Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

Γενέθλια και βραβεία


         Καλημέρα σε όλους!
    Τούρτα κερνάμε σήμερα και σβήνουμε κεράκια, καθώς μια Κυριακή σαν σήμερα, πριν από 34 χρόνια ήρθε στον κόσμο ένα μωράκι. Ήταν ένα πολύ μικρό μωράκι, αφού γεννήθηκε τρεις μήνες νωρίτερα από το κανονικό, αλλά μάλλον είχε αρκετή δύναμη κρυμμένη  μέσα του κι έτσι γρήγορα μεγάλωσε. Πάντα του άρεσε να ονειρεύεται  και ,για να πούμε την αλήθεια, κατάφερε αρκετά στη ζωή του και νιώθει ευγνωμοσύνη γι' αυτά, ιδίως για την οικογένειά του. Υπάρχουν κι άλλα που δεν τα  έχει καταφέρει, ως τώρα τουλάχιστον, αλλά ποτέ δεν έπαψε να ελπίζει και να  κάνει καινούρια όνειρα.
Μάλιστα σε κάποια δίνει σχήμα και τα μοιράζεται μαζί σας μέσα από τούτο το μπλογκάκι. Και για άλλη μια φορά σας ευχαριστεί για την καταπληκτική παρέα.


Και για να μη λέτε ότι δεν έχει κέρασμα , ορίστε η τούρτα που μόλις ετοιμάστηκε:


Επίσης, πριν από λίγες μέρες η λΕλένη και σήμερα η Μάγδα μου χάρισαν αυτό το όμορφο βραβείο, και τις ευχαριστώ πολύ-πολύ. Με τη σειρά μου το χαρίζω με όλη μου την αγάπη σε όλους όσοι έρθετε να μου ευχηθείτε.

 Καλά τι γίνεται σήμερα ;Δε σας προλαβαίνω με τόσες αναρτήσεις, που η ησυχία που είχαν οι άλλες Κυριακές...Μέσα στην ανακατωσούρα βρήκε ευκαιρία ένα μικρό και ταλαντούχο  ξωτικό να'ρθει να μου φέρει άλλο ένα βραβείο! Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Ευχομαι όλα σου τα όνειρα να πραγματοποιηθούν!
         Δεν είναι γλυκα; Χαρισμένο κι αυτό σε όλους σας!


34 σχόλια:

  1. Γλυκιά μας Νίκη χρόνια σου πολλά!!!! Πολύχρονη, δημιουργική και χαρούμενη πάντα!!! Εμείς σε ευχαριστούμε για την καταπληκτική παρέα όπως λες... Να έχεις μία όμορφη ημέρα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη χρόνια σου πολλά!Να τα εκατοστήσεις! Να εχεις πάντα ότι επιθυμείς!Υγεία , ευτυχία, δημιουργικότητα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νίκη χρόνια σου πολλά !!! Σου εύχομαι ολόψυχα να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα υγειής κι ευτυχισμένη! Ευχομαι επίσης να μη σταματήσεις να δημιουργείς γιατί κάνεις καταπληκτικά πράγματα!!!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά γλυκιά μου!πολύχρονη και δημιουργική!να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρόνια πολλά! υγεία, ευτυχία, αγάπη και ό,τι ποθείς! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααα να κι ένα βιαστικό μωρό !!!!Φαίνεται είχες πολλάααα πράγματα να κάνεις και δεν μπορούσες να περιμένεις εεε;;;Με συγκίνησε η ιστορία σου!!Σκέφτομαι και την αγωνία της μαμάς σου για να μεγαλώσεις αλλά είμαι σίγουρη πως τ'ότι έχεις καταφέρει πολλά κι έχεις μια υπέροχη οικογένεια την αποζημιώνει καθημερινά!!!Σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις και να είσαι γερή να κάνεις όλα όσα ονειρεύεσαι!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται όσοι σ'αγαπούν!Κοντά σ'αυτούς κι εμείς που μοιράζεσαι μαζί μας ομορφιές!Πολλάααα φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όταν μπορέσεις πέρνα μια βόλτα σου έχω κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νικούλι μου, να ένας ακόμη λόγος να σ αγαπώ και να σε θαυμάζω...έχεις γενέθλια μαζί με την κόρη μου!
    Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα, αυτά που βγήκες βιαστικά να υλοποιήσεις.Να χαίρεσαι την οικογένειά σου κι εμείς εσένα.
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ + βάλε!!!!!
    Φιλάκια πολλάάάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ ψαρακι μου γλυκο...εχεις γενεθλια ιδια μερα με την παιδικη μου φιλη την Χαριτινη!
    Σου ευχομαι να εισαι γερη και ευτυχισμενη...παντα λαμπερη και αισιοδοξη...ολοκληρωμενη...και δημιουργικη!
    ενα μεγαλο φιλι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά κοριτσάκι!
    Σου εύχομαι καλόστρωτη στράτα, γερή και δημιουργική να είσαι!
    Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. XΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!να εισαι πάντα καλά, ευτυχισμένη,πολύχρονη!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά,Καλά,Ευτυχισμένα !!! Κατάφερες πολλά!!! Μια πανέμορφη οικογένεια!!!Εύχομαι υγεία και να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά και καλά να είσαι ευτυχισμένη, γερή και δυνατή με υγεία εσύ και οικογένειά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά! Να τα εκατοστήσεις με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. # Χρόνια πολλά δεν θα σου πω που ο κόσμος συνηθίζει, χαμόγελο, θα ευχηθώ, στα χείλη σου ν’ ανθίζει
    # Μες στης νυχτιάς τη σκοτεινιά που λάμπει κάθε αστέρι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ του φεγγαριού του δίνω να σου φέρει.
    # Μέρα που δέχεσαι ευχές, δέξου και μια απο μένα, χρόνια πολλά, χρόνια καλά, δημιουργικα κι ευτυχισμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και δημιουργικά...! Καλά να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και πάντα δημιουργικά!!!Πέρνα όποτε θες από το blog, σου έγραψα τις οδηγίες για τους σελιδοδείκτες! Καλά να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά, δημιουργικά, με υγεία και αγάπη! Πάντα να αποκτάς αυτά που επιθυμείς και να νιώθεις ευτυχισμένη!

    Χρυσουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Happy birthday to you!happy birthday to you!happy birthday dear Niki !happy birthday to youuuuuuuuuuu!!!!!!ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ χρόνια να σε βρούν ακόμη γερή και δημιουργική.!(Η τούρτα πεντανόστιμη!!!!)
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα, Νίκη μου!!! Μην πάψεις ποτέ να ονειρεύεσαι και να δημιουργείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να τα εκατοστησεις, να εχεις υγεια και παντα να εισαι χαρουμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νίκη,
    χρόνια καλά με υγεία να τα εκατοστήσεις.Πέντε λεπτά πριν περάσει η Κυριακή και τα γενέθλιά σου, σου αφιέρωσα την νέα μου ανάρτησή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά Νίκη, μια μέρα καθυστερημένες οι ευχές μου, αλλά ελπίζω να γίνουν πραγματικότητα! Να είσαι παντά γερή, δυνατή, δημιουργική και αγαπημένη με την οικογένειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να τα εκατοστήσεις!!! Ήμουν στο πάρτι έκπληξη της parakelsos cooks και είπα να έρθω και εδώ να σου ευχήθώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά !!!!!σου εύχομαι ότι καλύτερο!!!

    φιλια πολλά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. xronia polla kai kala euxomai kai ego me th seira mou mesa apo th kardia mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΤΥΧΙΣΜΕΝΗ
    ΑΡΓΗΣΑ..ΜΑ ΕΛΕΙΠΑ..
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ενα μεγάλο-μεγάλο-μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους για τις ευχές σας!!!
    Να είστε όλοι καλά και να έχετε Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια σου Πολλά και καλά!! Πάντα υγεία και αγαπη σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νίκη μου, Χρόνια σου Πολλά! Πολύχρωμη και πολύχρονη, ό,τι επιθυμείς!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για τα πάντα γλυκά σου λόγια, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Νικη μου καταρχας χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα.Καλο μηνα να εχεις και συγχαρητηρια για τα βραβεια που σου εδωσαν.Φιλια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια σου πολλά!
    Να τα εκατοστήσεις!! Με υγεία και πολύ ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή