Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2012

Παίζουμε;

    Δε μπήκε καλά καλά η χρονιά κι η γειτονιά την υποδέχεται με ένα παιχνίδι! Ποιος θα πει όχι, ειδικά αφού κι αυτό το παιχνίδι μας βοηθά να γνωριστούμε λίγο καλύτερα. Παίρνω την πρόσκληση από την Κατερίνα και βρίσκω τα 10 πιο αγαπημένα του 2011,δεν πιστεύω να πειράζει αν τελικά βγουν λίγα παραπάνω,έτσι;
Αγαπημένο βιβλίο: Μου αρέσει πολύ να ψάχνω στους πάγκους και στα ράφια των βιβλιοπωλείων να βρω ποιο βιβλίο θα είναι το επόμενο που θα μου κρατήσει συντροφιά και να πιάνω κουβέντα με άλλους, συνήθως αγνώστους, που κάνουν το ίδιο, ανταλλάσσοντας γνώμες κι απόψεις. Σε μια τέτοια κουβέντα ένας κύριος μου είπε για το "Η ιστορία του γάτου που έμαθε σ' ένα γλάρο να πετάει" ότι είναι ό,τι πιο τρυφερό έχει διαβάσει τελευταία, κι είχε δίκιο!
  Δε μπορώ να μην αναφέρω ,όμως, και τα "Σταυροδρόμια" ένα βιβλίο γραμμένο από την φίλη Μάγδα, που επίσης το αγάπησα πολύ!

Αγαπημένη πόλη: Ποια άλλη; Το Ναύπλιο.



Αγαπημένο γλυκό: Η θεϊκή τροφή μακράν, αλλά και σε όλα τ' άλλα δε λέω όχι ,αρκεί να μην είναι πολύ γλυκά τόσο που να σε πνίγουν.

Αγαπημένο φαγητό: Οτιδήποτε ξαπλώνει να ψηθεί πάνω σε μια ψησταριά: κρέας, λαχανικά και κυρίως ψάρι.
Τσιπούρα με αλάτι στα κάρβουνα

Αγαπημένο άρωμα: Ήταν το δώρο του καλού μου την Πρωτοχρονιά του 11 και το λάτρεψα, παρόλο που συνήθως προτιμώ κάτι πιο ελαφρύ ,σαν το light blue.
Nina Ricci Ricci Ricci Eau de Parfum 50ml
Αγαπημένες μπότες: Μαύρες ή καφέ ιππασίας με δυο πόντους τακούνι, η μεσούλα μου δε θέλει ούτε παραπάνω ούτε λιγότερο.

Αγαπημένο  blog:  Όλα όσα παρακολουθώ και μάλιστα τα δημιουργικά, τελευταία πάντως απολαμβάνω ιδιαίτερα τα κείμενα του Γ.Μακριδάκη που δημοσιεύονται στο ΜΠΑΛΟ . Μάλλον νιώθω να με αφορούν περισσότερο λόγω κοινών βιωμάτων στην ελληνική επαρχία.

Αγαπημένος προορισμός: Ένα νησί το καλοκαίρι, μια μονοήμερη εκδρομούλα ολοχρονίς  και οι μαγικές πόλεις της Ευρώπης στα όνειρά μου - σε κάποιες έχω πάει, μα δεν έπαψα να τις ονειρεύομαι.

Αγαπημένο μέρος για καφέ: Οπουδήποτε έχει ωραία θέα και καλή συντροφιά.

Αγαπημένη ανάρτηση: Δική μου; Νομίζω η Γυάλινη Πολιτεία, αλλά βέβαια...  "είναι όλες τους παιδιά μου".

 Αυτά από μένα. Με πολύ ενδιαφέρον διαβάζω και τις δικές σας απαντήσεις στο παιχνίδι ,κι ας μην προφταίνω να σχολιάζω πάντα. Όσο για τη συνέχεια, όποιος αφήσει σχόλιο κι έχει διάθεση συνεχίζει!


20 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ ΑΥΤΑ.
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!!!!!!
    ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναύπλιο και....ξερό ψωμί!!!!Αμετανόητη και ακούνητη. Όσο για τις απόψεις σου περί....γάτου και γλάρου, συμφωνώ απολύτως μαζί σου.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απόλυτη συμφωνία σ όλα (ήταν εκπληξη;)εκτός των βιβλίων που αναζητούνται...
    ΑΧ ΝΑΥΠΛΙΟ,νυχτιάτικα...
    Φιλάκια Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερίζω τις γειτόνισσες που ξενύχτησαν για τα καλά χθες, απ' ότι βλέπω!
    Όσο για τα βιβλία, η ιστορία του γάτου θεωρείται παιδικό ή μάλλον εφηβικό βιβλίο, εγώ όμως το διαβασα με μεγάλη ευχαρίστηση και το κρατησα στα δικά μου βιβλία, όχι στων παιδιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία ξεκινάει ο χρόνος...δυο βιβλία για να διαβάσω όπως και δήποτε στη λίστα μου!!! Λες να δώσουμε ραντεβού σε κανένα βιβλιοπωλείο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να δώσουμε, να δωσουμε!
    Αν μοιράσουμε την απόσταση που βγαίνει,στη Λάρισα ή πιο πάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χμ, το βιβλίο που αναφέρετε "Η Ιστορία του γάτου που έμαθε σε ένα γλάρο να πετάει" είναι ωραία; Θα ήθελα να την διαβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι Δημητρούλα μου είναι πολύ ωραίο και ιδανικό για την ηλικία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να σε καλα φιλη μου..πολυ ομορφα στοιχεια του εαυτου σου..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!
    ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΓΥΑΛΙΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΟΥ....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νικη μου καλη χρονια!!!!!!!!!
    Χαρηκα που σε γνωρισα καλυτερα μεσα απο το παιχνιδι!!!!!! Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν και δεν μου αρέσει το ψάρι, η φωτογραφία με εκανε να ζηλέψω!! Για Ναύπλιο μέσα είμαι και εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επιτέλους μπήκα!! ας ελπίσω ότι αυτή τη φορά θα κρατήσει το σχόλιό μου!!Χρόνια σου πολλά Θεοφανούλα μου!!!Να είσαι τυχερή, υγιής, χαρούμενη και να μη σου λείψει τίποτα γλυκούλα μου!!!όπως και στην υπόλοιπη οικογένεια! Να την χαίρεσαι Νίκη μου!! Είσαι όπως ακριβώς περίμενα! (από το παιχνιδι)Χαίρομαι που γνώρισα έναν ευαίσθητο, αξιόλογο Άνθρωπο, με τα ίδια ενδιαφέροντα με μένα!!Καλή χρονιά και ευτυχισμένη!!! φιλάκια σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νίκη καλή χρονιά! Όλες σου οι αναρτήσεις είναι πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νικούλα μου!!!!! Με τη φωτογραφία της σοκολάτας νομίζω ότι με προκαλείς για βουτιά!!!! Χα χα χα!!! Να χαίρεσαι τη Θεοφανούλα σου!!!! Δεν το ήξερα η κακούργα και άργησα αλλά οι ευχές είναι ολόψυχες και το ξέρεις!!!!!! Φιλιά σε όλους κοριτσάρα μου!!!! Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νίκη μου χρόνια πολλά και καλή χρονιά εύχομαι!
    Μου αρέσουν πολύ οι επιλογές σου!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή εβδομάδα Νικούλα μου!!! Σε φιλώ γλυκά!!!! Καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου Νικη παιχνιδιαρα.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή