Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011

Παιχνίδι ερωτήσεων

     Εν μέσω κατασκευών και προετοιμασίας για τη Μεγάλη Εβδομάδα η Ρεγγίνα με κάλεσε να παίξω κι εγώ αυτό το παιχνίδι με τις ερωτήσεις που έσκασε μύτη στη γειτονιά τελευταία. Πάμε λοιπόν...


1. What do you order at Starbucks?  Τι παραγγέλνεις στα Starbucks?
Εδώ που ζω  δεν έχει Starbucks, αλλά κι εκεί που έχει  προτιμώ  κάτι λιγότερο μαζικό και τυποποιημένο για το γλυκάκι μου
2.What's one thing in your closet that you cannot live without? Eνα αντικείμενο από τη ντουλάπα σου χωρίς το οποίο δεν μπορείς να ζήσεις 
Δεν έχω κάτι που να μη μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό, αλλά κρατάω ένα πουλόβερ πλεγμένο από τη μαμά μου  κι ας  μη το φοράω πια.
3. What's one thing that most people probably wouldn't know about you? (Τι είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν γιά σένα) 
Πολλά αλλά μάλλον καθόλου ενδιαφέροντα.
4. Name one thing that you want to do before you die (Ονόμασε κάτι που θα ήθελες να κάνεις πριν πεθάνεις) 
Αυτό που θα’ θελα είναι να’ χω  ταξιδέψει να’ χω  διαβάσει  αρκετά .
5. What's one food that you cannot live without? (Μιά τροφή χωρίς την οποία δεν μπορείς να ζήσεις) 
Η σοκολάτα ,χωρίς δεύτερη σκέψη.
6. What quote/phrase do you live your life by? (Μιά φράση που χαρακτηρίζει τον τρόπο που ζεις)
 Τι ερώτηση! Ζω  φτιάχνοντας όνειρα και κρύβοντάς τα μέσα σε απλά καθημερινά πράγματα .
7. What's your number one most listened song on iTunes?(Ποιό είναι το τραγουδι που ακούς περισσότερο στο i Tunes) 
Δε φαντάζομαι να πιστεύετε ότι  είμαι έφηβη , άρα…
8. What kind of style would you define yourself as having? (Tι στυλ θεωρείς ότι έχεις)
 Πείτε μου ποιος ανακάλυψε το τζιν να του στείλω λουλούδια στη γιορτή του. Κάπου κάπου  με πιάνει  ρομαντισμός  κι άλλοτε παλιμπαιδισμός αλλά το ελέγχω.
9. Favorite number  (Αγαπημένος σου αριθμός) 
Δεν έχω.
10.Two hobbies (Δύο χόμπι σου) 
Μόνο δύο; Κατασκευές και διάβασμα.
11. Two pet peeves (Δύο χαρακτηριστικά που μισείς ή σε ενοχλούν) 
Δεν αντέχω τους  στενόμυαλους και τους  στενόκαρδους ανθρώπους.
 12. Guilty Pleasure (Απόλαυση που σου δημιουργεί ενοχές) 
Δε  έχω πια ενοχές για τίποτα, γιατί δεν κάνω τίποτα που να βλάπτει κανέναν άλλο.
13. Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire 
Αυτά που πίνουν αίμα από ανάγκη για επιβίωση κι όχι για να καταστρέψουν άλλους.
14. Αγαπημένα Cartoon 
Τα’ χουμε ξαναπεί αυτά ο Ντόναλντ και η οικογένεια Ντακ.
15.  Ποιο είναι πιο σημαντικό: αγάπη, φήμη, δύναμη, ή  λεφτά? 
Μα  η αγάπη αφού είναι το μόνο που χωρίς αυτό δε μπορεί να ζήσει κανείς.
16. Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;
Θα ήθελα να πω  την Αρχαία Ελλάδα ,αλλά νομίζω ότι αγαπώ την εποχή μας με όλα της τα στραβά.
17. Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;
 Είχα γυρίσει από ένα πολύ όμορφο ταξίδι και είχα το βλέμμα της ονειροπόλησης ( ή αλλιώς του βοδιού) στα μάτια.

Ατό ήταν! Για τη  συνέχεια λέω να φωνάξω μερικούς ακόμα να συνεχίσουν, κι αυτοί είναι:

19 σχόλια:

  1. Ωωωωω!!! Πρόσκληση για παιχνιδάκι; ποιος μπορεί ν' αντισταθεί; Όχι εγώ πάντως, καθότι παιδί ακόμα... ε, καλά... στην ψυχή τουλάχιστον! Δέχομαι μετά χαράς, Νίκη μου!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχχαχαχα I've been invited to play???? OK....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το παιχνίδι!Κάτι μάθαμαι κ απόψε!!!
    Καλό βράδυ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοινωνική κριτική στα καθ ημάς με την ΄'αδειά σας:
    Νο 1 : Μία υπογλυκαιμία την έχουμε όλες βλέπω, επίσης μία απέχθεια στους απρόσωπους χώρους.Πώς διάολο γεμίζουν μου λες; Θα μου πεις αν περίμεναν απο εμάς την έκατσαν!
    Νο 4 : Φοβάσια μην περάσεις τις ...εισαγωγικές;;;;
    Νο 5 : ΙΟΝ αμυγδάλου με ολόκληρα αμύγδαλα...ΚΟΛΑΣΗΗΗ!
    Νο 6: Αξιο το άβαταρ!!!
    Νο13: Η μόνη που το πήγες σωστά!ΕΥΓΕ!

    ΕΥΓΕ συνολικά, αναμενόμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤο Νο4 "μη δεν περάσεις στις εισαγωγικές"
    όποιος βιάζεται σκοντάφτει! ακόμα κι ...ασθενοφόρο!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάγδα μου ως παιδί κι εγώ σε φώναξα...

    Κι εσένα Κωνσταντίνα το ίδιο...

    Κουνελάκι, όσο ζει κανείς μαθαίνει!

    Καλό μου ασθενοφόρο,όπως είδες τα κατάφερα!Ευχαριστώ κι από δω, αλλά θα στείλω κι επίσημα ευχαριστήρια στην εκλαμπρότητά σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα καλή μου συνονόματη!!!! Θα παίξω στο παιχνίδι που με προσκάλεσες ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νίκη μου,
    ως προς τη σοκολάτα τι να πω;
    Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος που με το που ακούει τη λέξη και μόνο δεν παθαίνει ..ότι και το σκυλί του Παυλώφ..!

    Φιλιά πρωινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαβαζοντας το σκεφτομουν οτι θα παιξω κι εγω, ακομα κι αν δεν με ειχες καλεσει :)
    Το συνηθιζω ξερεις, παιζω ο,τι παιχνιδι μου αρεσει και χωρις προσκληση :):)

    Σε ευχαριστω που με σκεφτηκες :)

    Ομορφες απαντησεις!!

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μμμμ αν και χρωστάω κι άλλο παιχνίδι θα το βάλω κι αυτό στις επόμενες αναρτήσεις μου !!! Φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ασθενοφόρο με τίτλο Τιμής πρώτη φορά βλέπω!!!
    δεν με χαλάει ακόμα και τετράτροχο,αρκεί που δεν είμαι ένα ...τυχαίο ασθενοφόρο!!!χαχαχα.
    Τι ευχαριστήρια λες καλέ;χαζά μεταξύ μας;;;;
    Σε φιλώώώώώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραίο παιχνίδι...έπαιξα κι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Καλό Πάσχα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΡΓΗΣΑ ΜΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!!!
    ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ....
    ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΣΟΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ..... ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΘΕΛΩ 2 ΩΡΕΣ ΧΙΧΙΧΙ!
    ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση. Έλειπα και γι αυτό δεν ανταποκρίθηκα αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ!!!
    πέρασα να ευχηθώ.Με χαρά και υγεία σε σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νίκη ,εκείνο που με άγγιξε είναι το πουλόβερ της μανούλας σου που κρατάς αν και δεν φοράς....
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση και υπόσχομαι οτι θα το παίξω το παιχνίδι όμως αυτό θα γίνει μετά το Πάσχα καθώς αυτές τις μέρες μάλλον θα είμαι αρκετά απασχολημένη...
    Σε φιλώ και εύχομαι Καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νίκη μου καλά να περάσετε το Πάσχα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Ζω φτιάχνοντας όνειρα και κρύβοντάς τα μέσα σε απλά καθημερινά πράγματα"
    Πολύ εμπνευστική ατάκα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή