Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011

Διακοπές και giveaway

    Φίλοι της μπλογκογειτονιάς  το Ονειροποιείο θα λείψει για λίγες μέρες . "Κλειστό λόγω διακοπών" θα μπορούσε να γράφει η επιγραφή που θα κρεμούσαμε απέξω! Ναι, πάμε διακοπούλες , πάμε να  ξεκουραστούμε αλλά και να μαζέψουμε υλικά ονείρων  στη Σκύρο!
   Από καιρό ,επίσης, ήθελα να κάνω κι εγώ μια μικρή κλήρωση έτσι σαν ένα μικρό ευχαριστώ για την παρέα και την αποδοχή  όλων σας και νομίζω είναι η κατάλληλη στιγμή. Περιμένω τα σχόλιά σας σ' αυτή την ανάρτηση ώσπου να επιστρέψουμε κι όταν με το καλό γυρίσουμε  θα γίνει και η κλήρωση! Δεν θα σας πω ακόμα ποια θα είναι τα δωράκια, θα σας πω μόνο πως θα είναι τρία , κι αυτό γιατί ...τρία χεράκια μικρά θα  τραβήξουν χαρτάκια!
    Σας αφήνω με ένα καλοκαιρινό τραγούδι κι εύχομαι σε όλους καλό μήνα, να είστε καλά και να χαίρεστε το ελληνικό καλοκαίρι , το οποίο ,μην ξεχνάμε , δεν είναι μόνο ξαπλώστρα κι αντηλιακό... Είναι τόσα πολλά: εικόνες ,γεύσεις φαγητών και φρούτων μοναδικών ,μυρωδιές λουλουδιών, ταξίδια σε τόπους και χρόνους  ,που μας φέρνουν κοντά σε ανθρώπους και καμιά φορά κοντά στις ρίζες μας!

     Αλήθεια εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας καλοκαιρινό τραγούδι;

36 σχόλια:

  1. Καλά να περάσετε εύχομαι και να επιστρέψετε με το καλό. Μάζεψε εικόνες για να τις κάνεις δημιουργίες και να γίνει πιο όμορφος ο δύσκολος χειμώνας που μας έρχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη μου, να περάσετε τέλεια!!!!! Μία καλή μου φίλη είναι στο νησί και το λατρεύω μέσω εκείνης!!!! Περιμένουμε τις ιδέες και τα όνειρα που μάζεψες!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ !!!! ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΕ!!!!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλές διακοπές Νίκη μου, να περάσεις πολύ όμορφα!
    Αύριο φεύγω κι εγώ για 10 μερούλες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλές διακοπές...Μακάρι να περάσετε υπέροχα!!!Ευχαριστούμε για τα δωράκια!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Νίκη μου. Να περάσετε όμορφα και να ξεκουραστείτε. Α μόλις ανακάλυψα ότι το σχόλιο μου για τα μπλουζάκια σου δεν σου ήρθε ποτέ. Ποιός ξέρει τι έκανα πάλι. ΑΠΙΘΑΝΑ. Και έλεγα εγώ ότι ζωγραφίζω. Μπράβο. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ν'αρχίζουν οι διακοπές μπας και ξαλεγράρουμε λιγάκι, όπως λέμε κι εμείς στη Λευκάδα! Καλά να περάσετε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να περάσετε όσο καλύτερα μπορείτε. Να ξεκουραστείτε, να φορτίσετε τις μπαταρίες σας, να γυρίσετε φορτωμένοι εικόνες και όνειρα. Κάποια απο αυτά,θα σου...επιτρέψουμε να τα μοιραστείς μαζί μας , με μεγάλη μας χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλές διακοπές γλυκιά μου , να επιστρέψεις με το καλό με μια μαγική βαλιτσα γεμάτη όνειρα !!!
    σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εχω πολλα αγαπημενα τραγουδια,παντα δυσκολη ερωτηση!καλες διακοπες στα τρια χερακια(6 δηλαδη),ελπιζω να ειναι τυχερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλές διακοπές!!!Η Σκύρος είναι πανέμορφη (κατ εμέ).Αξέχαστη μου έχει μείνει η Ατσίτσα με κάτι πανέμορφα σωμόν βότσαλα! Είμαι σίγουρη οτι οι αποσκευές θα γυρίσουν γεμάτες ΑΠ' ΟΛΑ!!!
    Καλά να περάσετεεεεεεεεεεεεεεεε Φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοίτα να μας φέρεις και σωμόν ...βότσαλα για decoupage.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλες διακοπες και καλη ξεκουραση!!!!!! Η Σκυρος ειναι υπεροχο νησι,θυμαμαι οταν πηγαιναμε, το μπαρακι στο λιμανι ψηλα που υποδεχοταν το καραβι με μουσικη του Σπανουδακη ηταν μαγεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλα να περασετε!!!μεσα απ την καρδια μου σας το ευχομαι..φιλια στα μικρουλια μου....<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νίκη μου εύχομαι να περάσετε υπέροχα!!!!
    Να πλημμυρίσουν τα μάτια σας με εικόνες μοναδικές και να μαζέψετε χρώματα κι αρώματα!!!
    Σε περιμένουμε ανανεωμένη και ξεκούραστη!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εύχομαι να περάσεις τέλεια, να ξεκουραστείς, να χαλαρώσεις και σε περιμένουμε ανανεωμένη και ...καινούρια! φιλιά! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νικάκι μου πολύ καλή η ιδέα σου με την κλήρωση!! :) Σου εύχομαι και εγώ ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι, ξεκούραστο και αισιόδοξο πάνω απ' όλα!
    Αγαπημένο καλοκαιρινό τραγούδι... δύσκολη ερώτηση! :) Μ' αρέσει σίγουρα πολύ το "Στη Θάλασσα" της "Θεοδοσίας Τσάτσου"!
    Πολλά φιλάκια - Φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να περάσεις υπέροχα!!!!!Να γυρίσεις φρέσκια ξεκούραστη και με πολλές ιδέες!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νικούλα να περάσεις όμορφα στην πανέμορφη Σκύρο!!! Καλές Διακοπές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα...καλά να περάσετε, να ξεκουραστείτε και να γυρίσετε με εικόνες, γεύσεις και αρώματα... φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλές διακοπούλες!!να περάσετε τέλεια!!τραγουδάκι διαλέγω το "καλοκαίρι μου" του Μιχάλη Χατζηγιάννη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. να περασετε ομορφα ομορφα ομορφα.......και φυσικα,μην ξεχαστειτε στο νησι,να επιστρεψετε οοοολοι μαζι για να γινει η κληρωση.....ενταξειιιιι?????φιλακιαααααα και καλες διακοπες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να περάσετε υπέροχα στις διακοπούλες σας! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα!!!Καλές διακοπές!!!Να περάσετε υπέροχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΚΥΡΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μιχαηλιδου Πηνελόπη1 Ιουλίου 2011 - 3:59 μ.μ.

    Καλές διακοπές!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νίκη μου, τι όμορφα που είναι να φεύγεις για διακοπές σε νησάκι και να επιστρέφεις μετά γεμάτη εικόνες, ανανεωμένη διάθεση και μπόλικη ενέργεια για να συνεχίσεις...αυτό σημαίνει καλοκαίρι! Εύχομαι να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς!Ευχαριστουμε για τα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλώς σε βρήκα, Νίκη, στο υπέροχο blogοσπιτάκι σου!! Να περάσετε υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλές διακοπές! Καλή ξεκούραση! Η Σκύρος είναι πολύ όμορφη! Εζησα εκεί 2 χρόνια(λόγω μετάθεσης)!
    Να περάσεις ξέγνοιαστα με την οικογένειά σου και να μας ξανάρθεις με γεμάτες μπαταρίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά να περάσετε στις διακοπές σας! Μόλις γύρισα από την σκύρο! Περιμένω να μου πεις κ τις δικές σας εντυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλες διακοπες, ομορφα και καλα να περασετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. άργησα;;;; δεν πιστεύω να το έχασα...με αυτήν την ίωση έχω χάσει και τα αυγά και τα πασχάλια!!! όπου και αν είστε ελπίζω να σας κάνει καλό καιρό και να γεμίζετε με όμορφες εικόνες για τον χειμώνα...Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλές διακοπές,καλα να περασετε και να γυρισετε με καθαρη ψυχη καθαρο μυαλο και πολυ εμπνευση!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το καλοκαιράκι των Φατμέ!! Ωραία ερώτηση.... Και του χρόνου, Νίκη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή