Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Πάλι εδώ με κερασματα και βραβεία

        Καλοί μου φίλοι καλησπέρα,
    έλειψα αρκετές μέρες από τη γειτονιά και μου λείψατε! Λίγο η κούραση, λίγο οι απανωτές ιώσεις των παιδιών μ' έκαναν να μην έχω κουράγιο ούτε τον υπολογιστή ν' ανοίξω... Ήταν κι αυτή η ανάρτηση η εκατοστή κι είπα πως πρέπει να' ναι ξεχωριστή, υστέρα όμως κατάλαβα πως τα ξεχωριστά κρύβονται μέσα στα απλά ,στα καθημερινά και στα αγαπημένα μας...
        Ας μη φλυαρίσω άλλο, έχω αφήσει πίσω πολλά. Ξεκινώ μ' ένα κέρασμα για τη  το γιο μου που γιορτάζει σήμερα , και μαζί εύχομαι χρόνια πολλά και σ' όποιον άλλον γιορτάζει ,ιδιαίτερα στη Χαρά μας που εύχομαι να είναι σύντομα πάλι στην παρέα μας.
      Έφτιαξα ραβανί ,που δεν είχα ξανακάνει άλλη φορά και έγινε τέλειο! Άρεσε πολύ σε όλους μας! Η συνταγή είναι από εδώ, δοκιμάστε τη!

      Και πάμε τώρα στα βραβειάκια μας που έφτασαν και στη δική μου πόρτα όλες αυτές τις μέρες.
Το πρώτο ήρθε από τη Χαρά και τη Φανή :

Το δεύτερο από την purpleleath:

Το τρίτο από τη Λίζα:

Και το τέταρτο από την Κική :





   Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ, και μόνο που με σκέφτεστε  μου δίνει μεγάλη χαρά!
Στο δεύτερο μέρος συνοδεύονται από ερωτησούλες.

Αγαπημένο τραγούδι: Λατρεύω τη φωνή του Χρήστου Θηβαίου, έχω λιώσει τα cd του, ειδικά στο αυτοκίνητο, μέσα στα χειμωνιάτικα τοπία. Διαλέγω να σας αφιερώσω αυτό, που με εκφράζει ως την τελευταία του λέξη.



Αγαπημένο επιδόρπιο: Τα γλυκά, ειδικά τα σοκολατένια.

Τι με εκνευρίζει : Είναι πολλά και προσπαθώ να αποστασιοποιούμαι απ'  αυτά. Και μόνο κλείνοντας την τηλεόραση γλυτώνω από τα περισσότερα.

 Όταν είμαι αναστατωμένη: Φαίνεται από μακριά, χάνω το μπούσουλα.

Αγαπημένο κατοικίδιο: Δεν έχω κατοικίδια, πάντα με γοήτευαν οι αδέσποτες ψυχές που κρύβουν την αγάπη για την περιπέτεια κάτω από τις ταλαιπωρημένες γούνες τους... Τα φρόντιζα όταν τα συναντούσα, ώσπου να ξαναρχίσουν το ταξίδι. Τελευταία έχουμε συχνό επισκέπτη έναν κοκκινολαίμη που έρχεται και τσιμπάει ψιχουλάκια στο παράθυρό μας χωρίς να τρομάζει όταν πλησιάζουμε το τζάμι!
  Μαύρο ή άσπρο : Άσπρο μαζί με χρώμα.

  Μεγαλύτερος φόβος: Η αρρώστια και το πρόωρο τέλος.

 Στάση ζωής : Προσπαθώ να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο.

 H τελειότητα για μένα: Να έχω υγεία κι αυτούς που αγαπάω κοντά μου.

 Ένοχη απόλαυση: Δεν νιώθω ενοχές για τίποτα.

Κάποιες τυχαίες σκέψεις.
Σκέφτομαι  τελευταία ότι αφού καταφέραμε να ρημάξουμε και να ξεζουμίσουμε  τον ταλαίπωρο πλανήτη μας,θα περίμενε κανείς τουλάχιστον να ευημερούμε και να μην είχαμε άλλα προβλήματα να μας απασχολούν. Δυστυχώς όμως, πάλι γυρνάμε εκεί απ' όπου ξεκινήσαμε.
 Μάλλον τώρα είμαστε σε ακόμα χειρότερη θέση από ότι μερικές δεκαετίες πριν, τότε υπήρχε πιο πολύ φτώχεια αλλά  υπήρχε κι ελπίδα, όνειρο για κάτι καλύτερο και αγωνιστική διάθεση.
Ακούω να αναφέρονται όλοι στο ενδεχόμενο μιας χρεοκοπίας ως το μεγαλύτερο κακό, άραγε το να χάσουμε την αξιοπρέπειά μας και την ανεξαρτησία μας είναι πιο μικρό κακό;
Παρόλα αυτά πότε δε σκέφτηκα αυτό που μου λένε πολλοί "σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας". Ίσως  μέσα από τα δύσκολα να μάθουν να παλεύουν κι ίσως να λείψουν από το δρόμο τους οι ιλουστρασιόν σειρήνες που βλέπαμε εμείς χρόνια τώρα και χάναμε την πορεία μας...
 Να είναι μόνο γερά, αυτό θέλω.

Αυτά από μένα, δεν ξέρω σε ποιόν να πρωτοδώσω τα βραβεία, όλοι τα αξίζετε, όλα τα blog τα αγαπώ, όλοι είστε δημιουργικοί και πολυτάλαντοι και κυρίως όλοι είστε μια ζεστη παρέα!
Επομένως όποιος θέλει θα είναι χαρά μου να τα πάρει !

44 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Νίκη μου να χαίρεσαι τον γιό σου και να τον δεις όπως επιθυμείς.Περίμενες να μαζέψεις τα βραβεία, για να κάνεις ανάρτηση;Σου εύχομαι να τα πολλαπλασιάσεις.Πολλά φιλιά και ιδιαίτερα στον εορτάζοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα Νίκη! Να χαίρεσαι τον γιόκα σου !!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαίρεσαι το κούκλο σου Νίκη κι εύχομαι όλα καλά και γι'αυτόν και για την μαμά φυσικά!Οι σκέψεις σου με βρίσκουν σύμφωνη.Φιλιά πολλά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΕ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΑΚΙ ΡΕΒΑΝΙ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΩ!!!!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Νίκη μου για το αγοράκι σου!!!!!! Με υγεία τα βραβεία σου... και όταν βρείς χρόνο περνάς και πέρνεις και το Βραβείο Αγάπης από το δικό μου σπιτάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς την και congrats για τα νέα βραβεία!Χρόνια πολλά και καλά στο γιο σου!Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να χαίρεσαι το γιό σου!!όλα τα καλά σας εύχομαι!!πάντα να παίρνεις όμορφα βραβεία κι ευχάριστες εκπλήξεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τον χαίρεσαι φιλενάδα τον γιόκα σου...να είναι γερός και δυνατός...όπως και οι κοράκλες σου...και όλοι όσοι αγαπάς...για να τον καμαρώνουν!!! Σε φιλώ και σου κάνω και μια μεγάλη αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχομαι ολοψυχα ο γιος σου να ειναι γερός κ δυνατός.. σε σενα ευχομαι παντα να εχεις ομορφα βραβεια κ όλα όσα επιθυμεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύχρονος και καλόχρονος να είναι! Γλυκιά η ζωή του όπως το ραβανί που θα το τιμήσω βεβαίως διότι είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΙΚΗ ΜΟΥ !!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΟΘΕΙ!!!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ.
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΟΨΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νίκη πεντανόστιμο το ρεβανι αλλα και τοσο γλυκα τα βραβειακια σου!!!
    Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πω πω νοστιμιες..χρυσο το χρωμα του..και υπεροχο στη γευση..με γεια τα βραβεια..και αλλα τοσα..να περνας καλα..καλη συνεχεια..και χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν..φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΣΟΥ ...Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΑΓΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ...ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τον χαίρεσαι!!
    Μπραβο για τα βραβεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νικούλα να χαίρεσαι τον γιόκα σου!!
    Το ραβανί φαίνεται απίθανο , λέω να το δοκιμάσω και εγώ!!
    Συγχαρητήρια για την πληθώρα των βραβείων!!
    Και έχεις δίκιο ... υγεία πάνω από όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου!
    Να λάμπει πάντα από χαρά, όπως λέει και το όνομά του!
    Και πάνω απ' όλα να είναι γερός ..... όλα τ' άλλα θα τα καταφέρουμε. Θα δυσκολευτούμε αλλά θα τα καταφέρουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κορίτσια μου!!
    Να είστε καλά!!

    Να σας πω επίσης ότι σε αυτή τη γιορτή είστε οι μόνοι μας επισκέπτες, το χιόνι δεν άφησε κανέναν άλλο να έρθει, γι' αυτό πάρτε κανένα κομμάτι γλυκό γιατί θα τα φάω όλα μόνη μου και θα γίνω άλλη τόση! Χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπημένη μας Νίκη, περάσαμε κι εμείς από το "Ονειροποιείο" για ν' αφήσουμε ζεστές ευχές αγάπης στο μοναχογιό σας. Να χαίρεστε το παλικάρι σας και να το καμαρώσετε όπως επιθυμείτε! Να έχει υγεία, χαρά και κάθε πρόοδο στο σχολείο!
    Σ' ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο γλυκό σου!
    Φιλιά σε όλη την οικογένεια!

    Με την αγάπη μας,
    Αντώνης-Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νικη μου γλυκεια ειχες 2 κ απο εμενα απο την προηγουμενη αναρτηση μου αλλα δεν προλαβα να σου αφησω μνμ.φιλια πολλα πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύχρονο και ευλογημένο το παιδάκι σου...Νίκη...ωραίο το γλυκάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΝΙΚΗ ΜΟΥ , ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ! ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ!!!!!!!!!ΜΕ ΟΜΟΡΦΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΒΛΕΠΩ...
    ΕΧΕΤΕ ΧΙΟΝΙΑ; ΑΧ! ΚΑΘΑΡΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!!!!ΒΥΤΙΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΒΥΤΙΝΑ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Χαράλαμπε!!!Να τον χαίρεσαι Νίκη μου!!! τέλειο το ρεβανί σου!!φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο, με χιονοπόλεμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νίκη μου να το χαίρεσαι το αγόρι σου!!!! Πολύχρονος με υγεία, αγάπη , ευτυχία και δουλειά στην ζωή του!!!!Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νικη μου να χαιρεσαι το παιδακι σου και να το δεις οπως επιθυμεις!!!
    Καλοριζικα και τα βραβεια σου!!!!!!!
    Τη συνταγη σου μαλλον θα την παρω για να την φτιαξω τη Τσικνοπεμπτη στο μαγαζι μου!!!!!!! Φιλακια πολλα και περαστικα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα Νίκη μου!Να χαίρεσαι τον γιο σου και να τον καμαρωσεις όπως επιθυμεί! Το γλυκο σου φαινέται τοσο γιαμ γιαμ γιαμ γιαμ, να ΄χα 1,2,3 κομμάτια!!! Σου στέλνω πολλά φιλιά,ευχές και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΟΣ.
    Ακούω να αναφέρονται όλοι στο ενδεχόμενο μιας χρεοκοπίας ως το μεγαλύτερο κακό, άραγε το να χάσουμε την αξιοπρέπειά μας και την ανεξαρτησία μας είναι πιο μικρό κακό;
    ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ. ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΑΝΥΣΗΧΩ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ Σ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΔΙΚΟ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Nίκη μου Χροόνια Πολλά στο κούκλο σου να είναι πάντα γερός και καλότυχος - όπως και όλα τα παιδιά- Οσο για το ραβανί τι να πω πρέπει να είναι κόλαση... Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια σας πολλά!!! Να το χαίρεσαι το αστέρι σου κοριτσάκι μου όμορφο!!! Γερός και δυνατός να είναι!!! Το ραβανί σου φαίνεται να είναι παντανόστιμο!!! Θα πάρω ένα κομμάτι! Χα χα χα!!! Σε φιλώ γλυκά, να έχετε ένα τέλειο Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Νίκη μου τελικά είμαι ασυγχώρητη σε πήρα τηλέφωνο και δεν σκέφτηκα ότι γιορτάζει ο γιός σου. Λοιπόν έστω και λίγο αργά σου εύχομαι να τον χαίρεσαι νάναι πάντα γερός και καλότυχος, μαζί με τα άλλα τα παιδάκια σου και έτσι να είσαι αισιόδοξη και δημιουργική όπως πάντα. Η ζωή κύκλους κάνει για να είναι και ενδιαφέρουσα θα έρθουν και καλύτερες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Νίκη, χρόνια πολλά στον κανακάρη σου!!! Να χαίρεσαι και τα βραβεία σου και εύχομαι να τα εκατοστήσεις. Όσο για το γλυκάκι... το τρώω και τρέχουν τα σορόπιαααα.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Feliz Aniversário para seu filho.
    Muitas alegrias e felicidade para vocês.
    Boa semana!
    Beijinhos para todos.
    Brasil

    (⁀‵⁀,)
    ¸`⋎´
    ¸.•°`♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αχ αχ από που ν΄αρχίσω; Το ραβανί, αμάν αμάν τόσο λαχταριστό, όπως του πρέπει! Θέλω ένα κομμάτι απελπισμένα κλαψ.
    Το τραγούδι υπέροχο και ο Θηβαίος το ίδιο. Κι αυτή η φωτό του χιονιού... νοσταλγική. Μ' αρέσει.
    Φιλιά κορίτσι! Να είσαι καλά!
    Υ.Γ. τις ταινίες μπορείς να τις βρεις στο Jumbo στα είδη περιτυλίγματος και σε καλά βιβλιοπωλεία, που έχουν και είδη χειροτεχνίας. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρονια πολλα στο αγορακι σου, να ειναι γερο και δυνατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου όμορφο!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Το ραβανί σου φαίνεται ονειρεμένο, τόσο πολύ αφράτο...αχ!! Θέλω κι εγώ.Συγχαρητήρια για όλα αυτά τα βραβειάκια και το αγαπημένο μου: "Δεν νιώθω ενοχές για τίποτα"!!! θα το κάνω μοτο μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νίκη μου αν και καθυστερημένα να χαίρεσαι τον γιο σου και να τον καμαρώσεις οπως επιθυμείς!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να τον χαίρεσαι, Χρόνια του Πολλά!!! Συμφωνώ απόλυτα με τους προβληματισμούς σου...κι εγώ πιστεύω ότι έχουμε πολλές δυνατότητες, περισσότερες από όσες μας έχουν κάνει να νομίζουμε....άσε που αν ξαναρχίσεις από την αρχή, έχεις τουλάχιστον μια ελπίδα, μια προοπτική για το μέλλον....τέλος πάντων, μεγάλη κουβέντα αυτή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ ωραία και συγκροτυμένη ανάρτηση !!!
    Υπέροχο το ραβανί σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλή εβδομάδα καλό παιδί!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Νίκη να χαίρεσαι το παιδάκι σου!!!πολύχρονος!!!το γλυκό σου τέλειο!!!!!!μπράβο και για τα βραβεία σου!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. οοουυ...θεια...πολλα βραβεια!!!!
    οσο για το γλυκο,δε το συζητω...μου τρεχουν τα σαλια!!!χαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή