Πασχαλινές λαμπάδες

     Είμαι σίγουρη ότι  έχετε όοολοι  φτιάξει τις λαμπάδες σας, ήδη. Εγώ ,όμως, σήμερα κατάφερα να ασχοληθω κι έφερα να σας τις δείξω. Επίσης έχω να προτείνω και μια λύση της τελευταίας στιγμής για όποιον τη χρειαστεί. Ιδού  λοιπόν οι λαμπαδίτσες μας, έτοιμες να γίνουν δωράκια σε συγγενείς και φίλους:

    Πως σας φαίνονται; Ξέρω ότι είναι όλες κοριτσίστικες, αύριο θα φτιάξω και καμιά αγορίστικη, παρόλο που , από τους άντρες,μόνο ο καλός μου δέχεται να κρατήσει τις "δημιουργίες" μου κάθε χρόνο! Και μια που είπα για τα προηγούμενα χρόνια να σας δείξω πως ήταν οι περσινές μας λαμπάδες, που τις είχα ζωγραφίσει:
   Για το τέλος η λύση της τελευταίας στιγμής που σας είπα. Μας την έμαθαν οι νηπιαγωγοί που είχαμε πέρυσι στο νηπιαγωγείο μας, η κυρία Αλεξάνδρα και η κυρία Ζωή, και δίνει πολύ εντυπωσιακό αποτελεσμα. Τα υλικά απλά: ένα κερί, ένας αναπτήρας και...οι κηρομπογιές των παιδιών μας.
     Βάζουμε το κερί πάνω σε εφημερίδες και με τον αναπτήρα καίμε την κηρομπογιά έτσι ώστε να στάζουν σταγόνες πάνω στο κερί.
   Χρησιμοποιούμε όσα χρώματα θέλουμε .

           Απλά και γρήγορα έχουμε ένα όμορφο κερί! Αν θέλουμε του βάζουμε κι ένα φιόγκο  με ένα απλό στολίδι,αλλά πιστεύω ότι κι έτσι είναι μια χαρά.

                                                 ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!



CONVERSATION

32 σχόλια:

  1. Πω πω!!!Είναι πολύ όμορφες!!!Κ οι περσινές!!!
    Κ η ιδέα με τις κηρομπογιές φοβερή!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλειες!!! Οι πρώτες έχουν απίθανο σχέδιο, έτσι που είναι τυλιγμένες και βγαίνει το στολίδι από πάνω, τις ζωγραφιστές τις ζηλεύω αφάνταστα γιατί δεν μπορώ να ζωγραφίσω και το 'χω απωθημένο, κι η ιδέα με την κηρομπογιά είναι πανέξυπνη και πανεύκολη! Νίκη, αφιέρωσες για άλλη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιες λαμπαδες!!!!!
    Και η ιδεα με την κηρομπογια πολυ ευκολη και με ωραιο αποτελεσμα!!!

    Καλο Πασχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες και οι φετινές και οι περσινές...Και το κόλπο με την κηρομπογιά πολύ καλό...Καλό Πάσχα φιλενάδα...καλά να χαρείτε με την οικογένεια! Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕΕΕ......
    Οι ομορφες ιδεες και χειροτεχνιες ειναι παντα καλοδεχουμενες.Εξαιρετικο το αποτελεσμα.....να σαι καλα και του χρονουυυυ.
    Θαυμασια η ιδεα η τελευταια και η λαμπαδα αυτη εγινε υπεροχη...
    φιλιαΧ2 ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
    ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    πολυ ομορφες οι λαμπαδες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νίκη,είναι πολύ όμορφες!Απλές με εκπληκτικά στολιδάκια-το τριανταφυλλάκι τέλειο!
    Και του χρόνου με το καλό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νίκη μου υπέροχες!!! Μ' αρέσουν όλες τόοοοσο πολύ!!!! Ειδικά η τελευταία ιδέα τη βρήκα καταπληκτική!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέξυπνη ιδέα αυτή με την κηρομπογιά!!
    Αλλά και οι υπόλοιες λαμπαδίτσες πολύ πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νίκη, οι λαμπάδες σου είναι πολύ όμορφες!!! Αλλά και η τεχνική με την κηρομπογιά! Τι να πω…. Με εντυπωσίασε απίστευτα!!! Ευχαριστώ πολύ για την ιδέα! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πανέμορφες!!!
    Εμένα μου αρέσει η καρδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφες και οι φετινές κι οι περσινές!Γεια στα χεράκια σου!Η ιδέα με τις κηρομπογιές τέλεια!Και μπράβο στον καλό σου που κρατάει τις δημιουργίες σου!!!Φιλιά πολλά και Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και οι περσινες καιοι φετινες ειναι πολυ ομορφες
    γεια στα χερια σου
    καλη Ανασταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τις ευχές σας!
    Χαίρομαι που σας άρεσαν οι λαμπάδες μας!
    Η ιδέα με την κηρομπογιά κι εμένα με είχε εντυπωσιάσει πολύ όταν την πρωτοείδα, και γι' αυτό είπα να τη μοιραστώ μαζί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. λαμπάδες!

    πανέμορφες λαμπάδες!


    απο τις φετινές σου παίρνω τη ροζ με τη καρδιά (που θα γινει τελειο κοσμημα για το λαιμο) και φευγω! χαχαχαχα

    απο τις περσινές σου παιρνω αυτη με τις μουσικες νοτες και φευγω! χαχαχαχα

    και επισης, μαζι με τις δυο παραπανω παιρνω και την ιδεα σου με το κερι, τον αναπτηρα και τις κηρομπογιες και φευγω ξανα! χαχαχαχαχα


    φιλιααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χα, χα κορίτσι μου, όλο φευγεις αλλά δεν λες να ξεκολλήσεις...Μακάρι να σε είχα εδώ κι ας έπειρνες όποιες ήθελες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες και ξεχωριστές! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν εχω νονα δεν εχω λαμπαδα δεν παω στην αναασταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κουβαράκι μου καλή Ανάσταση και σε σας!

    Δεν έχεις νονά Ιωάννα μου; Κι εγώ που έχω , έχει πάψει να μου φέρνει λαμπάδα από τη Β' δημοτικού...Γι' αυτό φτιάχνω μόνη μου και καμαρώνω κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα!!
    πολύ όμορφεςς!!
    Η τελευταία ειδικά απλά υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ονειρο οι λαμπαδες σου χρυσοχέρα Νικούλα μου, όπως και όλα όσα φτιάχνεις!!!!

    εύχομαι καλή Ανάσταση και να περάσετε όμορφα με υγεία και αγάπη !!!!


    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και πέρσι και φέτος έχεις μεγάλη έμπνευση!!! Μ'αρέσει πολύ η τεχνική με την κηρομπογιά. Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου και οι φετινές και οι περσινές αλλά και το κόλπο που μας αποκάλυψες με την κηρομπογιά τέλειο δεν το ήξερα,τελικά όσο ζεις μαθαίνεις!
    Καλή Ανάσταση!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου! Εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα στην οικογένειά σου και σένα
    με υγεία και χαρά! Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφες και η λύση της τελευταίας στιγμής πανέξυπνη και δημιουργική.Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μην με παραξηγήσεις ξεχάστηκα...είχα δει την ανάρτηση δεν μπόρεσα να σχολιάσω τότε και τώρα ήμουν στην Ανεράϊδα και τσουπ! σε βλέπω δίπλα και έτρεξα η άμυαλη.
    Πανέμορφες οι λαμπάδες σου αλλά εγω λάτρεψα τις περσυνές και τις "τελευταίας στιγμής" πες με κηρομπογιατισμένες!!!ΤΕΛΕΙΕΣ και χαρούμενες!
    Και του χρόνου με Υγεία, να χαίρεσαι τα παιδάκια σου.Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι όλες οι λαμπάδες υπέροχες!!Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νίκη μου Υπέροχα όπως πάντα..
    σου εύχομαι από καρδιάς να έχεις ένα όμορφο Πάσχα μαζί με τους Αγαπημένους σου, με όλη την Αγάπη που μπορείς ν αντέξεις, κι όλη την Ειρήνη την Αναγκαία για ν αγγίξεις το Νόημα της Ανάστασης..
    Σου εύχομαι μια διαρκή Αναστάσιμη Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top