω!!!σ'ευχαριστώ γλυκούλα μου!
    1. Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε και σας άρεσε;:Έλληνες οι Γιοί των θεών /Γερ.Καλογεράκη.
    2. Ποιο τραγούδι σιγοτραγουδάτε τελευταία;:you will never know, I will never show, what I feel, what I need from you, No ,No, love me, love me , love mmmmmmmm........
    3.Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;:Η δασκάλα με τα χρυσά μαλλιά.
    4.Και ποια ξένη;:Avatar
    5.Ποιο είναι το ταξίδι των ονείρων σας;:Στο Περού!
    6.Αν έπρεπε να μετακομίσετε σε μια χώρα στην Ευρώπη ποια θα διαλέγατε;Paris!
    7.Αν ερχόμουν στον τόπο σας που θα πηγαίναμε και τι θα μου δείχνατε πρώτα;: Την παραλία μας!! Θεσσαλονίκη, Τον Όλυμπο, Κατερίνη!!
    8.Αν τα χρήματα δεν ήταν πρόβλημα,ποια δουλειά θα θέλατε να κάνετε;Ευτυχώς , αυτή που κάνω:Ζωγράφος!
    9.Υπάρχει κάτι που φοβάστε;:Εκτός από τον σεισμό που τρέμω,τους κακούς ανθρώπους επίσης!
    10.Πείτε μια φράση που να αντιπροσωπεύει τον τρόπο που σκέφτεστε.:Αυθόρμητα!
    11.Κάντε μια ευχή.:Ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά της Ελλάδας μας.
    φιλάκια γλυκούλα μου! σ'ευχαριστώ και πάλι για την τιμή να με επιλέξεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου σ'ευχαριστώ για την ανταπόκριση!
      Οι επιλογες σου δείχνουν έναν ευαίσθητο,αυθόρμητο άνθρωπο με ποιότητα! Όχι ότι αμφεβαλα δηλαδη...συχνα τα έργα μας μιλού για μας πολύ περισσότερο από τα λόγια!
      Στελνω την αγαπη μου και τις ευχές μου να μη βρεθεί τιποτα κακο στο δρόμο σου!

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστώ Νίκη μου,θα παίξω σίγουρα!
    Τα μωβ σου είναι τέλεια!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμεση ανταπόκριση,τις διαβασα τις συνεντευξεις σου πρωί-πρωί και ξεσηκώθηκα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΩΒ ΣΕΤ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!!!
    ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΡΑΙΟ!!!!!! ΤΟΥ ΕΒΡΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΙΟ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ!
    ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου χαίρομαι που σου αρέσει!
      Ο ζήκος δεν παίζεται, μας φτιάχνει το κέφι όπως και τα τραγούδια της Άνοιξης!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Νίκη μου, τι ονειρεμένο decoupage είν' αυτό!!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι, θα ξεχωρίζει σίγουρα....
    Όσο για το δούλα και κυρά.... έχω κι' εγώ μια ίωσηηηηηηηη....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου είναι μεταδοτική η ατιμη η ίωση,αλλά αν κρινω από το παλάτάκι σου που είδα εσύ δεν έχεις φόβο,μπορεις να απαντησεις με κάθε ειλικρίνια!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. Πλούσια η ανάρτησή σου με ενδιαφέρουσες πληροφορίες!!!
    Το decoupage σου τόσο όμορφο και το μωβ, αγαπημένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαίρη μου,σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  13. Νικούλα ευχαριστώ για την επιλογή...θα μπει στα προσεχώς! Πέρασα δύσκολη νύχτα όπως είδες...κυνηγώντας τις μαθήτριες!Ήρθα να ηρεμήσω πριν μπω στην τάξη να δω το χαμό που έγινε χθες!Μου άρεσαν και τα τραγούδια σου αλλά και οι δημιουργίες σου...Το μωβ σ'όλο του το μεγαλείο!!!Μπράβο κοριτσάκι,έχουμε το ίδιο πρόβλημα στ'αυτιά...χαχα...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μαθήτριες είναι αυτες; Οφειλουν να προσέλθουν με τους κηδεμόνες τους και να επιβληθούν οι ανάλογες ποινές!
      Το προβλημα στα αυτιά παίρνει διαστασεις επιδημίας καθώς βλέπω! Χα,χα!
      Φιλιά Μαρακι μου!

      Διαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΗ ΜΟΥ !!!!ΚΑΛΟΡΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΩΒ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφη ανάρτηση και καθόλου κουραστική.Καλημέρα Νικη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πιτσινάκι, είσαι πολύ ευγενική!

      Διαγραφή
  16. Νίκη μου
    Καλημέρα
    Μπράβο για το βραβείο.Οι δημιουργίες σου άριστες!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαντρίνα μου χαίρομαι που σου αρέσουν,είσαι από τα ατομα που θαυμάζω στο ντεκουπάζ και "κλεβω" ιδέες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Μπράβο Νίκη! Πανέμορφο το μωβ σετάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες Βέφα μου στο σπιτάκι μου!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  18. πολυ ομορφο σετ!Μ αρεσουν τα παλ χρωματα τους, η παλαιωση τους και το διακριτικο αποτελεσμα!!!
    Να σαι καλα Νικη μου!(χθες παραλιγο σωθηκες στην εμπολεμη ζωνη)χαχαχαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το συζητας,λαχταρησα κι εφυγα άρον-άρον μη με πάρει καμια αδέσποτη!
      Τι ομηρική μάχη ήταν αυτη; Θα μεινει στην ιστορία της γειτονιάς μας και θα τη μαθαίνουν τα παιδια μας μετα από χρόνια,όταν αυτα θα συνεχίζουν τα μπλογκ μας! Χα,χα!
      Φιλιά Μισιρλού μου!

      Διαγραφή
  19. Ειρήνη από Πειραιά8 Μαρτίου 2012 - 4:30 μ.μ.

    Νίκη, καλημέρα. Ευχαριστώ για την πρόσκληση για ντεκουπάζ, όταν ξανάρθω, γιατί βρήκα τελικά που είσαι. Ήσουν μπροστά στα μάτια μου στη Βυτίνα, αλλά μόλις προχθές έμαθα για σένα και το μπλογκ, μέσω άλλου μπλογκ και μάλιστα το βράδυ μετά την επιστροφή μας από τη Βυτίνα. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Δεν έχω πάρει το e-mail, που λες.
    Υ.Γ. Από ιώσεις φέτος άλλο τίποτα. Μας έχουν πάρει εργολαβία ως οικογένεια. Βέβαια σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να αποδεικνύονται και βολικές!!! ( Ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου κάτι γίνεται, διαπιστώνω ότι κι άλλα μειλ μου δεν έχουν φτασει ενω σ'εμένα φαίνονται ως απεσταλμένα. Τέλος πάντων σημασία εχει ότι θα επικοινωνούμε κι ισως καταφερουμε να τα πούμε κι από κοντα!
      Όσο για τις ιώσεις ακόμα και τα πιο ασχημα έχουν καμιά φορα και τις θετικές πλευρες τους!

      Διαγραφή
  20. Μια χαρά η συνέντευξη!
    Πολύ ωραία και ρομαντική η μωβ-συμμετοχή σου!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'αυτα και μ'αυτα θα μεινουν άνεργοι όλοι οι δημοσιογράφοι! Χα,χα!
      Ευχαριστώ Βέρα μου!

      Διαγραφή
  21. ωραια συνεντευξη!!!!!Νομζω οτι εχει πεσει πολυ ιωση τελευταια και βουλωνουν τα υτια μας!χαχαχα!Το σετ απιθανο!Καλη επιτυχια Νικη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η εποχή των ιώσεων Ευα μου,τι να κάουμε;
      Ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  22. ΖΙΚΟς..οταν βαζει την ταινια..ποπ κορν..ολοι στοματσαδα κατω..και πολυ γελιο..μου αρεσε πολυ το σετ..και ιδιως που το κανες ασπρο τη βαση..να σαι καλα..και καλη συνεχεια στις επομενες φιλες..σε φιλω γλυκια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένη ταινία,πράγματι!
      Χαιρομαι που σου άρεσε το σετακι, το χρωμα της βασης είναι αναγκαστικά λευκό αφού έχω χρησιμοποιήσει ριζόχαρτο, άντε να ήταν καποιο απαλο χρωμα,αλλά και πάλι σε πολύ ανοιχτη απόχρωση.
      Φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  23. Μοναδικός ο Ζίκος θα συμφωνίσω μαζί σου. Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου στον μωβ διαγωνισμό. Είναι πραγματικά απίστευτη δουλειά .Μπράβο μπράβο μπράβο. Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερινάκι μου,ήταν μια όμορφη προκληση ο διαγωνισμος!

      Διαγραφή
  24. Σ'ευχαριστώ πολύ Νικούλα μου γλυκιά!!!Και γω δεν έπεσα έξω στις εκτιμήσεις μου για σένα!!!Ένας ευαίσθητος , καλοκάγαθος, αγνός, άνθρωπος της προσφοράς!!Μου αρέσεις πολύ!!!Καλή επιτυχία και στον διαγωνισμό του Μωβ!!Υπέροχα τα έκανες όλα, αλλά λάτρεψα το γουδί σου!!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φιλενάδα ήρθα κι εγώωω!προλαβαίνω έτσι δεν είναι;;!!!!Για την ταινία συμφωνώ κι εγώ!οι δημιουργίες σου είναι πολύ πολύ όμορφες!!τελευταία μ'αρέσει πολύ το μωβ!!!!Θα παίξω σύντομα promise!!!!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλειο το πλήρες σετ που μας έδειξες!! Πολύ όμορφα τα διακόσμησες!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ευγενία μου, φιλιά και στα δυο κορίτσια για σπίτι!

      Διαγραφή
  27. πωπω πάλι το έκανες το θαύμα σου!!!!!!!την τεχνική του ντεκουπάζ την παίζεις στα δάχτυλα!!εύγε!είσαι χρυσοχέρα!!πολλά φιλάκια!!καλή επιτυχία με το διαγωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα δαχτυλα δεν το λες, αλλά το προσπαθω και κυρίως το απολαμβάνω!
      Πολλά γατοφιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Νίκη μου, καλημέρα! Πόσο όμορφο το παιχνίδι των ερωτήσεων και των απαντήσεν που μας έδωσες! Έχεις τον τρόπο σου να απαντάς και βέβαια, πολύ χιούμορ! Όσο για το αν είσαι καλή νοικοκυρά, αυτό είναι κάτι που το βλέπουν οι άλλοι... Μια τέλεια μανούλα, με διάθεση για προσφορά, με ότι αυτό συνεπάγεται! Το υπέροχο μωβ σετάκι σου για την κουζίνα τα μαρτυράει όλα! Είναι πολύ χαρούμενο κι ανοιξιάτικο. Σου στέλνουμε πολλά φιλιά και την αγάπη μας!
    Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Αντώνη μου,πάντα με τα καλά σου λόγια!!
      Σας ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά κι από εμάς!

      Διαγραφή
  29. Συμφωνώ ότι στις μέρες μας είναι "απαραίτητα" ΄τετοια είδους παιχνίδια για να ερχόμαστε όλοι πιο κοντά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρο μου τι θα έλεγες να πάρεις κι εσυ τη σκυταλη στο παιχνίδι;
      Θα ήταν πολύ ενδιαφερον!

      Διαγραφή
  30. Νίκη μου καλημέρα και καλώς σε βρήκα!!! οι δημιουργίες σου είναι πραγματικά όμορφες!!!!
    Το δε χιούμορ σου απίστευτο!!!!
    Αν θέλεις έλα από το σπιτάκι μου θα σε περιμένει γλυκός χαλβάς σιμιγδαλένιος!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλβας; Ερχομαι τρεχοντας!
      Καλως όρισες Βαλαντη μου!

      Διαγραφή
  31. Ειρήνη από Πειραιά11 Μαρτίου 2012 - 1:31 μ.μ.

    Καλημέρα Νίκη, καλή Κυριακή. Τι κάνεις; Τι κάνει αγαπημένη μου Βυτίνα; Διάβασα στο μετεό, ότι θα χιονίσει καλά, αύριο και την Τρίτη. Αν δεν χιονίσει στη Βυτίνα, που θα χιονίσει άλλωστε; Έ ψυχή μου, και να ήμουνα εκεί να το βλέπω, ν΄ανοίξει η καρδιά μου.
    Πότε θα βάλεις καινούργια ανάρτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου χιονισε ήδη! Το πρωί ξυπνήσαμε κι όλα ήταν ασπρα,μετα το γυρισε σε βροχή και τώρα επιασε πάλι χιόνι!
      Ακούω τη λαχταρα σου για το χιονισμένο τοπίο και ντρεπομαι να πω ότι εχουμε νοσταλγήσει πια μια ηλιολουστη μερα...
      Φιλιά!
      Αναρτηση ισως ανεβασω το βραδυ,αν προλαβω.

      Διαγραφή
  32. Καλή εβδομάδα σου εύχομαι Νικούλα μου!!! Σ'ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο!!!!Φιλάκιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ειρήνη από Πειραιά11 Μαρτίου 2012 - 7:11 μ.μ.

    Η αλήθεια είναι ότι και φέτος στον Πειραιά, έχει βρέξει πάρα πολυ. Λονδίνο γίναμε!! Από το μεσημέρι πάλι βρέχει και αύριο τα ίδια. Όμως το χιόνι έχει άλλη ομορφιά. Πόσο μάλλον να περπατάς στο χιονισμένο ελατόδασος. Μαγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φανταστικα τα εργα σου, με υπεροχα χρωματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή