Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Σκεφτομαι και γράφω....μετα μουσικής


     Σημερα κατάφερα να πιάσω κι εγώ το στυλό και να συνεχίσω το παιχνίδι , μετά από πρόσκληση που πήρα από πολλές γειτόνισσες. Τους όρους νομίζω ότι τους ξέρετε πια αλλά ας τους θυμηθούμε  παλι λίγο:

1. Πώς σε λένε / όνομα του μπλογκ σου;

2. Ποιά είναι η διεύθυνση URL του μπλογκ σου;
3. Γράψε, "Η γρήγορη καφέ αλεπού πηδάει πάνω από τον τεμπέλη σκύλο".
4. Αγαπημένο απόφθεγμα;
5. Το αγαπημένο σου τραγούδι;
6. Το αγαπημένο σου συγκρότημα / τραγουδιστές;
7. Οτιδήποτε άλλο θα ήθελες να πεις;
8.  8 bloggers για να συμμετάσχουν κι αυτοί στο παιχνίδι.
Ιδού λοιπόν η εργασία μου:


Κι επειδή τα καλύτερα σκέφτομαι και γράφω γράφονται μετα μουσικής ακούστε δύο από τα αγαπημένα μου τραγούδια με τα οποία ,μαλιστα, ταιριάζει κι ο ήχος της βροχής που ακούγεται απ'έξω






12 σχόλια:

  1. Ωράιαααα γράμματα!!!Αχ αυτό το 7!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία γράμματα!Συμφωνώ στα τραγούδια που σ'αρέσουν και στους περισσότερους αγαπημένους τραγουδιστές!Κι εγώ διάβαζα με μουσική ,ακόμα και στις πανελλήνιες!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμείς αγαπάμε αυτή την παρέα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα παιδικά γράμματα!!! Ευαισθησία χωρίς προκατάληψη!!!
    Παίρνω άκουσμα απο Φράνκυ,τρελλαίνομαι,ασυναίσθητα το χορεύω κιόλας (ταιριάζει με τον καιρό, μία απο τα ίδια)
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παιρνεις αριστα στην εργασια σου!μπραβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίκη μου
    Παίξε και την παραλλαγή αν μπορείς..

    Θα είναι τόσο ενδιαφέρουσα όσο και το αρχικό!

    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλήθεια είναι...και εγώ αγαπώ αυτή την παρεούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ για τον καλό βαθμό!!!

    Ρεγγίνα μου αν βρω τις κατάλληλες φωτο μπορεί, αλλά δεν ξέρω που να τις βρώ, έκαστος στο είδος του ,βλέπεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εγώ Αριστα σου βάζω Νίκη, προβιβάζεσαι!!!χαχαχα!!!(ωραία στρωτά γραμματάκια)
    Ο Frank Sinatra, ειναι αγαπημένος !!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία γραμματάκια, συμπαθητικά κι ευανάγνωστα. Νοικοκυρεμένο και καλαίσθητο γραπτό! Τώρα καλό είναι, κακό είναι; Στην εποχή μας, άντε βγάλε άκρη... Όπως και να 'χει, εμένα μ' αρέσουνε αυτές οι ιδιότητες, όπως άλλωστε και τα έργα σου. Το έχουμε ξαναπεί αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωραία γραμματάκια και ωραία η σκεψη σου να συνοδεψεις το παιχνιδι μετα μουσικης! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΣΚ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή