Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

Πολύχρωμο βραβείο!

    Ένα καινούριο βραβείο έσκασε μύτη στη γειτονιά και μου το χάρισαν ήδη δύο φίλες η Διασκέσεις και το Μαράκι ! Τις ευχαριστώ πολύ-πολύ . 

    Λοιπόν αφού το πήρα ο κανονισμός λέει ότι πρέπει να γράψω δέκα πράγματα που μου αρέσουν και να το χαρίσω σε άλλους δέκα .Πάμε λοιπόν....
      Μου αρέσει....

 1)...να είμαι μαζί με την οικογένειά μου και να μοιραζόμαστε καθε τι,σημαντικό ή ασήμαντο.
 2)...να πηγαίνουμε περιπάτους με τα παιδιά και να βλεπουμε τις αλλαγές στη φύση ανάλογα με την εποχή.
3)...να πηγαίνουμε  μικρές εκδρομές ή μεγαλύτερα ταξίδια.
4)...να διαβάζω και ,συχνά ,να ξανα-διαβάζω αγαπημένα βιβλία.
5)...να φτιαχνω πράγματα με τα χέρια μου.
6)...να βρίσκω παλιά πραγματα και να καταφέρνω να τους δίνω μια δευτερη ευκαιρία αναπαλαιώνοντας ή ανακυκλώνοντάς τα.
7)....να τριγυρνώ στα blogoσπιτάκια σας και να βρίσκω νέες ιδέες. 
8)...να τριγυρνώ στα blogoσπιτάκια σας και να γνωρίζω ανθρώπους που τους αρέσουν τα ίδια πράγματα με εμένα.  
9)... το Δευτερο πρόγραμμα και οι μουσικές του.
10)...η σοκολάτα σε κάθε της μορφή: γλυκό ,τούρτα, ρόφημα, ταινία...


    Το βέβαιο είναι ότι όλη η γειτονιά είναι πολύχρωμη κι η επιλογή είναι δύσκολη.Προσπάθησα να μην το δώσω σ' αυτούς που το'χουν πάρει ήδη, και έτσι οι επόμενοι δέκα που παίρνουν τη σκυτάλη από εμένα είναι :      

1) Softerror
2) Αγγελοκατασκευές
3) Eva creates
4 )HAND MADE BAGS BY RIRI
5) kiki' s art house
6) το χειροτεχνο
7) Livilavi
8) Paramithoupoli  
9) ninos para siempre 
10) γιαουρτοπόταμος  

  Ευχομαι να συνεχίσετε να είστε πολύχρωμοι, δημιουργικοί και αισιοδοξοι!                                            

12 σχόλια:

  1. Γιούπιιιιι! Δώ-ρο Δώ-ρο Δώ-ρο! Ευχαριστώ πάρα πολύ και χαίρομαι που παίρνω ένα τόσο όμορφο δώρο από μια τόσο δημιουργική φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστωωωωω παραααα πολυ! και ευχομαι να συνεχισουμε ολες να ειμαστε δημιουργικες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ Νική για το βραβείο!!!!
    Πάντα με όμορφες στιγμές και πολύχρωμες δημιουργίες!!!! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πάρα πολύ, πλησιάζει και η γιορτή μου και είναι το πρώτο δωράκι που παίρνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαιρομαι με τη χαρά σας κορίτσια! καλή- πολύχρωμη - συνέχεια σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. KAI ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!
    ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ!ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νίκη σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο. Πρώτη φορά παίρνω βραβείο και δεν ξέρω ακριβώς τι πρέπει να κάνω. Πάντως, σ΄ευχαριστώ για άλλη μια φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Νίκη μου!!!Με τιμάς!!!Το βραβείο το στόλισα ηδη!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε Νίκη για το πολύχρωμο βραβείο να είσαι καλα και πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νικη μου σ ευχαριστώ πολύ για το βραβειακι, χαιρομαι τοσο μα τοσο πολυ που κερδιζω και εγω ένα.... φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΥΧΕΣ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΑΣ!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρούμενη και πολύχρωμη νάναι και η ζωή σου.Συγχαρητήρια για τα βραβεία!Τα γούρια με τις καρδιές και τα κλειδιά είναι πάρα πολύ όμορφα!Καλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή