Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

Για το νέο χρόνο με αγάπη!




                                   ΚΑΛΗ  ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ !!!
  
   Μέσα από την καρδιά μου στέλνω τις ευχές μου για τη νέα χρονιά σε όλους  σας!
   Να έχουμε όλοι μας υγεία κι ανθρώπους κοντά μας να μας αγαπούν και να τους αγαπάμε!
   Να μην πάψουμε ποτέ να ονειρευόμαστε και να προσπαθούμε να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα,ό,τι κι αν συμβαίνει γύρω μας!

Λίγες μέρες πριν φύγει ο παλιός χρόνος ένα αγαπημένο blog, τα ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ, χάρισαν ένα πολύ όμορφο βραβείο προσφοράς κι αγάπης στα παιδιά. Ήταν μεγάλη μου χαρά που διάλεξαν κι εμένα να μου το δώσουν!

                                            
                                                Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
     Με τη σειρά μου θα ήθελα να το χαρίσω σε όλες τις μαμάδες της γειτονιάς μας. Έχουμε στην παρέα μας μέλλουσες μανούλες, μανούλες με μωράκια ,με παιδάκια στο σχολείο ή με μεγάλα παιδιά που ανοίγουν πια τα δικά τους φτερά στη ζωή, κι ακόμα γιαγιάδες, που είναι δυο φορές μαμάδες! Όλες αυτές που χαρίζουν κάθε μέρα την αγάπη τους απλόχερα!
    
     Μαζί με τα παιδάκια μας ας αγκαλιάσουμε και το νέο χρόνο ,που δυο ημερών μωράκι είναι κι αυτός, κι ας του τραγουδήσουμε ένα νανούρισμα  να γλυκάνει λίγο και να μας φέρει μόνο καλά...



30 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!!!
    Ότι επιθυμείς ο καινούριος χρόνος να σου φέρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη μου σ΄ευχαριστώ για τις ευχές και εγώ με τη σειρά μου εύχομαι για τη οικογένειά σου και σένα προσωπικά να έχετε υγεία χαρά προκοπή και πάντα να έχεις την ίδια διάθεση για δημιουργία για προσφορά και αγάπη σε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά κυρία Νίκη! Σας εύχομαι ο νέος χρόνος να είναι γεμάτος χαρά, αγάπη, υγεία και ότι άλλο επιθυμείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία, δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκιά μου Νίκη, τα είπες όλα τόσα περιεκτικά που δεν χρειάζεται να προσθέσω τίποτα...εκτός ίσως από τις δικές μου ευχές για υγεία και αγάπη όλο το 2012!!! ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΑΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟΠΙΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ . ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΣΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΑΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νίκη, αξίζεις αυτό το βραβείο και άλλα πολλά.Όποιος σε έχει γνωρίσει από κοντά θα συμφωνήσει μαζί μου.Και μην κοκκινίζεις!!!! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ας ειναι ο νεος χρονος που ηρθε καλος και ευλογημενος, για σενα και την οικογενεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νίκη μου καλή σου χρονιά πάντα με υγεία και αστείρευτη δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ για τις ευχές, η θετική ενέργεια που τις συνοδεύει είναι η ασπίδα μας στα δύσκολα!

    Η παρεούλα μας θα είναι πολύτιμη και φέτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νίκη μου σου εύχομαι ο Καινούργιος Χρόνος να χαρίσει σε σένα και την οικογένειά σου απλόχερα, όλα όσα επιθυμείτε!!!!! Καλή & Ευτυχισμένη Χρονιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νίκη,
    To Χαμομηλάκι σας εύχεται Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Χρόνια σου εύχομαι με υγεία και αγάπη και ό,τι καλό για σένα και την οικογένειά σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ, βρε Νικούλι μου τρυφερό, γλυκό και δοτικό...ούτε τα βραβεία που σου αξίζουν και σου ανήκουν δε κρατάς για τον εαυτό σου.
    Είσαι απίθανο ΠΑΙΔΙ με καρδιά ΜΑΝΑΣ!Ετσι να μείνεις για πάντα, η ευχή μου!
    Φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νίκη μου, θέλω να ευχηθώ από καρδιάς "Καλή Χρονιά" σε σένα και την όμορφη οικογένειά σου και να σου τραγουδήσω μια κρητική μαντινάδα:
    Πρωτοχρονιάτικες ευχές
    πέμπω, χαράς κι υγείας,
    δημιουργίας, ομορφιάς,
    αγάπης κι ευτυχίας!

    Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου να προσφέρεις το βραβείο σε όλες μανούλες που παρακολουθούν το ιστολόγιό σου. Εύχομαι σε όλα τα παιδάκια να είναι χαρούμενα και γελαστά, να' χουν υγεία και να εισπράττουν αγάπη και στοργή!
    Πολλά φιλιά, με την αγάπη μου
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ !!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΣΚΕΨΗ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλήμέρα Νίκη.Πέρνα μια βολτίτσα από το σπιτάκι μου που σε περιμένει ένα παιχνιδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Από χθες το βραδυ ακούσαμε κάποια δυσάρεστα και σήμερα το πρωί το ίδιο, που με λύπησαν πάρα πολύ, για κάποιους γνωστούς μας.

    Μπαίνοντας όμως εδώ βρήκα να με περιμένουν ζεστές ευχές,μαντινάδες, παιχνίδια και η αγαπη σας!
    Ευχαριστώ!!!!

    Πολλοί από μας θα δοκιμαστούν με προβλήματα υγείας τη νέα χρονιά, ας προσπαθήσουμε με αγάπη,φροντίδα κι ενδιαφέρον να κάνουμε πιο ευκολες αυτές τις δοκιμασίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νικη μου καλη χρονια με υγεια και ευτυχια σε σενα και στην οικογενεια σου!Πολυ ωραια σκεψη να χαρισεις το βραβειο σου σε ολες τις μανουλες.Ευχαριστουμε πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μ' αρέσει ιδιαίτερα η Ζουγανέλη!!! Καλή χρονιά, Νίκη μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπημένη μου Νίκη τι όμορφες οι ευχές σου... Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου! Καλή χρονιά με υγεία!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή χρονιά, Νίκη μου!!!Τώρα το είδα, ναι ανταλλάσουμε μαζί τα δωράκια μας!Τέλεια!!!Εσύ βραχιολάκι, εγώ σκουλαρίκια!Το mail μου είναι:vickydiamadi@yahoo.gr.Περιμένω μηνυματάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. χρόνια πολλά!!καλή χρονιά!!με υγεία και πολύ αγάπη!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νίκη μου, καλή χρονιά σου εύχομαι και ο νέος χρόνος να σας φέρει μόνο όμορφες στιγμές! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή χρονιά Νίκη μου!
    Υγιής και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή χρονιά κι από μ'ένα Νικούλα μου με υγεία και ότι επιθυμείς!!
    Μια φίλη μου ήρθε τα Χριστούγεννα στην Βυτίνα.Της είπα να ψάξει να σε βρει και να σου δώσει χαιρετήσματα...Έχει κάποιο μαγαζί,της είπα,με δωράκια(κάτι τέτοιο έχω καταλάβει...!)Δεν είναι και πολλά τέτοιου είδους απ'ότι θυμάμαι.Λοιπόν πήγε κάπου και ρώτησε, σε λένε Νίκη?Όχι Ρεβέκα της απάντησε...Φτου λέω και θα σου είχα κάνει έκπληξη!!!!χαχαχαχαχαχα
    Άλλη φορά,δεν πειράζει!Μακάρι να έρθω η ίδια να τα πούμε από κοντά!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή