Σάββατο, 16 Ιουλίου 2011

Κλήρωση !!!

       Απόγευμα Σαββάτου κι ο καιρός κάνει τα δικά του -έξω έχει μαύρα σύννεφα , μπουμπουνίζει και άρχισε να βρέχει ,ενώ πριν δυο ώρες έλαμπε ο ήλιος! Έτσι αφού καθόμαστε μέσα μάζεψα τους βοηθούς για να κάνουμε την κλήρωση.
    Πρώτα να σας δείξω τα δωράκια .Είναι τρία από τα μπουκάλια που ζωγραφίζω αυτό τον καιρό.  Ελπίζω να σας αρέσουν! Καλοκαιράκι είναι ,όλο και θα θελήσουμε να πιούμε ένα παγωμένο κρασάκι με το ταίρι μας στην παραλία  ή έστω στη βεράντα μας ή ακόμα και να γράψουμε ένα μήνυμα και να το ρίξουμε στη θάλασσα  να ταξιδέψει. Πώς θα τα κάνουμε όλα αυτά χωρίς ένα ξεχωριστό μπουκάλι;





 Και τώρα πάμε στη διαδικασία .Είχαμε 36 σχόλια μείον ένα διπλό 35.

  Μπήκαν όλα μαζί ...

 ...κι ανέλαβαν οι βοηθοί :


    Οι τυχερές μας λοιπόν είναι η Κατερίνα , η Ειρήνη  και η  deppy  !  Μπράβο κορίτσια ,εύχομαι να είστε πάντα τυχερές!  Περιμένω τις διευθύνσεις σας.




   Σας  ευχαριστώ πολύ όλους και όλες για τη συμμετοχή και τα όμορφα σχόλια που αφήσατε , όπως αφήνετε και κάθε φορά!!

19 σχόλια:

  1. xaxa κερδισα κι εγω και η Ειρηνη στην ιδια κληρωση???Τωρα πως θα μαλλιοτραβηχτουμε?????:Ρ
    Ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!Δείχνουν πραγματικά πανέμορφα τα μπουκάλια!!!!Θα σου στείλω τα στοιχεία μου!!!
    Φιλιά και καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nikουλι μου να ρθω εκεί; Λιώνωωωωωωωωωωωω μιλάμε!
    Απίστευτο εδώ καύσωνας και σε λίγα χιλιόμετρα βροχές και καταιγίδες!
    Συγχαρητήρια για κορίτσια,πάντα τυχερές
    Φιλάκια μωρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στις τυχερές!!! πολύ όμορφα τα μπουκάλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου έτσι είναι τα μεγάλα έργα τέχνης, ενώνουν χα,χα!!

    Χαρά μου έλα, αν και μπορα ήταν και πέρασε, σιγουρα τα πράγματα θα είναι πιο ανεκτά απ' ότι εκεί.Μόνο που εσείς έχετε τη θάλασσα σε απόσταση αναπνοής και δροσίζεστε!
    Φιλιά!

    Δημιουργία σ' ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά απίστευτο!!!Δύο δώρα μες στην ίδια εβδομάδα;;;
    Κατερίνα,ευτυχώς γιατί έτοιμο το είχα το παράπονο...χαχα!!
    Νίκη μου σου στέλνω!
    Φιλιάαααα πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρωτα απ'όλα να πω πως τα μπουκάλια είναι ....μούρλια!!!!!!!!!Μετά συγχαρητήρια στις τυχερές και τέλος να σου ευχηθώ καλή συνέχεια.
    ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Νίκη μου, πολύ όμορφα τα μπουκαλάκια σου! Και φυσικά μπράβο στις τυχερές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Τα μπουκάλια πολύ ωραία, μπράβο στις τυχερές που κληρώθηκαν και τέλος τι μας λες ότι μπουμπουνίζει για να ζηλέψουμε που κοντεύουμε να εξαερωθούμε από την ζέστη; Επίτηδες το κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη μου μπράβο, πάντα τυχερή!

    Ολυμπία και Ελένη σας ευχαριστώ!

    Μαρία μου ναι, ακριβώς γι' αυτό τα λέω ! ή θα ζηλέψετε απλά ή θα ζηλέψετε πολύ και θα έρθετε προς τα δω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο, μπράβο στα κορίτσια! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συγχαρητήρια κι από μένα! μπουκάλια απίθανα... καλά μπάνια κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑ!!!!! τελεια !!!! ευχαριστω ευχαριστω πολυ πολυ Νικη!!!! να εισαι καλα!!!
    Κετερινα και Ειρηνη και σε σας μπραβο!!!!
    φιλια πολλα!!!

    τελειο το δωρακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευγενία και Βάσια ευχαριστούμε!

    Deppy καλώς όρισες! Περιμένω να μου στείλεις τα στοιχεία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νίκη μου
    Ξετρελάθηκα με τα μπουκάλια σου, και ζήλεψα συγχρόνως γιατί θα ήθελα κάποιο.....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γιουπιιιιιιιιιιιιι να τα χαρουν τα κοριτσια και να ειναι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι τέλεια μπουκάλια!!! Μπράβο Νικούλα!!! Τι τυχερά τα κορίτσια που τα κέρδισαν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια στα τυχερά κοριτσάκια...Στην Ειρήνη μου φαίνεται χαμογέλασε για τα καλά η τύχη!..:)!!
    Πολύ όμορφα τα μουκάλια!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σαντρίνα μου προσπάθησε να φτιάξεις ,δεν είναι δύσκολο! Στείλε μου μειλ αν δυσκολευτείς...

    Ιωάννα ευχαριστούμε!

    Ποδηλάτησα σ' ευχαριστώ πολύ!

    Κουνελάκι έτσι φαίνεται... να μη λέτε ότι μόνο εγω κερδίζω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σημερα πηρα το μπουκαλι μου ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΝΙΚΗ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!
    ΟΤΑΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!

    ΕΥΧΑΡΙΤΩ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή