Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011

Δώρα και δωράκια...

    Τις τελευταίες μέρες πολλά δώρα πάνε κι έρχονται στη γειτονιά. Εγώ προσωπικά χρωστάω  να συνεχίσω το παιχνίδι pay it forward στο οποίο πήρα μέρος προ καιρού! Νομίζω ότι όλοι το ξέρετε πια, οι πέντε πρώτοι που θα γράψουν σχολιο σ'αυτή την ανάρτηση κερδίζουν ένα χειροποιητο δωράκι από εμένα , μέσα στο 2011, αλλά αναλαμβάνουν και την υποχρέωση να συνεχίσουν το παιχνίδι και οι ίδιοι.Αυτά λένε οι κανονισμοί, σας τους είπα ως όφειλα.
    Τι λέω εγώ; Εγώ λέω ότι θα προσπαθήσω πριν το Πάσχα τα δωράκια να φτάσουν στα χέρια σας και, αν θέλετε να συνεχίσετε το παιχνίδι έχει καλώς ,αν όχι δε χαλασε κι ο κόσμος, δε θα ήθελα να δεσμεύσω κανέναν.Εννοείται ότι μπορούν να συμμετάσχουν κι όσοι έχουν ήδη πάρει μέρος ή έχουν ήδη κάνει την ανάλογη ανάρτηση στο blog τους.

Επίσης κάποια blogs δίνουν δωράκια, και μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στις κληρώσεις:
  Η  λΕλένη έφτιαξε για μας τα πρώτα της σκουλαρίκια.
  Η Σοφία έχει δύο δημιουργικά δωρα να διαλέξουμε.
  Η Ευαγγελία δυο γλυκύτατες κορδέλες, επίσης να διαλέξουμε.
  Η  Νάντια χαρίζει μια φανταστική καρφίτσα- πεταλούδα.
 Και η Ολυμπία χαρίζει ένα υπέροχο κολιέ.
Ευχαριστούμε κορίτσια!

9 σχόλια:

  1. Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...
    Amei!... seu blog é bonito.
    Seu trabalho é lindo, alegre e de bom gosto.
    Bom domingo!
    Beijos.
    .♫♫°°º
    °º♫ Brasil ღ°º
    ♥°º
    .•♥¸.•´•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χειροποίητο από τα χεράκια σου? ΤΕΛΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καινούρια στην παρέα, με όρεξη για δωράκια! ^_^ δηλαδή πρέπει να χαρίσω και εγώ 5 δωράκια? έτσι πάει το παιχνίδι? γτ δεν έχω ιδέα! :S αλλά μάλλον κέρδισα τώρα, έτσι? :Ρ καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κερδισα κι εγω;;; :):):)

    Τι ομορφη ιδεα;;!!!!

    Θα φτιαξω κι εγω δωρακια και μετα θα κανω την αναρτηση! Αν καταφερω θα τα φτιαξω το Σαββατοκυριακο που ερχεται!

    Καλη εβδομαδα με χαμογελα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω πάρει ήδη στη Βάνα και στη Chris και σύντομα θα αναρτήσω και το δικό μου!!! Άρα θα ήταν άδικο να συμμετάσχω και εδώ (χωρίς φυσικά να σημαίνει ότι δεν θα ήθελα ένα δωράκι από τα χεράκια σου)!! Άλλος είναι ο λόγος του σχόλιου μου... Διάβασα το σχόλιο σου και εύχομαι να κατάλαβα καλά (και να μην έχω κάνει πατάτα) και αν έχω δίκιο τότε θα ήθελα να σου ευχηθώ ότι καλύτερο και να πω πόσο χάρηκα!!!! Δεν θέλω να γράψω περισσότερα για ευνοήτους λόγους και ήδη το έκανα! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχχαχα!!! Νίκη μου χίλια συγνώμη για την παρεξήγηση! Είπα να μη στείλω μήπως και έκανα λάθος, αλλά δε μπορούσα να μη σου πω ότι χάρηκα!!! Η "πατάτα" που λέγαμε!!! Πάντως γέλασα!! Ε, μα πες μου, τι θα καταλάβαινες εσύ;;;; :)
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι μικρές εκπλήξεις είναι ανάσες σε μια αποπνικτική εποχή..

    Να είσαι καλά και να δημιουργείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή